eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › "Przebudowa ulic: B. Śmiałego, W. Jagiełły oraz Zygmunta Starego w Krośnie Odrzańskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulic: B. Śmiałego, W. Jagiełły oraz Zygmunta Starego w Krośnie Odrzańskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/410 97 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulic: B. Śmiałego, W. Jagiełły oraz Zygmunta Starego w Krośnie Odrzańskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-314ed390-bb2b-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008691/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ulic: B. Śmiałego, W. Jagiełły, Zygmunta Starego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123281/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2022.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej drogi wewnętrznej – ul. Zygmunta Starego w Krośnie Odrzańskim na odcinku od ul. W. Jagiełły do ul. K. Jagiellończyka. Zakres opracowania obejmuje wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej z uzupełnieniem podbudowy na odcinku długości ok. 80 m. Dodatkowo zakres opracowania obejmuje wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej na istniejących drogach wewnętrznych ul. B. Śmiałego i W. Jagiełły o łącznej długości ok. 585 m. Inwestycja zlokalizowana jest w terenie zabudowy w północno-zachodniej części Krosna Odrzańskiego, na terenie osiedla zabudowy jednorodzinnej Chrobry II. Teren inwestycji nie jest zlokalizowany na terenie objętym ochroną konserwatorską. Dla ulic objętych opracowaniem została wydana w 2008 roku decyzja o pozwoleniu na budowę, a jej poszczególne elementy były realizowane w etapami na przestrzeni ostatnich lat. W stanie istniejącym są to ulice szer. 6,0 m o nawierzchni bitumicznej obramowane krawężnikiem betonowym i lokalnie utwardzonej kruszywem niezwiązanym. Przebudowa istniejących ulic polega na uzupełnieniu warstwy ścieralnej oraz podbudowy z kruszywa niezwiązanego na odcinku ul. Z. Starego. Nie przewiduje się konieczności usuwania drzew i krzewów. W oparciu o archiwalne wyniki rozpoznania podłoża gruntowego i wstępne założenia planowanej budowy, inwestycję zaliczono do I kategorii geotechnicznej w prostych warunkach gruntowych (wykopy do głębokości 1,0 m i nasypy budowlane do wysokości 1,0 m wykonywane w szczególności przy budowie dróg, pracach drenażowych oraz układaniu rurociągów). Projekt budowlany przewiduje przebudowę istniejącej jezdni na jezdnię bitumiczną o szerokości 6,0 m na długości odcinka 70,75 m. Wzdłuż ulicy zaplanowano umocnienie nawierzchni czterech zjazdów indywidualnych o szerokości 3,5 – 4,5 m. Załamania krawędzi jezdni na początku i na końcu opracowania wyokrąglono promieniami o wartości 8,0 m. Nawiązanie jezdni do ciągu pieszo-jezdnego zostanie wykonane na końcowej długości ok. 6,0 m z betonowej kostki brukowej, grafitowej typu BEHATON. Odtworzeniu podlega również nawierzchnia istniejącego ciągu pieszo-jezdnego w obrębie włączenia przykanalików do istniejącej studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej. Przyjęto kilometraż lokalny 0+000,00 z początkiem na krawędzi jezdni ul. W. Jagiełły i końcem w km 0+079,30 w krawędzi ciągu pieszo-jezdnego ul. K. Jagiellończyka. Dodatkowo, zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej na istniejących drogach wewnętrznych ul. B. Śmiałego i W. Jagiełły o łącznej długości ok. 585 m, razem z wlotami podporządkowanych ulic ( ul. W. Łokietka, ul. K. Wielkiego ale bez samych przejść dla pieszych ). W tym celu należy podnieść wszystkie włazy studni rewizyjnych i kratki ściekowe o 4 cm oraz należy wykonać wcinkę w istniejące jezdnię dwóch powiązanych ulic (ul. Osiedle Północne, ul. B. Krzywoustego). Łączna powierzchnia elementów inwestycji wynosi 4.558 m2 i obejmuje: - jezdnię o nawierzchni bitumicznej – 4.325 m2; - zjazdy z kruszywa niezwiązanego – 103 m2; - tereny zielone, humusowanie z obsianiem trawą – 130 m2; Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa. Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załączniki do SWZ.
3. W załączniku zamieszczone zostały również przedmiary robót. Zamawiający informuje, że ww. przedmiary robót stanową jedynie dokument pomocniczy - ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SWZ. UWAGA: Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) UWAGA: Wszystkie prace budowlane należy realizować w sposób umożliwiający przejazd i dojazd do posesji. b) Wykonawca na własny koszt zapewni kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do:
a) organizacji, zagospodarowania i utrzymania zaplecza budowy,
b) wykonania robót przygotowawczych i porządkowych,
c) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych odbiorów,
d) sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
e) przekazanie dokumentacji powykonawczej budowy w formie papierowej,
f) zapewnienia na terenie budowy należytego ładu i porządku przestrzegania przepisów BHP,
g) zapewnienia i ponoszenia kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
h) po zakończeniu robót uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia,
i) ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676888,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796449,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676888,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "KONTRAKT" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9261508162

7.3.3) Ulica: Szosa Poznańska 17

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze, odwodnienie, podbudowa, nawierzchnie roboty wykończeniowe, elementy ulic.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676888,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.