eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup i montaż windy zewnętrznej oraz wykonanie łącznika pozwalającego na zapewnienie drogi komunikacyjnej wewn. między budynkiem głównym szpitala a budynkiem w którym zlokali jest oddz.neurologiczny



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zakup i montaż windy zewnętrznej oraz wykonanie łącznika pozwalającego na zapewnienie drogi komunikacyjnej wewn. między budynkiem głównym szpitala a budynkiem w którym zlokali jest oddz.neurologiczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adac13@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczni Sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż windy zewnętrznej oraz wykonanie łącznika pozwalającego na zapewnienie drogi komunikacyjnej wewn. między budynkiem głównym szpitala a budynkiem w którym zlokali jest oddz.neurologiczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a141d2-e0f4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpitalwtomaszowie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:  specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,  format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,  integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,  Mozilla Firefox od wersji 15,  Google Chrome od wersji 20. 11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Dodatkowe informacje zamieszczone w Rozdziale 11SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/41/Sp./2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i montaż windy zewnętrznej oraz wykonanie łącznika pozwalającego na zapewnienie drogi komunikacyjnej wewnętrznej między budynkiem głównym szpitala a budynkiem w którym zlokalizowany jest oddział neurologiczny" w celu zwalczania zakażenia, zapobiegania rozprzestrzenianiu się, profilaktyką oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19.
„Rozbudowa budynku oddziału neurologicznego Szpitala w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Jana Pawła II 35 w Tomaszowie Mazowieckim o łącznik, szyb zewnętrzny i dźwig windy osobowej oraz wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych”- zadanie realizowane w systemie PROJEKTUJ I BUDUJ w ramach uzyskania środków zewnętrznych na „zakup i montaż windy zewnętrznej oraz wykonaniu łącznika pozwalającego na zapewnienie drogi komunikacyjnej wewnętrznej między budynkiem głównym szpitala, a budynkiem w którym zlokalizowany jest oddział neurologiczny”

I. Na przedmiot zamówienia składa się:
1. wykonanie badań geotechnicznych gruntu,
2. wykonanie inwentaryzacji budynku oraz ekspertyzy technicznej konstrukcyjno-budowlanej budynku objętego przebudową,
3. zakup mapy zasadniczej oraz mapy do celów projektowych,
4. wykonanie koncepcji architektonicznej zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, rzuty, przekroje i elewacje, uzgodnienie jej z zamawiającym pod kątem jego oczekiwań oraz przede wszystkim zgodności z zapisami umowy i programem funkcjonalno – użytkowym, (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),
5. opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego ( Dz. U. 2013, nr 0, poz.1129) a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),
6. uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień z rzeczoznawcą ds. pożarniczych i bhp oraz z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych,
7. uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o warunkach zabudowy,
8. uzyskanie w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę szybu z windą osobową oraz łącznikiem do budynku szpitalnego,
9. opracowanie projektów technicznych wielobranżowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013, nr 0, poz.1129) a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),
10. wykonanie przedmiarów robót oraz kosztorysu ofertowego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),
11. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),
12. wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów budowlanych i technicznych oraz wydanych decyzji administracyjnych,
13. montaż dźwigu windy zgodnie z wytycznymi zamawiającego zawartymi w PFU,
14. uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa decyzji, dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu osobowego wraz z opłaceniem kosztów UDT (Urzędu Dozoru Technicznego),
15. dokonanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia budowy do PINB ( Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie,
16. jak również świadczenie na rzecz Zamawiającego usług serwisu i konserwacji dostarczonego dźwigu w okresie trwania gwarancji,
17. wykonanie prac adaptacyjnych, remontowych i wyburzeniowych,
18. uruchomienie obiektu, wszystkich jego elementów, wbudowanych urządzeń, elementów zagospodarowania terenu, oraz wyposażenie kompleksowe obiektu wymagane do jego prawidłowego funkcjonowania i użytkowania bez konieczności dodatkowego doposażenia ze strony zamawiającego oraz wg wymagań wynikających z obowiązujących przepisów, wyposażenia p.poż., opracowanie wszystkich niezbędnych instrukcji i regulaminów w szczególności w zakresie: instrukcji użytkowania dźwigu windy, urządzeń technologicznych, instrukcji bhp, instrukcji p.poż. dla części obiektu,
19. zapewnienie staraniem wykonawcy nadzoru autorskiego projektantów, którzy opracowali projekty budowlane i projekty techniczne podczas całego okresu realizacji inwestycji (obecność projektantów na radach budowy).

II. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania inwestycji, które będą po stronie wykonawcy m. in.:
1) przygotowanie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
2) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy;
3) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
4) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Odpady i śmieci powstałe w trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest wywieźć poza teren robót i postępować z nimi zgodnie
z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
5) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych;
6) zapewnienie dozoru w osobach na stanowiskach kierownika budowy i kierowników robót,
a także zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
7) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki oraz nadmiaru mas ziemnych;
8) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR;
9) koszty wykonania pomiarów i badań przez UDT;
10) geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym,
11) opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: dziennik budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, oświadczenia, certyfikaty instalacji, instrukcje, gwarancje pisemne, książki serwisowe i inne dokumenty wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (stosownie do art. 57)
12) uporządkowania terenu robót po wykonaniu robót,
13) w trakcie realizacji budowy wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących badań i sprawdzeń wybudowanej instalacji przy udziale osób mających uprawnienia UDT.
14) wykonawca w ramach zadania przeprowadzi szereg badań, prób i sprawdzeń instalacji elektrycznych, sanitarnych, ciepłowniczych wraz z przygotowaniem dokumentów odbiorowych niezbędnych do uruchomienia obiektu oraz uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie.
15) wykonawca przeprowadzi szkolenia z personelem wskazanym przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia.
16) wykonawca sporządzi harmonogram przeglądów serwisowych urządzeń i instalacji
17) w okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów i napraw serwisowych zgodnie z przedłożonym harmonogramem,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)
40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie szachtu wraz z windą osobową o wartości minimum 600 tys. złotych brutto.
Pod pojęciem budowa szachtu wraz z windą rozumie się budowlę szachtu murowanego lub żelbetowego wewnętrzną lub na zewnątrz budynku wraz z zakupem, montażem i uruchomieniem kompletnego dźwigu windy osobowej.

2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:

a) W zakresie zdolności zawodowej przy wykonaniu dokumentacji technicznej:

Na stanowisku projektant branży konstrukcyjno-budowlanej
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Na stanowisku projektanta branży sanitarnej
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Na stanowisku projektanta branży elektrycznej
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przekazuje zamawiającemu:
- uprawnienia kwalifikacji zawodowych osób,
- aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

b) W zakresie zdolności zawodowej przy wykonaniu robót budowlanych:

Na stanowisku kierownika budowy
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Na stanowisku kierownika robót sanitarnych
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował:
min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Na stanowisku kierownika robót elektrycznych
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował:
min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót budowlanych z wyłączeniem kierownika budowy.

Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przekazuje zamawiającemu:

- uprawnienia kwalifikacji zawodowych osób,
- aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.


DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres
i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
1) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).


6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale
8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) :

8.3.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. lit. a) SWZ.
b) wykazu robót, z którego wynika, iż wykonawcy wykonali, co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem były roboty budowlane polegające na – budowie szachtu wraz z windą osobową o wartości minimum 600 tyś złotych brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. lit. b) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia o których mowa w pkt 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. b) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. 10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawarto w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej) i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.