Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146495/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szerominek, ul. Płońska, gm. Płońsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6625635 wew. 47
1.5.8.) Numer faksu: 23 6622426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugplonsk.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szerominek, ul. Płońska, gm. Płońsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-643e2f06-fb34-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002736/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szerominek, ul. Płońska, gmina Płońsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146495/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 706981,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS ZADANIA
Droga gminna (publiczna) kategorii D dwupasowa przeznaczona do ruchu w obu kierunkach o szerokości jezdni 5,00-6,00 m, pobocze o szerokości 0,75 m po stronie prawej, istniejący chodnik po stronie lewej. Droga usytuowana na terenie zabudowy. Na projektowanym odcinku występuje łuk poziomy o zbliżonym kącie zwrotu do 90°, w tym miejscu powtarza się poszerzenie jezdni o nawierzchni asfaltowej. W km 0+945 projektuje zgodnie ze stanem istniejącym zmianę szerokości jezdni z 6,00 m na 5,00 m.
ZAKRES ROBÓT:
- roboty przygotowawcze,
- frezowanie kontrole istniejącej nawierzchni asfaltowej
- jezdnię o nawierzchni asfaltowej,
- pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego,
- wymiana krawężnika na zjazdach.
- korekta nawierzchni zjazdów przez chodnik z koski betonowej,
- zjazdy o nawierzchni asfaltowej,
- oczyszczenie istniejących wpustów ulicznych,
- kanał technologiczny,
- roboty wykończeniowe.
PODSTAWOWE PARAMETRY
Droga gminna (publiczna) – nr 300716W
Kategoria ruchu – KR1 klasa techniczna drogi – D
prędkość projektowa – V = 50 km/h
jezdnia – 6,00 m (km 0+000 ÷ 0+945) – 5,00 m (km 0+945 ÷ 0+995)
pas ruchu – 2 x 3,00 m (km 0+000 ÷ 0+945) – 2 x 2,50 m (km 0+945 ÷ 0+995)
szerokość pobocza SP – 0,75 m
szerokość istniejącego chodnika SL – 1,50 – 2,00 m
spadek poprzeczny nawierzchni jezdni – daszkowy 2%
spadek poprzeczny nawierzchni pobocza – jednostronny 8%
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI W KM 0+000,0 ÷ 0+995:
a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 4 cm – warstwa ścieralna,
b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²
c) nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) ilość 50 kg/m2 – warstwa wyrównawcza,
d) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI POBOCZA:
a) nawierzchnia z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0÷31,5 mm, gr. 6 cm,
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZJAZDU INDYWIDUALNEGO O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ:
a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 5 cm – warstwa ścieralna,
b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm³/m²
c) warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm
d) warstwa z kruszywa naturalnego pospółka o uziarnieniu 0-31,5 mm gr. 10 cm
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ PRZY WPUSTACH ULICZNYCH:
a) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm – warstwa ścieralna,
b) podsypka cementowo-piaskowa 1/4 gr. 3 cm
c) warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm
d) warstwa z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm (pospółka) gr. 10 cm
Nawierzchnie utwardzoną z kostki należy obramować opornikiem betonowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Ze względu na nową wysokość nawierzchni jezdni należy wymienić krawężnik betonowy z 15x30 cm na 15x22 cm (z ławą betonowa z oporem) na zjazdach przez chodnik SL z uwzględnieniem nowej wysokości (2 cm nad nową nawierzchnią).
ODWODNIENIE ORAZ WARUNKI GRUNTOWO-WODNE
Odwodnienie istniejącej nawierzchni asfaltowej zostanie zaprojektowane w formie zastosowania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych z odprowadzeniem wody powierzchniowo do istniejących wpustów deszczowych. Podczas prac wykonawczych należy skontrolować w jakim stanie są istniejące wpusty, jeśli stwierdzi się ich uszkodzenie lub niedrożność należy je oczyścić, wymienić na nowe o takich samych parametrach.
STAN ISTNIEJĄCY
Droga posiada nawierzchnię asafaltową, która stanowi obecnie pas terenu przeznaczony do ruchu kołowego szerokości 5,00 - 6,40 m. Długość odcinka do przebudowy 995 m. Niniejszy odcinek drogi do przebudowy posiada połączenie z drogami gminnymi.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą.
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
3. W przypadku konieczności dokonania wycinki drzew, karp i krzewów kolidujących
z projektowanymi elementami drogi gminnej, Wykonawca będzie zobowiązany do ich usunięcia
w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia i zagospodarowania we własnym zakresie.
4. W przypadku rozbieżności ilości materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlany.
5. Warunki realizacji robót:
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego.
b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów (w celu dokonania kontroli) zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów.
c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych.
e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych dostarczy Zamawiającemu:
• uproszczony kosztorys wraz z tabelą wartości elementów scalonych, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• opłaconą polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000, 00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).
Ubezpieczeniu winny podlegać w szczególności roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Ubezpieczenie powinno być ważne na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie polisy wystawionej na czas krótszy niż okres realizacji zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem Wykonawcy do utrzymania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia jest krótszy niż okres realizacji przedmiotu umowy, przed wygaśnięciem obowiązującej polisy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu aneks do polisy lub inną polisę zawartą na nie gorszych warunkach w terminie 7 dni przed upływem terminu ważności polisy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej poświadczonej „Za zgodność z oryginałem”.
f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo – finansowych, wymaganych np. przez instytucję dofinansowującą realizację zadania, w tym kosztorysu powykonawczego podpisanego przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego lub Inspektora nadzoru i projektanta. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji postępowania ewentualne nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855564,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855564,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855564,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe NOWBUD Kleniewska Agnieszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 143271042
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 8b/35
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części robót budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855564,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- "Sukc. dostawy transportem Wykon. olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, smarów i płynów eksploatacyjnych oraz kosmetyków samochodowych dla potrzeb Stacji Paliw PGK w Płońsku Sp. z o.o."
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu"
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie , dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew
- ECO Parking w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu - budowa ekologicznych miejsc postojowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Rewitalizacja obszaru miejscowości Dubicze Cerkiewne poprzez budowę infrastruktury turystyczno-rekreacyjno-wypoczynkowej w Dubiczach Cerkiewnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.