Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, autobusowo-tramwajowych i tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564510233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, autobusowo-tramwajowych i tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd105ff9-df57-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art.305 pkt 1 w zw.art.214 ust.1 pkt 5 ustawy z 11.09.2019r.–Prawo zamówień publicznych,Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki wtedy,gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,której nie mógł on przewidzieć,wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia,a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
30.11.2022r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie art.275 pkt 1, którego przedmiotem jest Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych,autobusowo–tramwajowych i tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.Umowa została zawarta 29.12.2022r.na okres 01.01-31.12.2023 r.
W związku z niewywiązywaniem się Wykonawcy z realizacji umowy, umowa została rozwiązana.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOM.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 66666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo – tramwajowych na terenie gminy – miasto Grudziądz.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega w szczególności na sprzątaniu i odśnieżaniu terenów przystankowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Lokalizacja wykonania usługi obejmuje obszar w granicach administracyjnych miasta Grudziądza. Wykaz przystanków objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do umowy – Rodzaje przystanków oraz wykaz przystanków komunikacji miejskiej, których właścicielem lub zamawiającym jest gmina – miasto Grudziądz.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia.
5. Umowa będzie realizowana w terminie 2 miesięcy liczonych od dnia 17 lutego 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90690000-0 - Usługi usuwania graffiti
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CleanLife Sebastian ARENDT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389310584
7.3.3) Ulica: Chopina 19/26
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CleanLife" - Sebastian Arendt
jakie przetargi wygrała firma
"CleanLife" - Sebastian Arendt
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Utrzymanie czystości i porządku w gminach należy do obowiązkowych zadań własnych gminy. Zaprzestanie ich wykonywania spowodowałoby wystąpienie sytuacji powodujących zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi oraz dla środowiska. Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, przy jednoczesnym ograniczeniu terminu realizacji umowy do niezbędnego minimum, należy uznać jako rozwiązanie konieczne.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i przeciwpożarowych
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.