eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyposażenia do pomieszczenia kuchennego i jadalni JRG nr 3 KM PSP w Krakowie wraz z przeprowadzeniem koniecznych prac remontowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pomieszczenia kuchennego i jadalni JRG nr 3 KM PSP w Krakowie wraz z przeprowadzeniem koniecznych prac remontowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do pomieszczenia kuchennego i jadalni JRG nr 3 KM PSP w Krakowie wraz z przeprowadzeniem koniecznych prac remontowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7024e2a6-b0b4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067843/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa wyposażenia do pomieszczenia kuchennego i jadalni JRG nr 3 KM PSP w Krakowie wraz z przeprowadzeniem koniecznych prac remontowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105127/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zabudowy kuchennej, dostawę i montaż wyposażenia (meble oraz sprzęt AGD) wyszczególnionego w specyfikacji wyposażenia i rysunkach, które stanowią załączniki do SWZ. Wyposażenie należy dostarczyć i zamontować w pomieszczeniu kuchennym i jadalni JRG nr 3 KM PSP w Krakowie ul. Zarzecze 106.

Poniższy sprzęt powinien zostać dostarczony oraz zamontowany w zabudowie meblowej zgodnie z rysunkiem AW-05:
- zmywarka do zabudowy z panelem sterującym wewnętrznym oraz ze wskaźnikiem pracy (front zmywarki należy zabudować płytą meblową w sposób tożsamy meblami),
- piekarnik montowany w zabudowie meblowej x 2,
- płyta indukcyjna montowana w blacie x 2.

Pozostały sprzęt AGD należy dostarczyć zgodnie z specyfikacją wyposażenia zawartą w postępowaniu jako załącznik nr AW-02.

Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SWZ;
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 79930,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczenia kuchennego wraz z jadalnią w JRG nr 3 KM PSP w Krakowie ul. Zarzecze 106.

Zakres prac obejmuje:
- wymianę posadzek i wykończenie,
- montaż aluminiowych listew przypodłogowych,
- zmianę funkcji łazienki na kuchnię z jadalnią (skucie płytek ściennych i podłogowych, demontaż istniejących misek ustępowych, pisuaru, brodzików i umywalek),
- wymianę parapetów,
- malowanie ościeżnic okiennych i skrzydeł od wewnątrz,
- montaż rolet wewnętrznych okiennych,
- obudowę kanału wentylacyjnego w projektowanej kuchni z jadalnią prowadzącego od okapu do otworu wentylacyjnego płytami g-k,
- wykończenie ścian,
- wymianę kratek wentylacyjnych,
- obudowanie rury do odprowadzania spalin płytami g-k,
- przesunięcie rury do odprowadzania spalin.

Przed przystąpieniem do wykonywania robót należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, zgromadzić niezbędne narzędzia i sprzęt. Zamawiający informuję, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający normalne korzystanie z reszty pomieszczeń znajdujących się w budynku.

Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania prac powinny spełniać wymagania odpowiednich norm i posiadać aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania, deklarację zgodności wymagane lub dobrowolnie stosowane przez producentów.

Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego użycia należy zutylizować i dokumenty dotyczące utylizacji przekazać Zamawiającemu. Pozyskane materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieźć na składowisko uzgodnienie z Zamawiającym.

Szczegółowy zakres prac dla zadania A i B został przedstawiony:
 w opisie technicznym – projekt wykonawczy architektura wnętrz,
 na rysunku – rozplanowanie instalacji elektrycznej rzut AE1,
 na rysunku - rozrys pom. 7 kuchnia z jadalnią AW-11,
 na rysunku rzut pomieszczeń AW-01,
 w specyfikacji wyposażenia,
 na rysunku – wykończenie sufitów i oświetlenia AW-04,
 na rysunku wykończenie ścian i posadzek AW-03,
 na rysunku wyposażenie meblowe AW-02,
 na rysunku zabudowa meblowa AW-05,
 w zestawieniu wyposażenia,
 w przedmiarze robót budowlano – remontowym,
 w przedmiarze robót – wyposażenie.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 77952,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89328,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152882,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89328,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Personel Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361020709

7.3.3) Ulica: Św. Filip

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89328,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.