eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/W/J/4620-10/2023 Dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej w ramach zadania 4003/1 ul. Kościuszki w Dębica.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/W/J/4620-10/2023 Dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej w ramach zadania 4003/1 ul. Kościuszki w Dębica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.amwsinevia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/W/J/4620-10/2023 Dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej w ramach zadania 4003/1 ul. Kościuszki w Dębica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450d119a-c197-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62566,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej w ramach zadania 4003/1 – „Remont budynku nr 9 przy ul. Kościuszki w Dębicy”.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż drzwi stalowych wraz z ościeżnicami zgodnie z załączoną dokumentacją,
b) montaż samozamykaczy i regulacja zamontowanej stolarki.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa Dokumentacja (dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych) stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
Jako nadrzędne należy traktować rzuty poszczególnych kondygnacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy. W dniu 04.04.2023r. (pismo nr SVA/W/J/4620-10-4/2023 M.J.) Wykonawca "STALMET" JACEK ADAMECZEK ul. Warszawska, nr 58, 21-413 Serokomla został wezwany do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Jednocześnie Wykonawca został wezwany do złożenia dowodów dotyczących wyliczenia ceny za przedmiot zamówienia, w szczególności Zamawiający zwrócił się o przesłanie szczegółowych wyliczeń lub kalkulacji cenowej zaoferowanej ceny brutto, zawierające m. in. informacje o poziomie nałożonej marży oraz informacje o poziomie kosztów związanych z wykonaniem zamówienia. Jako dowody mogły być załączone np. faktury, wysokość określonych wydatków i poniesionych kosztów (np. kalkulacja kosztów), dokumenty związane z kosztami pracy, kosztami dojazdu, kosztami obsługi biurowej oraz zaświadczenia, poświadczenia i informacje wytworzone przez podmioty niezależne od Wykonawcy. Ponadto Wykonawca został pouczony, że obowiązek wykazania, iż oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy, a także że odrzuceniu podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia i poinformował Zamawiającego, że jego oferta zawiera rażąco niską cenę. Ponadto wyjaśnił, że jest producentem ślusarki otworowej specjalizującym się w produkcji drzwi stalowych na indywidualne zamówienie. Stwierdził również, że zaoferowana cena dotyczy dostawy i montażu wytworzonych przez firmę „STALMET” drzwi D2T, DŁT1, D2TŁ i nie uwzględnia dostawy i montażu drzwi D3C, D3Z wraz z ich serwisem gwarancyjnym, które to zamierzał nabyć w firmie współpracującej. Biorąc powyższe pod uwagę należy uznać, że oferta jest niezgodna ze SWZ tj. Wykonawca nie wycenił części zamówienia, co spowodowało, że oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny, w związku z tym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.