Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00155823/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Drezyną do Rudki” w parku krajobrazowym w Rudce w formule zaprojektuj i wybuduj – Zadanie zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Mazowsza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Drezyną do Rudki” w parku krajobrazowym w Rudce w formule zaprojektuj i wybuduj – Zadanie zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Mazowsza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff10e0a9-d1d8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zgodnie z zapisami PFU są :
I. Prace projektowe
Opracowanie kompletnej i wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz
z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami wynikającymi z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa.
II. Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, w tym:
1) budowę niezbędnej infrastruktury dla przemieszczania się drezyną przez Rezerwat Przyrody Rudka Sanatoryjna (zakup i montaż 2szt. kół zwrotnicowych, zakup 2szt. drezyn), dobudowa toru postojowego dla drezyn o dł. 10m oraz przedłużenie toru przy peronie nr 2 – Szpital Rudka o 15mb;
2) budowa zadaszonego mini-amfiteatru wraz z infrastrukturą (tj.: scena, zadaszenie sceny na słupach stalowych wraz z zadaszeniem lekkim, drogi, dojścia, utwardzenie terenu, siedzenia dla widowni na utwardzonym gruncie wraz z miejscami przeznaczonymi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, oświetlenie terenu , sceny, podświetlenie zadaszenia;
3) adaptacja budynku magazynowego „piwnicy" na potrzeby zaplecza amfiteatru, w tym: remont elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji fundamentów, wykonanie izolacji stropu nad piwnicą wraz z wymianą warstw wykończeniowych "zielony dach”.
4) budowa urządzeń do rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych na świeżym powietrzu oraz leżaków ze stolikami do odpoczynku;
5) budowa ścieżek i dojść;
6) urządzenie zieleni terenu obejmującego przedsięwzięcie;
7) zakup i montaż oświetlenia terenu - uzupełniających istniejące instalacje;
8) zakup i montaż kamer nadzoru wraz z niezbędnymi instalacjami -uzupełniających istniejące instalacje.
III. Zakup i montaż drezyn;
IV. Wykonanie niezbędnej infrastruktury ( m.in. koła zwrotnicowe, ew. przedłużenie linii tramwaju konnego);
V. Zakup i montaż leżaków ze stolikami;
VI. Zakup i montaż urządzeń do rehabilitacji na świeżym powietrzu;
VII. Urządzenie zieleni na obszarze obejmującym projekt.
VIII. Przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z zakresu podstawowej obsługi technicznej drezyn (w zakresie użytkowania, obsługi technicznej i konserwacji) osób wskazanych przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
34431000-7 - Rowery niewyposażone w silniki
39113600-3 - Ławki
39121200-8 - Stoły
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
33100000-1 - Urządzenia medyczne
31527210-1 - Latarnie
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z tym unieważnia postępowanie.INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
więcej: Latarnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.