eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.tarka@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1457a960-e02e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044726/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Konserwacja potoków oraz rowów zlokalizowanych na terenie miasta Sosnowca

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,122211,83fb3aebf5e448727c1f99ceb748c890.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/ lub poczty elektronicznej
wskazanej w Rozdziale I, ust 1. SWZ, tj.: a.tarka@um.sosnowiec.pl
Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
(tzn. opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia niniejszego postępowania jest Gmina Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu z siedzibą przy alei Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec – „Zamawiający”; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu: e–mail: um@um.sosnowiec.pl;
2) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, e–mail: iod@um.sosnowiec.pl; tel. 32 296 06 87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca” (znak sprawy: WZP.271.1.19.2023.AT) – odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu - podmiot przetwarzający, z którym zawarta została umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowań o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2011, nr 14, poz. 67, ze zmianami) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.19.2023.AT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w ramach postępowania p.n.: „Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca”.
2. Zamówienie będzie obejmowało:
Etap I
Zakres dla wszystkich cieków objętych zakresem rzeczowym zamówienia:
- wykoszenie porostów ze skarp oraz wzdłuż cieków na szerokości 1 m z każdej strony, ich zgrabienie, załadunek i wywóz do miejsca unieszkodliwiania odpadów;
- oczyszczenie przepustów tj. ręczne wydobycie namułu, roślinności oraz innych zanieczyszczeń z przepustów w przebiegu konserwowanych rowów i wywóz do miejsca unieszkodliwiania odpadów;
- miejscowe oczyszczenie dna cieków tj. wydobycie zatorów powstałych z namułu i ciał stałych wraz z ich wywozem do miejsca unieszkodliwiania odpadów;
- hakowanie dna cieków tj. usunięcie z dna roślinności (trawy i chwastów wraz z ukorzenieniem), gałęzi i liści oraz innych zanieczyszczeń w celu umożliwienia swobodnego spływu wód wraz z wywozem do miejsca unieszkodliwiania odpadów.
Zakres dodatkowy:
Rów E
- mechaniczne odmulenie dna cieku na długości 650 m do głębokości ok. 1m;
Zakres prac obejmuje przywrócenie przekroju i głębokości rowu, umożliwiające jego należyte funkcjonowanie. Za modelowy przekrój, do którego należy doprowadzić rów uznaje się: głębokość 1 m, szerokości dna 1 m. Wydobyty namuł należy wywieźć do miejsca unieszkodliwiania odpadów.

Rów Klimontowski
- ręczne odmulenie dna cieku na długości 500 m i głębokości do 1m;
Zakres prac obejmuje przywrócenie przekroju i głębokości rowu, umożliwiające jego należyte funkcjonowanie. Za modelowy przekrój, do którego należy doprowadzić rów uznaje się: głębokość 1 m, szerokości dna 1 m. Wydobyty namuł należy wywieźć do miejsca unieszkodliwiania odpadów.

Rów Mortimerowski
- mechaniczne odmulenie dna cieku na długości 650 m i głębokości do 1 m;
Zakres prac obejmuje przywrócenie przekroju i głębokości rowu, umożliwiające jego należyte funkcjonowanie. Za modelowy przekrój, do którego należy doprowadzić rów uznaje się: głębokość 1 m, szerokości dna 1 m. Wydobyty namuł należy wywieźć do miejsca unieszkodliwiania odpadów.

Rów bez nazwy zlokalizowany w rejonie ulicy Społecznej
- ręczne odmulenie dna cieku na długości 170 m i głębokości do 0,5 m;
Zakres prac obejmuje przywrócenie przekroju i głębokości rowu, umożliwiające jego należyte funkcjonowanie. Za modelowy przekrój, do którego należy doprowadzić rów uznaje się: głębokość 1 m, szerokości dna 1 m. Wydobyty namuł należy wywieźć do miejsca unieszkodliwiania odpadów.


W przypadku braku możliwości dokonania mechanicznego odmulenia ww. rowów Zamawiający dopuszcza wykonanie prac ręcznie. Zmiana metody nie wpłynie na wydłużenie terminu realizacji, nie będzie miała również wpływu na zmianę ceny usługi.

