eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trojanów › Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podeb³ociu



Og³oszenie z dnia 2023-04-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podeb³ociu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TROJANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582316

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 57A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trojanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-455

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@trojanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trojanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podeb³ociu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0edbaff7-e276-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00189414

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00046555/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja budynku Szkoly Podstawowej w Podeb³ociu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.trojanow.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.trojanow.pl Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami w imieniu Zamawiaj±cego jest: Aneta Michta.
3. instrukcja U¿ytkownika - korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP znajduje siê na Portalu, w zak³adce „Pomoc”.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zamowienia.trojanow.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
6) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
7) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
8) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
9)Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± Zamawiaj±cego, co oznacza, ¿e godzina okre¶lona na platformie zakupowej jest godzin± przyjêt± przez Zamawiaj±cego przy okre¶laniu terminu wp³ywu oferty, wniosków, dokumentów i o¶wiadczeñ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ­- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Trojanów, Trojanów 57A, 08-455 Trojanów,
­- Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Krzysztofa Mikulskiego, który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: iod-km@tbdsiedlce.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Gminê Trojanów w trybie podstawowym pn. „Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Podeb³ociu”, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2021r, poz. 1129, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; dane mog± byæ udostêpniane podmiotom wspó³finansuj±cym realizacjê przedmiotu niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
­- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
­- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
­- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie przewiduje siê profilowania danych osobowych, stosowanie do art. 22 RODO;
­- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; jednak je¶li wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku zgodnie z art. 75 ustawy Pzp zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, od osoby której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; zgodnie z art. 74 ust. 3 w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO;;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty dekarskie zwi±zane z wykonaniem nowego pokrycia czê¶ci po³aci dachowej na budynku szko³y podstawowej w Podeb³ociu.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania robót rozbiórkowych wraz z wykonaniem nowego pokrycia z blachy na powierzchni 704,4 m2 z obróbkami blacharskimi.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
• Projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 5 do SWZ,
• Przedmiar robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich wagê:

Cena oferty (C) – waga 60 %
Gwarancja udzielona przez Wykonawcê (G) – waga 40 %

1) Kryterium: cena oferty (C)

Dla porównania ofert pod wzglêdem kryterium cenowego Zamawiaj±cy przyjmuje cenê ofertow± brutto podan± w Formularzu ofertowym.

Maksymalna ilo¶æ punktów, która mo¿e zostaæ przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to 60 punktów.
Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, czyli 60 pkt. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poni¿szego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:

Cn
------ x 60%x 100 = liczba punktów C
Cx

gdzie: Cn – najni¿sza zaoferowana cena
Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie
liczba 100 – jest to mno¿nik zastosowany w celu uzyskania ilo¶ci punktów w liczbach 60% - procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).

2) Gwarancja udzielona przez Wykonawcê (G) – 40 %

Maksymalna ilo¶æ punktów, która mo¿e zostaæ przyznana Wykonawcy w kryterium gwarancja udzielona przez Wykonawcê to 40 punktów.

Wykonawca w Formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) okre¶li okres gwarancji udzielanej Zamawiaj±cemu na przedmiot zamówienia.
Okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcê musi zostaæ podany w pe³nych miesi±cach.
Okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcê nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy.
Punkty w kryterium „Gwarancja udzielona przez Wykonawcê” zostan± przydzielone wg poni¿szego wzoru:

okres gwarancji badanej oferty
-------------------------------------------------------- x 40%x100 = liczba punktów G
najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji jednak nie wiêcej ni¿ 60 miesiêcy
W przypadku podania przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako oferta, której tre¶æ nie odpowiada tre¶ci SWZ. W przypadku podania przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny okres gwarancji 60 miesiêcy, a punkty w tym kryterium zostan± obliczone jak w przypadku podania 60 miesiêcznego okresu gwarancji.

3) Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, bêd±c± sum± punktów przyznanych w obu kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja udzielona przez Wykonawcê

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:

a) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, w sposób nale¿yty co najmniej dwa zadania polegaj±ce na wykonaniu lub wymianie pokrycia dachowego za kwotê 60 000,00 z³ brutto, ka¿de z zadañ.

W przypadku gdy Wykonawca realizowa³ zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) mo¿e powo³ywaæ siê tylko na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
(Uwaga: je¿eli Wykonawca powo³uje siê do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz powinien dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – wg za³±cznika nr 1,
2) O¶wiadczenia, sk³adane zgodnie z art. 125 ustawy Pzp – wg za³±cznika nr 2 a i 2 b do SWZ,
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wg za³±cznika nr 7 do SWZ,
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg za³±cznika nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy - w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów,
5) Pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca dzia³a przez pe³nomocników,
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
7) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty winno byæ z³o¿one w takiej samej formie jak oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Korespondencja zwi±zana z postêpowaniem bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika.
2) Je¿eli oferta z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie – za³±cznik nr 7 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy udzieli wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 2 % ceny ofertowej nie pó¼niej ni¿ w terminie do 30 dni od podpisania umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wed³ug zapisów zawartych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.trojanow.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.2022.835).
2) Inwestycja jest realizowana w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski ³ad: Program Inwestycji Strategicznych „Edycja trzecia-PGR”.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.