eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b493fae1-e19b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019141/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia ..."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Numer identyfikacyjny projektu: RPWP.03.01.01-30-0122/17, projekt pn. "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki", środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II Energia, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wytwarzanie energii...

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/621293

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/621293

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej: Platformy https://platformazakupowa.pl/komorniki. Wymagania techniczne i
organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Oferta wraz z wymaganymi w SWZ załącznikami musi zostać sporządzona w ogólnie przyjętych formatach danych i złożona w formie elektronicznej pod rygorem nieważności opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Po wypełnieniu Formularza ofertowego oraz wszystkich wymaganych w SWZ dokumentów należy je podpisać i kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Następnie w drugim kroku składania oferty należy sprawdzić poprawność złożonej oferty, załączonych plików oraz ich ilości. Następnie należy kliknąć przycisk „Złóż ofertę”, aby zakończyć etap składania oferty. Szczegółowa „Instrukcja dla Wykonawców” dotycząca złożenia i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 31. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/komorniki

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki;
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, którym jest Krzysztof Kozik, kontakt: adres e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, telefon/ +48 792 304 042;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany do pisemnego poinformowania o powyższych zasadach każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. W związku z powyższym Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki". Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wytwarzanie energii z odnawialnych źródeł energii”.
2. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest:
1) pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki” w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- konstrukcyjno – budowlanej;
2) pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Dopiewo (dostawa i montaż 173 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 38 instalacji kolektorów słonecznych);
3) pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Komorniki (dostawa i montaż 184 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 18 instalacji kolektorów słonecznych;
4) pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy — Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, w szczególności: pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20), ochrona interesów Zamawiającego, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, PFU, umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym;
5) minimalna ilość wizyt inspektora nadzoru na placu budowy – 3 razy w tygodniu dla każdej z Gmin w okresie prowadzonych prac montażowych. Każda wizyta musi być potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego (Gmina Komorniki: Anna Jezierska-Kaczmarek - tel. 61 8100 648, Gmina Dopiewo: Justyna Bartkowiak – tel. 618 906 417);
6) przygotowywanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego w zakresie rzeczowo-finansowym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego;
7) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym;
8) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji;
9) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej;
10) w razie konieczności do codziennego telefonicznego i/lub mailowego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji;
11) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji;
12) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych;
13) nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek;
14) sprawdzenie czy używane przez Wykonawcę instalacje, urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa/certyfikaty/deklaracje zgodności CE/ atesty lub aprobaty techniczne wymagane umową na dostawę i montaż instalacji OZE, sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
15) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu;
16) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne;
b) z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie 3 różnych specjalności, Zamawiający wyznacza jako koordynatora ich czynności na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
c) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji pn.: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki”;
d) Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego;
e) Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej;
f) Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad.
3. Dokumentacja przetargowa dla zadania „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki” dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/566397
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik 9a do SWZ.
5. Stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, PFU, umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym, weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej, sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych. Powyższy obowiązek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 9a do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą w zakresie części I zostanie uznana oferta Wykonawcy, która odpowiada wymaganiom Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlega odrzuceniu, natomiast Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu oraz potwierdzi brak podstaw do wykluczenia, a jego oferta uzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów określonych w SWZ, wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+D
Gdzie:
C - liczba punktów przyznanych ofercie ocenionej w kryterium „cena”
D - liczba punktów przyznanych ofercie ocenionej w kryterium „doświadczenie osoby przewidzianej do pełnienia roli Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej (koordynatora)”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby przewidzianej do pełnienia roli Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej (koordynatora)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki". Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wytwarzanie energii z odnawialnych źródeł energii”.
2. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest:
1) pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki”;
2) pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Dopiewo (dostawa i montaż 173 sztuk instalacji oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 38 instalacji kolektorów słonecznych);
3) pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Komorniki (dostawa i montaż 184 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 18 instalacji kolektorów);
4) pełnienie kompleksowej funkcji inżyniera kontraktu, w szczególności:
a) zarządzanie całym przedsięwzięciem;
b) dopilnowanie jego realizacji zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie, dokumentami programowymi, wytycznymi itp.;
c) kontakty z Instytucją wdrażającą (za pośrednictwem Gmin Dopiewo i Komorniki), wykonawcami w ramach projektu. Inżynier kontraktu nie będzie miał dostępu do systemu SL 2014+ i nie będzie wykazany we wniosku o dofinansowanie jako osoba do kontaktu z IZ WRPO 2014+;
d) organizacja i prowadzenie spotkań roboczych zespołu;
e) weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej;
f) ochrona interesów Zamawiającego;
g) minimalna ilość wizyt inżyniera kontraktu na placu budowy – 1 raz w miesiącu dla każdej z Gmin w okresie prowadzonych prac montażowych. Każda wizyta musi być potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego (Gmina Komorniki: Anna Jezierska-Kaczmarek - tel. 61 8100 648, Gmina Dopiewo: Justyna Bartkowiak – tel. 61 8906 417);
h) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym;
i) uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w naradach technicznych w trakcie realizacji inwestycji;
j) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej;
k) w razie konieczności do codziennego telefonicznego i/lub mailowego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji;
l) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji;
m) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych;
n) monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym wskaźników efektu ekologicznego, a także weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu;
o) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Beneficjenta wniosku o aneks do umowy o dofinansowanie projektu, w przypadku wystąpienia konieczności jego sporządzenia;
p) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu.
5) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) łączenie funkcji inżyniera kontraktu i kierownika budowy jest niedopuszczalne;
b) łączenie funkcji inżyniera kontraktu i inspektora nadzoru inwestorskiego jest dopuszczalne;
c) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca - inżynier kontraktu nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji pn.: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki”;
d) Wykonawca - inżynier kontraktu ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego;
e) Wykonawca - inżynier kontraktu ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi inżyniera kontraktu, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej;
f) Wykonawca - inżynier kontraktu zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad.
3. Dokumentacja przetargowa dla zadania „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki” dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/566397
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik 9b do SWZ.
5. Stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. zarządzanie procesem inwestycyjnym, czynności związane z zakończeniem i rozliczeniem inwestycji, czynności osoby ds. rozliczeń finansowych, weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej, sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych, monitoring wskaźników produktu i rezultatu. Powyższy obowiązek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 9b do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie związane z kompleksowym zarządzaniem przedsięwzięciem/inwestycją/projektem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie części I
A. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) 1 usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na dostawie i montażu co najmniej 160 sztuk instalacji fotowoltaicznych,
oraz
b) 1 usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na dostawie i montażu co najmniej 15 instalacji solarnych,
które zostały wykonane należycie.
Zamawiający dopuści, aby Wykonawca wykazał, iż pełnił funkcję pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na dostawie i montażu co najmniej 160 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz co najmniej 15 instalacji solarnych, w ramach jednego zamówienia.
B. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
a) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych bez ograniczeń w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej 1 zakończonej inwestycji polegającej na dostawie i montażu co najmniej 50 sztuk instalacji fotowoltaicznych - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej (koordynator),
b) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych bez ograniczeń w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej,
c) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych bez ograniczeń w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza łączenia dwóch lub więcej z ww. funkcji przez jedną osobę.
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021,1646 t.j. z dnia 2021.09.08).