Etap II
- wykoszenie porostów ze skarp oraz wzdłuż cieków na szerokości 1 m z każdej strony, ich zgrabienie, załadunek i wywóz do miejsca unieszkodliwiania odpadów;
- oczyszczenie przepustów tj. ręczne wydobycie namułu, roślinności oraz innych zanieczyszczeń i zatorów z przepustów w przebiegu konserwowanych rowów i wywóz do miejsca unieszkodliwiania odpadów;
- oczyszczenie dna cieków z ciał stałych m.in.: śmieci i gałęzi wraz z ich wywozem do miejsca unieszkodliwiania odpadów;

Charakterystyka cieków wodnych objętych przedmiotem zamówienia:

Potok Jamki - długość potoku – 1790 mb
km 0 + 000 ÷ 1 + 100
- szerokość dna 1,5 m,
- nachylenie skarp 1 : 1,5,
- średnia głębokość 1,5 m,
- ubezpieczenia: dno – płyty ażurowe, skarpy – krawężniki betonowe, płyty ażurowe szer. 1,2m
km 1 + 100 ÷ 1 + 790
- szerokość dna 1,0 m,
- nachylenie skarp 1 : 1,5,
- średnia głębokość 1,5 m,
- ubezpieczenia: dno – płyty ażurowe, skarpy – płyty ażurowe szer. 1,5 m
- przepusty ramowe 3,0 x 2,0 o długości od 8,0 m ÷ 18,0 m – 3 szt.
- kładki komunikacyjne – 2 szt.
- koryto betonowe pod stolarnią – (budynek przy ul. L. Staffa 16) – 39,5 m.

Rów B - długość rowu - 2.110 mb
- szerokość dna - 0,5 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 1,34 m,
- ubezpieczenia: dno – płyty korytkowe typu ”Hałcnów”, skarpy – płyty ażurowe szer. 1,2 m
- przepusty: ramowe 1,0 x 1,0 m o długości od 5,0 m ÷ 27,0 m – 8 szt.
rurowe o przekroju Ø 1,0 m, o długości od 2,5 m ÷ 15,0 m – 11 szt.
- rurociąg o przekroju kołowym Ø 1,0 m i o długości 124,0 m – ul. Niecała.
Rów C - długość rowu - 300 mb,
- szerokość dna - 0,5 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 1,2 m,
- ubezpieczenie skarpy – płotek żerdziowy,
- przepust o przekroju kołowym Ø 0,6 m i o długości 8,0 m.
Rów K - długość rowu - 700 mb
- szerokość dna - 0,5 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 1,0 m,
- ubezpieczenia: dno – płyty korytkowe typu ”Hałcnów”, skarpy – płyty ażurowe szer. 0,6 m
- przepusty: o przekroju kołowym Ø 0,6 m i o długości 15,0 m – 1 szt.,
o przekroju kołowym Ø 0,6 m i o długości 8,0 m – 7 szt.
Rów E - długość rowu - 1 290 mb
- szerokość dna - 1,0 m,
- średnia głębokość - 1,0 m,
- ubezpieczenia: dno – płyty ażurowe,
- przepusty: o przekroju kołowym Ø 1,4 m i o długości 6,1 m – 1 szt.,
o przekroju kołowym Ø 1,4 m i o długości 12,0 m – 3 szt.,
o przekroju kołowym Ø 1,2 m i o długości 44,0 m – 1 szt.
Rów Klimontowski - długość rowu - 1 164 mb
- szerokość dna - 1,0 m,
- średnia głębokość - 1,0 m,
- ubezpieczenia: koryto żelbetowe o przekroju prost. – szer. dna 1,0m, wysokość ścian h=0,8m
- przepusty: o przekroju kołowym Ø 1,6 m i o długości 15,7 m – 1 szt.,
o przekroju kołowym Ø 1,6 m i o długości 7,0 m – 1 szt.,
o przekroju kołowym Ø 1,0 m i o długości 7,0 m – 1 szt.,
o przekroju kołowym Ø 1,0 m i o długości 50,0 m – 1 szt.,
o przekroju prostokątnym 1,30 m x 0,80 m i długości L = 7,00 mb – 2 szt.
Potok Dańdówka - długość rowu - 295,20 mb
- szerokość dna - 1,5 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 3,0m,
- ubezpieczenia: dno – płyty ażurowe, skarpy zbrojone płytami ażurowymi i siatką
- przepusty: o przekroju kołowym Ø 1,6 m i o długości 19,14 m – 3 szt.,
- rów boczny przy wlocie do rzeki Bobrek
- długość rowu - 110,00 mb
- szerokość dna - 0,40 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 1,5 m,
- rów odprowadzający wody do komory przy torach L = 45,00m
- długość rowu - 45,00 mb
- szerokość dna - 0,40 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 1,5 m,

Rów bez nazwy zlokalizowany w rejonie ulicy Wopistów - długość rowu - 50 mb
- szerokość dna - 0,40 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 1,5 m,

