eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nędza › Modernizacja drogi gminnej przy ulicy Wąskiej w Nędzy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej przy ulicy Wąskiej w Nędzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nędza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Nędza

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 66 60 458

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@nedza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nedza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej przy ulicy Wąskiej w Nędzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85479ed8-e283-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022278/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja drogi gminnej przy ul. Wąskiej w Nędzy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Współfinansowanie: operacja typu: "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania: "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminanedza.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminanedza.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje przekazuje się:
1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://gminanedza.ezamawiajacy.pl
Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej w formacie danych: .txt, .pdf, .xls, .doc, .docx, .rtf, .odt, .rtf, .xml (zalecany .pdf) oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania do Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Nędza , (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://gminanedza.ezamawiajacy.pl

Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.
Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.

Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E- Zamówienia Publiczne Gminy Nędza (Systemu E-Zamówienia Publiczne ).
Złożenie oferty poprzez System E-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://gminanedza.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowe parametry techniczne modernizacji:
• Długość drogi: 159m
• Szerokość jezdni: 3,5m + krawężnik jednostronny 0,2m.
• Powierzchnia nawierzchni asflatobetonowej: 565m2
• Ilość istniejących zjazdów: 4
Zakres robót drogowych objętych niniejszym opracowaniem obejmuje:
a) Rozbiórce nawierzchni i podbudowy do głębokości korytowania wynoszącej 48cm.
b) Wykonaniu warstwy odsączającej z piasku gr 10cm.
c) Zabudowaniu geowłókniny 150g/m2 pod podbudowę
d) Wykonaniu podbudowy gr 15cm. z kruszywa łamanego 0-63mm.
e) Wykonaniu podbudowy ze spadkiem jednostronnym gr 15-22cm. z kruszywa łamanego 0-31,5mm.
f) Ułożenie nowej warstwy wiążącej AC16W – 4cm.
g) Ułożenie nowej warstwy ścieralnej AC11S – 4cm.
h) Modernizacja 4 zjazdów z wykonaniem nawierzchni asfaltobetonowej na zjazdach gr 8cm.
Budowa kanalizacji deszczowej
Sieć kanalizacji deszczowej umiejscowiona będzie na działkach nr 645 ,620/5 ,646/1 i 619
Zaprojektowana sieć będzie odprowadzała wody deszczowe do istniejącego cieku wodnego ( działka nr 619 za pomocą projektowanego wylotu) .
Wody deszczowe zbierane będą poprzez wpusty uliczne Dn 500 wyposażone w osadniki o wysokości 1,0. Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PVC SN 8 SDR 34 w zakresie średnic fi 200,250mm.
Studzienki włazowe z kręgów betonowych o średnicy DN 1000 dla przewodów fi 200,250mm
Studnie z betonu minimumB45 zakończone włazem żeliwnym klasy D 400
Wpusty uliczne posadowione na prefabrykowanych studzienkach betonowych DN 500 z betonu minimum B45 z osadnikiem o wysokości 1,0 - włazy D400
Zakres:
• Roboty pomiarowe , ziemne i montażowe
• Kanały z rur PVC fi 200 SN 8 SDR 34 - 85,20m
• Kanały z rur PVC fi 250 SN 8 SDR 34 - 87,90m
• Studnie rewizyjne fi 1000 - 4 szt
• Studzienki ściekowe z wpustem ulicznym fi 500mm - 8 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Wartość punktowa oferty: K = K1 + K2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt 3 niniejszego rozdziału SWZ.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego:

• co najmniej jedną (1) robotę, której zakres obejmował budowę, rozbudowę, przebudowę drogi o długości co najmniej 150 m wraz z odwodnieniem i wartości minimum 350 000,0 zł brutto.


b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
• jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
• jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej , których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie działań organów państwowych
2.Zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy.
3.Zmiany, rezygnacja, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji
4.Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminanedza.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.