eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Budowa Hospicjum wraz z poradnią Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2021-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Hospicjum wraz z poradnią Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Hospicjum wraz z poradnią Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27481517-f384-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134059/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.94.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na budowie nowego budynku z funkcją hospicjum oraz poradni paliatywnej. Budynek zlokalizowany będzie przy ul. Kwiatkowskiego w Stalowej Woli (dz. 102/43; 165/27; 165/28; 165/29; 26/31, obr. 6, HSW Lasy Państwowe) według wymagań szczegółowo określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
2. W ramach planowanego przedsięwzięcia należy wykonać następujące czynności:
1.) ETAP I:
- Wykonanie projektu koncepcyjnego;
- Prace przedprojektowe m.in. sprawdzenie dostarczonych i wykonanie brakujących dokumentów i uzgodnień takich jak mapy do celów projektowych wraz z inwentaryzacją zieleni, badań geologicznych, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci, a także uzyskanie ewentualnych dodatkowych zgód, pozwoleń, warunków technicznych, innych materiałów - jeśli w trakcie opracowywania dokumentacji lub realizacji inwestycji stanie się to konieczne;
- Wykonanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami lub przygotowanie załącznika technicznego do zawiadomienia organu administracji architektoniczno-budowlanej o rodzaju, zakresie i sposobie wykonywania robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2020 o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19;
- Wykonanie projektu technologii medycznej oraz projektu technologii kuchni;
- Wykonanie projektów technicznych w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji;
- Wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji;
- Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
2.) ETAP II:
- Przejęcie i organizację placu budowy;
- Budowa infrastruktury podziemnej (przyłącza i inne wymagane elementy uzbrojenia);
- Niwelację gruntu oraz ukształtowanie otaczającego terenu zgodnie z projektem;
- Realizację (na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej) budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, m. in.: budowa wszystkich niezbędnych sieci wewnętrznych i zewnętrznych oraz urządzeń im towarzyszących; budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych i dróg oraz podjazdów;
- Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót;
- Uprzątnięcie terenu i likwidację placu budowy;
- Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego w zakresie projektowym lecz poza zakresem realizacji wg tabeli, załączników graficznych i obowiązujących przepisów;
- Dostawa i montaż wyposażenia stałego w zakresie projektowanym oraz rzeczowym wg tabeli, załączników graficznych i obowiązujących przepisów;
- W przypadku stwierdzenia niezgodności któregokolwiek z rozwiązań zapisanych w przekazanych dokumentach z obowiązującymi przepisami lub którąkolwiek z części dokumentacji należy zastosować rozwiązania zamienne na które wcześniej zamawiający wyrazi pisemną zgodę;
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
- Uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu i złożenia kompleksowego wniosku o pozwolenie na użytkowanie w tym sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
3. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy Budynku Hospicjum wraz z Poradnią Medycyny Paliatywnej zwany dalej (PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało w dniu 21 września 2021 r. unieważnione na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Pzp., gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, oraz art. 255 pkt 6 ustawy Pzp gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający po przeanalizowaniu pisma od wykonawcy, przyznaje że błędnie narzucił wszystkim wykonawcom zastosowanie jednolitej stawki podatku VAT na poziomie 23%, tym samym prowadzenie postępowania oraz wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym gdyż naraża to zamawiającego na znaczną szkodę finansową co jest naruszeniem ustawy o finansach publicznych a ponadto wskazanie nieprawidłowej stawki podatku VAT skutkuje obarczeniem postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego gdyż narzucona stawka dla tego typu zamówienia jest nie zgodna z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.