eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiedziebnia › "Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty - PPGR"



Og³oszenie z dnia 2022-06-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty - PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiedziebnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118454

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 92A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiedziebnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-335

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564938460

1.5.8.) Numer faksu: 564938429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmna@swiedziebnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiedziebnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty - PPGR”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03f567b6-e18f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00188892

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030515/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty - PPGR

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem strony elektronicznych zamówieñ publicznych pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl zwanej dalej miniportalem oraz strony ePUAP dostêpnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem formularzy dostêpnych na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl. 3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê nazw± i numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na
pierwszej stronie SWZ. 4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii niedzia³ania: https://miniportal.uzp.gov.pl Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres gmina@swiedziebnia.pl . 5. Do porozumiewania siê z Wykonawcami upowa¿niona w zakresie formalnym jest Pani Anna Brzóska, tel. +48 56 49 384 60 wew. 28, w zakresie merytorycznym Pan Robert Smoleñski tel. +48
56 49 384 60. 6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje dotycz±ce m.in. odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy za po¶rednictwem miniPortalu. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem miniportalu/ePuap do konkretnego wykonawcy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP., 7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://miniportal.uzp.gov.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki okre¶lone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z https://miniportal.uzp.gov.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w innej zak³adce). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:

 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiedziebnia, ¦wiedziebnia 92A, 87-335 ¦wiedziebnia;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦wiedziebnia jest Pani Katarzyna Henzler, adres poczty elektronicznej: inspektor@cbi24.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Wiêcej informacji znajduje siê w dziale XXIII SWZ- Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty – PPGR”. Zakup i dostawa dotyczy 50 sztuk fabrycznie nowych, nieu¿ywanych wolnych od wad fizycznych i prawnych. Zamówienie jest przeznaczone do u¿ytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiaj±cy przy sporz±dzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych, w szczególno¶ci w zakresie opisu elementów i parametrów dotycz±cych m.in.: wagi laptopa z zasilaczem nieprzekraczaj±cej 2 kg, przek±tnej ekranu powy¿ej 15 cali, matrycy z pow³ok± antyrefleksyjn±, czytelnych znaków na klawiszach klawiatury, klawiatury z wydzielonym blokiem numerycznym, konieczno¶ci posiadania wbudowanego w obudowie g³o¶nika, mikrofonu i kamery oraz czasu pracy akumulatora nie mniejszej ni¿ 6 h. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela znajduj±ca siê w dziale III pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie prawo zamówieñ publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zosta³a uznana za najkorzystniejsz± (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w niniejszej specyfikacji).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek dotyczy; zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
- Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e nale¿ycie zrealizowa³, co najmniej 1 dostawê w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Uszczegó³owienie - wymaganie dotyczy 1 dostawy co najmniej 40 komputerów lub komputerów przeno¶nych. Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ dostawê nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e proponowane przez wykonawcê komputery przeno¶ne spe³niaj± minimalne wymagania (parametry techniczne) okre¶lone przez zamawiaj±cego w SWZ, które wskazano w opisie przedmiotu zamówienia tj. a) karty katalogowe producenta lub dystrybutora umo¿liwiaj±ca weryfikacjê oferty pod k±tem zgodno¶ci z wymaganiami SWZ, b) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzêtu, c) deklaracjê zgodno¶ci CE, d) o¶wiadczenia producenta potwierdzaj±ce spe³nianie kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych odnosz±cy siê do produktu zaproponowanego w ofercie, e) wydruki z przeprowadzonych testów MobileMark oraz SYSmark w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, f) wydruki potwierdzaj±ce certyfikacjê rodziny produktów bez wzglêdu na rodzaj obudowy, dodatkowo potwierdzony przez producenta oferowanego komputera,
g) kartê katalogow± producenta potwierdzaj±ca odporno¶æ klawiatury na zalanie ciecz±.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ppkt 2.6 powy¿ej musz± potwierdzaæ spe³nianie wszystkich okre¶lonych przez zamawiaj±cego wymagañ, w stopniu nie ni¿szym (gorszym) ni¿ wskazane w SWZ. W przypadku rozwi±zañ równowa¿nych zaproponowanych przez wykonawcê w ofercie, powy¿sze bêdzie mia³o zastosowanie odpowiednio do przedstawionych rozwi±zañ równowa¿nych. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile z³o¿ona oferta nie bêdzie podlega³a odrzuceniu albo nie zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e proponowane przez wykonawcê komputery przeno¶ne spe³niaj± minimalne wymagania (parametry techniczne) okre¶lone przez zamawiaj±cego w SWZ, które wskazano w opisie przedmiotu zamówienia tj. a) karty katalogowe producenta lub dystrybutora umo¿liwiaj±ca weryfikacjê oferty pod k±tem zgodno¶ci z wymaganiami SWZ, , b) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzêtu, c) deklaracjê zgodno¶ci CE, d) o¶wiadczenia producenta potwierdzaj±ce spe³nianie kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych odnosz±cy siê do produktu zaproponowanego w ofercie, e) wydruki z przeprowadzonych testów MobileMark oraz SYSmark w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, f) wydruki potwierdzaj±ce certyfikacjê rodziny produktów bez wzglêdu na rodzaj obudowy, dodatkowo potwierdzony przez producenta oferowanego komputera, g) kartê katalogow± producenta potwierdzaj±ca odporno¶æ klawiatury na zalanie ciecz±.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2.1 Formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z o¶wiadczeniem dotycz±cym podwykonawstwa UWAGA - w formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem 2.2 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u aktualne na dzieñ sk³adania ofert stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 2 do SWZ; 2.3 W przypadku dokonywania czynno¶ci zwi±zanych ze z³o¿eniem wymaganych dokumentów przez osobê(y) nie wymienion±(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo; 2.4 O¶wiadczenie dot. zobowi±zania do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – je¿eli dotyczy (za³±cznik nr 3 do SWZ); 2.5 o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – je¿eli dotyczy (za³±cznik nr 2 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do Zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp. 3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ. 4. Wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê, do której za³±czone bêd± dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SWZ. 5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. O¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; a) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; b) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; c) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant (pe³nomocnik) pozosta³ych.
Uwaga: warunki, o których mowa w rozdziale V SWZ (warunki uczestnictwa w postêpowaniu) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln± jako konsorcjum mog± spe³niaæ ³±cznie. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± maj± obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum. 8. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono notarialnie. Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. 2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
4.1 zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 57 pkt 2, wykonawca jest wówczas obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, 4.2 zmiany przepisów prawa maj±cej wp³yw na zakres lub spójno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia, 4.3 terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie je¶li wynikaæ to bêdzie z okoliczno¶ci o charakterze obiektywnym, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili sk³adania oferty tj. : 1) strony bêd± zwolnione od odpowiedzialno¶ci za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy, o ile niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania nast±pi³o wskutek si³y wy¿szej w rozumieniu Kodeksu cywilnego; 5. Dopuszczalna jest zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia brutto, je¶li wynikaæ to bêdzie ze zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany wysoko¶ci podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 6. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczno¶ci podlegaæ bêdzie ka¿dorazowo ocenie Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.