eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › ,, Drezyną do Rudki" w parku krajobrazowym w Rudce w formule zaprojektuj i wybuduj - Zadanie zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Mazowsza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Drezyną do Rudki” w parku krajobrazowym w Rudce w formule zaprojektuj i wybuduj – Zadanie zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Mazowsza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Drezyną do Rudki” w parku krajobrazowym w Rudce w formule zaprojektuj i wybuduj – Zadanie zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Mazowsza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff10e0a9-d1d8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155823/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zgodnie z zapisami PFU są :

I. Prace projektowe
Opracowanie kompletnej i wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz
z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami wynikającymi z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa.

II. Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, w tym:
1) budowę niezbędnej infrastruktury dla przemieszczania się drezyną przez Rezerwat Przyrody Rudka Sanatoryjna (zakup i montaż 2szt. kół zwrotnicowych, zakup 2szt. drezyn), dobudowa toru postojowego dla drezyn o dł. 10m oraz przedłużenie toru przy peronie nr 2 – Szpital Rudka o 15mb;
2) budowa zadaszonego mini-amfiteatru wraz z infrastrukturą (tj.: scena, zadaszenie sceny na słupach stalowych wraz z zadaszeniem lekkim, drogi, dojścia, utwardzenie terenu, siedzenia dla widowni na utwardzonym gruncie wraz z miejscami przeznaczonymi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, oświetlenie terenu , sceny, podświetlenie zadaszenia;
3) adaptacja budynku magazynowego „piwnicy" na potrzeby zaplecza amfiteatru, w tym: remont elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji fundamentów, wykonanie izolacji stropu nad piwnicą wraz z wymianą warstw wykończeniowych "zielony dach”.
4) budowa urządzeń do rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych na świeżym powietrzu oraz leżaków ze stolikami do odpoczynku;
5) budowa ścieżek i dojść;
6) urządzenie zieleni terenu obejmującego przedsięwzięcie;
7) zakup i montaż oświetlenia terenu - uzupełniających istniejące instalacje;
8) zakup i montaż kamer nadzoru wraz z niezbędnymi instalacjami -uzupełniających istniejące instalacje.

III. Zakup i montaż drezyn;
IV. Wykonanie niezbędnej infrastruktury ( m.in. koła zwrotnicowe, ew. przedłużenie linii tramwaju konnego);
V. Zakup i montaż leżaków ze stolikami;
VI. Zakup i montaż urządzeń do rehabilitacji na świeżym powietrzu;
VII. Urządzenie zieleni na obszarze obejmującym projekt.
VIII. Przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z zakresu podstawowej obsługi technicznej drezyn (w zakresie użytkowania, obsługi technicznej i konserwacji) osób wskazanych przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

34431000-7 - Rowery niewyposażone w silniki

39113600-3 - Ławki

39121200-8 - Stoły

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

33100000-1 - Urządzenia medyczne

31527210-1 - Latarnie

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z tym unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.