eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ów › Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu Miko³owskiego wraz z jednostkami podleg³ymi.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-04-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu Miko³owskiego wraz z jednostkami podleg³ymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Maximus Broker Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792284447

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Szosa Che³miñska 164

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Toruñ

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: jakub.frackiewicz@maximus-broker.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://maximus-broker.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu Miko³owskiego wraz z jednostkami podleg³ymi.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82608562-de8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00187963

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022178/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI POWIATU MIKO£OWSKIEGO

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy postêpowanie o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w Ustawie, prowadzi siê pisemnie. Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub SWZ, a tak¿e ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z ich pe³nomocnikiem. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker .Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, inna ni¿ Internet Explorer
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl oraz Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzib±: ul. Szosa Che³miñska 164, 87-100 Toruñ, tel. 56 669 05 00, e-mail: info@maximus-broker.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a” oraz ze strony firmy Maximus Broker Sp. z o.o. inspektorem ochrony danych osobowych jest Karolina Pi±tkowska adres poczty elektronicznej: iod@maximus-broker.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr. 1.4.23/J.F, na: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI POWIATU MIKO£OWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEG£YMI” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
k) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
l) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1.4.23/J.F

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 4 do SWZ.
Zamówienie obejmuje:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego i jego podleg³ych jednostek organizacyjnych w zakresie:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk.
3.6.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Zamawiaj±cy (Ubezpieczaj±cy/Ubezpieczony) nie by³ zobowi±zany do pokrywania strat Wykonawcy dzia³aj±cego w formie towarzystwa ubezpieczeñ wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej sk³adki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z pó¼n. zm.).
3.6.2. Wykonawca musi posiadaæ ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeñ okre¶lonych w przedmiocie zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Przedmiotem opcji mo¿e byæ:
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
b) Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk.

