Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143278/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00143278/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00145141/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00158310/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00159928/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kurowie, ul. Wieluńska 11– część przedszkolna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kurowie, ul. Wieluńska 11– część przedszkolna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1f3721-f8e5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002670/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kurowie - część przedszkolna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143278/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 639564,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kurowie, ul. Wieluńska 11– część przedszkolna” . Zmówienia obejmuje rozbudowę o cześć przedszkolną budynku szkoły usytuowanego na działce o nr geod.834/4, obręb ewid. Kurów, gmina Wieluń.
Powierzchnia zabudowy istniejąca 812,02 m2
Powierzchnia zabudowy projektowana – 27,04 m2
Powierzchnia schodów, podjazdów projektowana – 29,2 m2
Powierzchnia utwardzona projektowana – 62,7 m2
Powierzchnia działki 5.889,0 m2
Zakres rzeczowy:
1. rozbudowa obiektu szkoły podstawowej w Kurowie o część przedszkolną w tym:
- wykonanie klatki schodowej, która będzie pełniła role drogi ewakuacyjnej z kondygnacji pietra oraz dodatkowego sanitariatu dostępnego z zewnątrz, wykonanie ścianek działowych, żelbetowych stropodachów, nadproży, podciągów, schodów wewnętrznych, ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych, podłóg, stropodachów, izolacji przeciwwilgociowych: poziomych i pionowych, elewacji wykończonych tynkiem, pokrycia dachowego, obróbek dachu, parapetów zewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej, wykończenia wnętrz w tym min: wykonanie tynków wewnętrznych, posadzek, parapetów, malowania, instalacji wentylacji;
- przebudowa wewnętrznej ściany będzie obejmować wykonanie drugiego wejścia
z kondygnacji parteru poprzez zaprojektowane schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych przez projektowany wiatrołap;
- przebudowa wejścia do dwóch sal lekcyjnych;
- wybudowanie pochylni z kostki wraz z poręczami dla osób niepełnosprawnych o wym. 20x90;
- wykonanie dojścia o szer. 2,5 m do wejścia głównego budynku szkoły;
- wykonanie sanitariatów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
Zamówienie obejmuje również zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego.
Zamawiający informuje, że posiada ważny dokument upoważniający do rozpoczęcia robót budowlanych tj. decyzję pozwolenia na budowę
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami
Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte
w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 3.09.2021 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 680 000,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty. Oferta Wykonawcy Kris-Bud Krzysztof Jóźwik, , który zaoferował cenę brutto w wysokości 650 443,58 zł. została odrzucona. Cena kolejnej oferty w wysokości brutto 850 557,74 zł. złożonej przez Wykonawcy P.H.B. „ZAMBUD II” Bartłomiej Biniek, przewyższa kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850557,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850557,74 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Budowa hali przy SP 2 - Zwiększenie bazy sportowej w Gminie Wieluń
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 3 w Wieluniu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
- Administrowanie cmentarzem komunalnym w Wieluniu przy ulicy Roosevelta
- Dostawa samochodu typu śmieciarka o objętości skrzyni ładunkowej min. 20 m3
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.