eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Smardzów, ul. Złota



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Smardzów, ul. Złota

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Smardzów, ul. Złota

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a42701-cc4b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022425/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w m. Smardzów ul. Złota

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1360040,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowanie drogi wraz z kanalizacją deszczową w ul. Złotej w miejscowości Smardzów, gm. Oleśnica na podstawie PFU, którego przedmiotem jest określenie wymagań dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie prac zawiązanych z przebudową drogi gminnej w ramach projektu „Przebudowa drogi gminnej w m. Smardzów ul. Złota”.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 176) zwanej dalej decyzją ZRID.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie Dolnośląskim, powiecie Oleśnickim, w miejscowości Smardzów na terenie gminy Oleśnica.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie odcinka drogi o długości około 0,5 km wraz z przebudową kanalizacji deszczowej oraz usunięciem ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia naziemnego i podziemnego.
Inwestycja zlokalizowana jest w na terenie budownictwa mieszkaniowego w terenie zabudowy niskiej.
Całość odcinka dróg poprowadzona zostanie w śladzie dróg istniejących z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi L oraz zapewnieniem niezbędnego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Projekt musi przewidywać wykonanie robót budowlanych w 3 etapach:
• Etap 1: wykonanie przebudowy drogi wraz z infrastrukturą na odcinku od km 0+000 do 0+250,
• Etap 2: wykonanie przebudowy drogi wraz z infrastrukturą na odcinku od km 0+250 do końca tj. 0+470,
• Etap 3: budowa chodnika na całym odcinku, tj. od km 0+000 do km 0+470.
Inwestycja swym zakresem obejmowała będzie w szczególności:
• uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń
• wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na podstawie PFU,
• Uzyskanie decyzji ZRID wraz z wydzieleniem 1 działki (w ciągu ul. Szmaragdowej),
• Budowę jezdni dróg gminnych o szerokości 6,0 m zgodnie z parametrami drogi klasy L wraz ze ściekiem z kostki betonowej ograniczoną krawężnikami obustronnie,
• Budowę skrzyżowania z inną drogą publiczną,
• Budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
• Budowę kanalizacji deszczowej i podłączenie do istniejącej sieci,
• Budowę obustronnego chodnika wzdłuż przebudowywanej drogi,
• Budowę kanału technologicznego,
• Kolidująca zieleń do wycinki, oczyszczenie rowów przy wylotach kanalizacji deszczowej,
• Rozbiórkę istniejących elementów kolidujących z projektowaną drogą,
• Przebudowę i zabezpieczenie kolidujących istniejących sieci uzbrojenia terenu,
• Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• Inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym.
Parametry techniczne zasadniczych obiektów i robót przewidzianych do zaprojektowania i wykonania w ramach inwestycji zostały przedstawione w PFU. Rozwiązania przedstawione w PFU mogą ulec zmianie i modyfikacji na etapie wykonywania projektu budowlanego.
Ponadto zakres zasadniczych usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania będzie obejmował:
 obsługę geodezyjną w tym pozyskanie mapy do celów projektowych (jeśli dotyczy),
 przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu wraz z infrastrukturą w użytkowanie,
 inwentaryzacja powykonawcza,
 nadzór autorski projektanta, nadzór kierownika budowy oraz nadzór archeologiczny jeśli taki będzie wymagany,
 wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Przebudowa kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej.
Ewentualna przebudowa urządzeń obcych w niezbędnym zakresie zostanie przeprowadzona na podstawie warunków technicznych wydanych przez ich właścicieli na etapie projektu budowlanego, po ustaleniu ostatecznego przebiegu w planie przebudowywanej drogi i infrastruktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100). W postępowaniu złożono dwie oferty, w których kwota oferty z najniższą ceną wynosi 3 444 000,00 zł, która przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty.
W związku z powyższym orzeczono jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3714412,97 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.