eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2509L Chrząchów - Witowice



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2509L Chrząchów - Witowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Składowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 888 41 60

1.5.8.) Numer faksu: 81 888 03 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.pulawy@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pzd.pulawy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie siecią dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2509L Chrząchów - Witowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64d2c12a-c464-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037292/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa chodnika w ciągu DP Nr 2509L Chrząchów - Witowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/PZD/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2509L Chrząchów - Witowice” na odcinku od km rob. 1+109,00 do km 1+939,50.
4Opis inwestycji. Zakres inwestycji obejmuje ETAP III od km 1+109,00 do km 1+939,50:
 roboty rozbiórkowe;
 wykonanie chodnika szer. 2,0 m wraz ze zjazdami w miejscu istniejących zjazdów;
 wykonanie peronów z kostki po lewej i prawej stronie przy przystankach;
 wykonanie wpustów odwadniających zgodnie z projektem;
 oznakowanie przejścia dla pieszych + żmijki przy peronach;
 roboty ziemne przy nasypach w związku z koniecznością poszerzenia pobocza pod chodnik;
 umocnienie skarp ekokratą;
 ustawienie barier U-12a;
 konstrukcja zjazdów:
 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm
 podsypka cem-piaskowa gr. 4 cm
 podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 20cm
 warstwa odsączająca z pospólki gr. 15cm

 konstrukcja chodników:

 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 6 cm
 podsypka cem-piaskowa gr. 4 cm
 podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm
 warstwa odsączająca z pospólki gr. 10cm

UWAGA: Zamawiający zamieszcza całość dokumentacji, którą dysponuje, jednak na potrzeby niniejszego zamówienia należy ograniczyć się do budowy chodnika od km roboczego 1+109,00 do km 1+939,50 oraz do planu sytuacyjnego – Arkusz 1 i planu sytuacyjnego – Arkusz 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym:
 projekt techniczny;
 plan sytuacyjny – arkusz 1;
 plan sytuacyjny – arkusz 2;
 stała organizacja ruchu;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót,
4) kosztorys ofertowy;
Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter kosztorysowy. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Faktura końcowa zostanie zapłacona za wykonanie całego zakresu robót i po spełnieniu wymagań określonych w umowie o udzie-lenie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597778,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795315,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597778,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Król Rafał ANBUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122399509

7.3.3) Ulica: Orlanda 19

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-712

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597778,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.