Rów bez nazwy zlokalizowany w rejonie ulicy KWK Kazimierz Juliusz – bocznej – długość rowu 394 mb
- szerokość dna - 0,40 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5,
- średnia głębokość - 0,8 m,


Rów Mortimerowski – długość rowu 3 585 mb
- szerokość dna - 1,5 m,
- średnia głębokość - 1,5 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5
- ubezpieczenia – wybrukowana część otwarta na długości 1 803 mb,
- przepusty:
- pod drogą ul. Wiśniowa L = 5,7 m
- o przekroju kołowym 2 x Ø 1200 i długości L = 7,5 m – 1 szt.
- o przekroju kołowym Ø 600 i długości L = 8 m – 1 szt.,
- o przekroju kołowym 2 x Ø 600 i długości L = 10 m – 1 szt.,
- pod kładką komunikacyjną L = 4 m – 3 szt.,
- pod kładką komunikacyjną L = 2,7 m – 1 szt.,
- ramowy pod obiektem mostowym/drogą/torami – 3 szt.:
- L = 3,5 m
- L = 8,5 m,
- L = 11 m,
- o przekroju kołowym 2 x 1600 i długości 12,81 m,

Rów bez nazwy zlokalizowany w rejonie ulicy Społecznej – długość rowu – 170 mb,
- szerokość dna - 1,0 m,
- średnia głębokość - 1,0 m,
- nachylenie skarp - 1 : 1,5.

Zamawiający każdorazowo - po zakończeniu prac w danym etapie - będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia potwierdzenia przekazania odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (karta przekazania odpadów).

Ponadto Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
- 1 osobę kierującą pracami i pełniącą funkcję koordynatora działań prowadzonych na obszarze miasta;
- co najmniej 3 brygady po 3 osoby (łącznie 9 osób) do prowadzenia prac związanych z koszeniem, wygrabianiem, czyszczeniem i odmuleniem rowów i przepustów.

Zapłata za realizację usługi nastąpi fakturami częściowymi po zrealizowaniu każdego z etapów, pod warunkiem załączenia do faktury karty przekazania odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert: cena brutto (waga – 100%).
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
2.4.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto – obejmującą koszenie skarp, zgrabianie i wywóz zanieczyszczeń, czyszczenie i hakowanie dna, odmulanie rowów oraz czyszczenie przepustów;
2.4.2. będzie dysponował poniższymi narzędziami i urządzeniami technicznymi:
- kosy spalinowe – 10 szt.
- koparka gąsienicowa – 1szt.
- samochody lub ciągniki rolnicze z przyczepami wyposażone w plandeki
przeciwdziałające zanieczyszczeniu środowiska – 3 szt.
Wskazana przez Zamawiającego dostępność narzędzi i urządzeń technicznych w ramach warunku udziału w postępowaniu jest ilością minimalną i nie zwalnia to Wykonawcy z obowiązku jej zwiększenia w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu narzędzi i urządzeń stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale III, ust. 1 oraz ust. 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale IV, ust. 2 pkt 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IV, ust. 1, pkt. 1.2 SWZ składają odrębnie:
3.1. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3.2. Podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
4.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale IV, ust. 1 ppkt. 1.4.1. SWZ,
4.3. zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 5, pkt. 5.3 oraz pkt. 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.4. SWZ (oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym).
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV, ust. 1, ppkt. 1.4.1. SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy Rozdziału IV, ust. 1, ppkt. 1.4.2. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy Rozdziału IV, ust. 1, ppkt. 1.4.1. i ppkt. 1.4.2., pkt 1.5. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy (o ile został sformułowany) wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.2. i 4.3. SWZ (o ile zostały sformułowane), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. Zmiany Umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym art. 455 ust. 1 oraz ust.2 tej ustawy oraz określonych w niniejszej Umowie. Szczegółowe informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest tylko informacja o prowadzonym postępowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000 zl.html

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach:
Etap I – zostanie wykonany w terminie maksymalnie do 35 dni od dnia protokolarnego przekazania zlecenia prac do realizacji przez Zamawiającego; przekazanie do realizacji prac objętych etapem I nastąpi w czasokresie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2023 r. - w zależności od warunków atmosferycznych;
Etap II - zostanie wykonany w terminie maksymalnie do 25 dni od dnia protokolarnego przekazania prac do realizacji przez Zamawiającego; przekazanie do realizacji zlecenia prac objętych etapem II nastąpi w czasookresie pomiędzy 1 września 2023 r. a 31 października 2023 r. - w zależności od warunków atmosferycznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.