- w przypadku wzrostu sum ubezpieczenia/warto¶ci mienia w okresie realizacji zamówienia w stosunku do sum ubezpieczenia/warto¶ci mienia okre¶lonych w zamówieniu podstawowym (w za³±czniku nr 4 do SWZ) w zwi±zku ze zmian± warto¶ci mienia, nabyciem nowego mienia, modernizacj± istniej±cego mienia lub nowymi inwestycjami.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 20% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów na podstawie ww. wska¼nika wyliczonego dla ka¿dej oferty. Cena ³±czna ubezpieczenia- waga 70 %, zaakceptowanie klauzul dodatkowych- waga 20 %, Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci – waga 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Niniejsze o¶wiadczenie, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca do³±cza:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. SWZ.
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 11.1 SWZ.
Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker. Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie a) powy¿ej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
11.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:
a) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 11.3 SWZ. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
b) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki, na pisemny wniosek Zamawiaj±cego z³o¿ony przed up³ywem terminu p³atno¶ci sk³adki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniach maj±tkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia – w przypadku zmiany warto¶ci maj±tku w okresie ubezpieczenia, aktualizacji warto¶ci maj±tku na kolejny okres ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia sk³adników maj±tkowych w okresie pomiêdzy zebraniem danych a rozpoczêciem okresu ubezpieczenia. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w SWZ, zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia;
3) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwy¿szenia wysoko¶ci sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialno¶ci na wniosek Zamawiaj±cego oraz za zgod± Wykonawcy. Zmiana taka bêdzie mo¿liwa tylko pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy zaakceptuje propozycje Wykonawcy dotycz±ce tej zmiany;
4) zmiany wysoko¶ci sk³adki w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli – w przypadku zmiany rodzaju warto¶ci budynku/budowli (np. z warto¶ci ksiêgowej brutto na warto¶æ odtworzeniow±). Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w SWZ, zapisami klauzuli warunków i taryf;
5) zmiany dotycz±ce liczby jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego i innych podmiotów (osób prawnych) podlegaj±cych ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku:
a) powstania nowych jednostek/osób prawnych (w wyniku utworzenia, po³±czenia lub wyodrêbniania) - sk³adka bêdzie rozliczana b±d¼ naliczana zgodnie z, okre¶lonymi w SWZ, zapisami klauzuli warunków i taryf;
b) przekszta³cenia jednostki/osoby prawnej – warunki ubezpieczenia bêd± nie gorsze jak dla jednostki/osoby prawnej pierwotnej;
c) likwidacji jednostki/osoby prawnej – jednostka/osoba prawna zostanie wy³±czona z ochrony ubezpieczeniowej, a je¿eli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiaj±cego lub osobom prawnym podlegaj±cym ubezpieczeniu w ramach niniejszego postêpowania, to zostanie ono objête ochron± przez Wykonawcê na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
d) w³±czenia dodatkowych jednostek/osób prawnych do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy – dotyczy to jednostek/osób prawnych, które nie by³y wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy;
6) korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ce z wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki;
7) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ca ze zmian przepisów prawnych.
2. Wy¿ej wymienione zmiany postanowieñ niniejszej umowy zwi±zane ze zmian± wynagrodzenia Wykonawcy bêd± wprowadzone aneksem w terminie nie pó¼niejszym ni¿ trzydzie¶ci dni od koñca ka¿dego rocznego okresu ubezpieczenia i bêd± obejmowaæ wszelkie zmiany wysoko¶ci sk³adki udokumentowane stosownymi umowami ubezpieczenia (lub aneksami do umów ubezpieczenia) zawartymi w zakoñczonym rocznym okresie ubezpieczenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-02 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d.Sekcji VII pkt 7.4.Dotyczy rodzaj i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia: 3. Zgodnie z art. 439 ust. 1 i 2 Ustawy PZP, wynagrodzenie wykonawcy (sk³adka ubezpieczeniowa) mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
a) poziom zmiany kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 punktów proc. i oznacza zmianê wska¼nika okre¶lonego w lit. c).
b) jako pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala siê datê pocz±tkow± siódmego miesi±ca okresu ubezpieczenia
c) jako podstawê do ustalenia zmiany wynagrodzenia przyjmuje siê wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez G³ówny Urz±d Statystyczny za miesi±c, w którym przypada pocz±tek siódmego miesi±ca obowi±zywania umowy,
d) jako zmianê kosztów (dalej wska¼nik zmiany kosztów) przyjmuje siê:
- procentow± zmianê wskazanego powy¿ej, okre¶lon± zgodnie z nastêpuj±c± regu³±:
ZmCPI=(CPI/100-1)*100%
gdzie: ZmCPI – zmiana kosztów
CPI –wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych miesi±c, w którym przypada pocz±tek siódmego miesi±ca obowi±zywania umowy (analogiczny okres roku poprzedniego=100),
e) zmiana (obni¿enie lub wzrost) ww. wska¼nika zmiany kosztów powy¿ej progu okre¶lonego w lit. a) uprawnia strony do zmiany wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z nastêpuj±c± regu³±:
ZmW=0,25*ZmCPI
gdzie:
ZmW – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy
ZmCPI – zmiana kosztów
f) strona umowy ¿±daj±ca zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, przedstawia drugiej stronie odpowiednio uzasadniony wniosek, nie pó¼niej ni¿ do 30 dnia od daty publikacji wska¼nika okre¶lonego w lit. c), zawieraj±cy dok³adny opis proponowanej zmiany wraz ze szczegó³ow± kalkulacj± oraz zasadami sporz±dzenia takiej kalkulacji,
g) wniosek musi zawieraæ dowody jednoznacznie wskazuj±ce, ¿e zmiana kosztów w stosunku do kosztów obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty, wp³ynê³a na koszty wykonania zamówienia,
h) w terminie 14 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w lit. f), strona umowy, której przed³o¿ono wniosek, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony z wezwaniem o jego uzupe³nienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów; wnioskodawca zobowi±zany jest odpowiedzieæ na wezwanie wyczerpuj±co i zgodnie ze stanem faktycznym, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania,
i) strona umowy, której przed³o¿ono wniosek, w terminie 14 dni od otrzymania kompletnego wniosku, informacji i wyja¶nieñ, zajmie pisemne stanowisko w sprawie,
j) je¿eli bezsprzecznie zostanie wykazane, ¿e zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, strony umowy zawr± stosowny aneks do umowy, okre¶laj±cy now± wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzglêdnieniem dowiedzionych zmian,
k) maksymalna dopuszczalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian jego wysoko¶ci wynosi 5 proc. wynagrodzenia okre¶lonego w § 6.
4. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 3, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów wed³ug wska¼nika okre¶lonego w ust. 3 dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli przedmiotem Umowy z podwykonawc± s± us³ugi oraz okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania powy¿szej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany niniejszej Umowy oraz przed³o¿enia o¶wiadczenia podwykonawcy o dokonanej zmianie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.