eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo - sanitarnego ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/728421

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a00846-ad17-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035671/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2023.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje postawienie zaplecza sanitarno – szatniowego wykonanego w technologii kontenerowej, o konstrukcji szkieletu stalowego na stopach fundamentowych, budynki parterowe, niepodpiwniczone, kryte dachem dwuspadowym. Będą to budynki bliźniacze o pow. zabudowy 76,9 m2 i kubaturze 324,5 m3, na rzucie prostokątów o wymiarach 7,39 x 6,22 m oraz 4,96 x 6,22 m stykające się bokiem długości 6,22 m. Wymiary zabudowy bliźniaczej: 12,36 x 6,22 m, wysokość kalenicy: 5,14 m. Kompleks szatniowy to zespół 5 kontenerów mieszczących 3 szatnie dla sportowców – dwie szatnie na 25 osób (męska i damska) oraz jedna na 5 osób (dla trenerów) wraz z zapleczem sanitarnym. Do szatni męskiej, damskiej i dla trenerów prowadzić będą osobne wejścia. Dla każdej z grup użytkowników powstaną osobne sanitariaty toaleta damska, męska oraz toalety dla kadry sędziowskiej. W szatniach zostaną zainstalowane także prysznice. Przy budynku zostanie zainstalowany zbiornik bezodpływowy na ścieki bytowe. 3.W skład robót wchodzą: 1)prace przygotowawcze, 2)roboty ziemne – wykopy fundamentowe, 3)roboty fundamentowe, 4)zbrojenie wylewanie stóp fundamentowych, 5)przygotowanie fundamentów do montażu kontenerów, 6)dostawa oraz montaż stalowych ram szkieletu, 7)wykonanie pokrycia dachowego, 8)wykonanie elewacji (ocieplenie budynku płytami styropianowymi, położenie tynków elewacyjnych na cokole budynku, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa, wiatroizolacja), 9)roboty wewnętrzne: izolację ścian, podłóg, stropów od strony wewnętrznej, okładziny karton gips, wykonanie okładzin z płyt Fermacell na ściennie REI60, 10)posadzki: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, cieplnej i przeciwdźwiękowej, podłogi z płyt OSB, 11)montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 12)roboty elektryczne wewnętrzne, 13)montaż grzejników,
14)montaż wewnętrznych instalacji oraz przyborów sanitarnych, 15)wykonanie wpustów ściekowych, podejść kanalizacyjnych, ciepłej i zimnej wody,
16)montaż zbiornika bezodpływowego, 17)wykonanie przyłącza wody,
18)dostawa i montaż studni wodomierzowej i hydrantu, 19)wykonanie kompletnej wentylacji i instalacji odgromowej. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 11 do SWZ, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest
do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
5.Projekt budowlany został opracowany przez jednostkę projektową SEE. SP. Z O. O., ul. Zdobywców Monte Cassino 36/3, 61-675 Poznań.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Dodatkowe wymagania
1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
2)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.
3)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót (jeśli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588900,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588900,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Marek Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6221880913

7.3.3) Ulica: Uciechów, ul. Leśna 2

7.3.4) Miejscowość: Odolanów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588900,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Termin realizacji Przedmiotu Umowy:
1)I część etapu (prace do wykonania budynku kontenerowego – pozycje z działu 1.1. budynek kontenerowy wg załączonego przedmiaru robót) – w terminie do 5 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 18.08.2023 r.,
2)II część etapu (prace obejmujące pozycje z działu 1.2. roboty elektryczne i 1.3. roboty sanitarne wg załączanego przedmiaru robót – w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 15.09.2023 r.
2.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję (warunkową) o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (z uwagi na brak zagospodarowania terenu w tym etapie) – do dnia 27.10.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.