w zakresie części II
A. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na kompleksowym zarządzaniu przedsięwzięciem/inwestycją/projektem o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto), która została wykonana należycie.

Pod pojęciem kompleksowego zarządzania przedsięwzięciem/inwestycją/projektem Zamawiający rozumie: koordynację inwestycji, kontrolę nad jakością oraz postępem robót/prac, nadzór nad dokumentacją, egzekwowanie zapisów umowy i monitoring realizacji umowy z wykonawcą, nadzór nad zachowaniem procedur unijnych.

B. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu przynajmniej jednym przedsięwzięciem/inwestycją/projektem, przedmiotem którego była dostawa i montaż kompletnych instalacji odnawialnych źródeł energii.

Pod pojęciem kompleksowego zarządzania przedsięwzięciem/inwestycją/projektem Zamawiający rozumie: koordynację inwestycji, kontrolę nad jakością oraz postępem robót/prac, nadzór nad dokumentacją, egzekwowanie zapisów umowy i monitoring realizacji umowy z wykonawcą, nadzór nad zachowaniem procedur unijnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1) aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia w zakresie części I i II, tj.:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
b) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 10 pkt. 1 SWZ - załącznik nr 8 do SWZ (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot, na zasoby którego Wykonawca powołuje się).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1) aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.:
a) wykaz usług wykonanych w zakresie części I i II, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 5a do SWZ (w zakresie części I) oraz załącznik nr 5b do SWZ (w zakresie części II) wraz z dowodami. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w wykazie osób brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia i w sposób bezpośredni odpowiadały za realizację przedmiotu zamówienia.
W wypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania niniejszego warunku przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami w ramach konsorcjum, powyższy wykaz dotyczy usług faktycznie przez niego wykonanych.
b) wykaz osób w zakresie części I i II skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za pełnienie nadzoru inwestorskiego i inżyniera kontraktu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenie, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6a do SWZ (część I) i załącznik nr 6b do SWZ (część II);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Aktualne na dzień złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale V ust. 2, 8 i 9 SWZ – załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale VIII ust. 1 SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie:
- każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). W takim wypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
2) Pełnomocnictwo
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 3 do SWZ.
4) Wypełniony i podpisany załącznik nr 10 a do SWZ w zakresie części I i/lub załącznik nr 10b do SWZ w zakresie części II.
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 2 do SWZ (o ile dotyczy). Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa należy rozumieć tylko takie informacje, które objęte są zakresem podanym w definicji zawartej w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji . Zamawiający wymaga złożenia uzasadnienia zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
Uwaga: Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chciałby zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone na Platformie w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Informacje powinny zostać przekazane w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.
3) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
5) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika.
6) Oświadczenia i dokumenty wspólne, takie jak np.: Formularz ofertowy składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich.
7) W Formularzu ofertowym należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
9) Oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp., a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
11) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
12) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.
13) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
14) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy.
15) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.
16) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. a i b SWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach wymienionych w § 10 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/komorniki na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.
Pełna nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki".
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wytwarzanie energii z odnawialnych źródeł energii”.
Termin wykonania zamówienia:
a) w zakresie części I: od dnia podpisania umowy do 30.09.2022 r.
b) w zakresie części II: od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego Projektu oraz rozliczenia się Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020. Termin realizacji projektu: do 31.12.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.