eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › "Budowa świetlic wiejskich w Kurowie Wielkim i Dzikowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa świetlic wiejskich w Kurowie Wielkim i Dzikowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95

1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlic wiejskich w Kurowie Wielkim i Dzikowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f491ec3-e02c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052096/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa świetlic wiejskich w Kurowie Wielkim i Dzikowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale II SWZ.
2. Zamawiający wymaga podpisania oferty, oświadczeń oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w rozdziale XIX SWZ i w załączniku nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 „Budowa świetlicy wiejskiej na działce nr 132/2 w miejscowości Kurów Wielki, obr. Dalków, gmina Gaworzyce”
Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa: Pracownia projektowania Budowlanego „ARCHITRAW” mgr. Inż. Arch. Magdalena Żylińska; 59-300 Lubin ul. J. Piłsudskiego 42
Działka na której zaprojektowany jest budynek znajduje się w obszarze objętym formą ochrony zabytków. Przed przystąpieniem do prac ziemnych należy wykonać badania archeologiczne na które należy uzyskać pozwolenie konserwatora zabytków.
Decyzja pozwolenia na budowę nr 431.2022 z dnia 10.10.2022 r.
Przedmiotowe zadanie obejmuje budowę nowego obiektu świetlicy wiejskiej, wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem, przyłączami wody, instalacją kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym, podziemną linią elektroenergetyczną oraz zgłoszenie zakończenia prowadzenia robót budowlanych/ uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla zakresu prac objętego zadaniem, w szczególności obejmujące:
- parterowego, niepodpiwniczonego w technologii tradycyjnej murowanej, jednokondygnacyjnego z poddaszem nieużytkowym, pokrytym dachem dwuspadowym krytym dachówką ceramiczną zawierającego salę wielofunkcyjną z zapleczem higieniczno- sanitarnym i pomieszczeniami pomocniczymi, z urządzeniami, instalacjami i wyposażeniem;
- zagospodarowanie terenu, urządzenia sportowe, miejsca postojowe, nawierzchnię biologicznie czynną, zieleń, małą architekturę, oświetlenie zewnętrzne (solarne), ogrodzenie,
- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki,
- budowę przyłącza wodociągowego,
- budowę zewnętrznej linii zasilającej elektroenergetycznej,
- wewnętrzne instalacje, w tym: wodociągowa, kanalizacyjna, ogrzewcza, elektryczna, wentylacyjna itp.
- instalacja pompy ciepła,
- instalacja fotowoltaiczna o mocy 10kW,
- klimatyzacja,
- wyposażenie, meble, urządzenia i sprzęty w budynku,
- urządzenia strefy rekreacyjnej.
Zakres robót stanowiący został ustalony na podstawie dokumentów inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z:
a) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiaru robót,
c) dokumentacji projektowej składającej się z opracowań:
- Projekt zagospodarowania terenu
- projekt architektoniczno- budowlany „Budowa budynku usługowego – świetlicy wiejskiej wolnostojącego wg. Projektu katalogowego Pn. „UC67” wraz z zewnętrzną instalacją wody i zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej do zbiornika szczelnego, oświetleniem terenu, wewnętrzną instalacją zasilającą elektryczną.”
- projekt techniczny „Przyłącze i zewnętrzna instalacja wody oraz zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej”.
- projekt techniczny „ wewnętrzna instalacja zasilającą, oświetlenie terenu”
- zestawienia wyposażenia
Dokumenty w/w stanowią podstawę realizacji zamówienia. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy jakby były zawarte we wszystkich opracowaniach.
1.2 „Budowa świetlicy wiejskiej na działce nr 12/21 i 12/22 w miejscowości Dzików, obr. Gaworzyce, gmina Gaworzyce”
Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa: eM Pracownia Architektury i Architektury Krajobrazu mgr. Inż. Małgorzata Sieledczyk- Katulska ul. Młyńska 12 67-200 Głogów
Przedmiotem zadania jest budowa wolnostojącego budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem, przyłączami wod-kan, podziemną linią elektroenergetyczną oraz zgłoszenie zakończenia prowadzenia robót budowlanych/ uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla zakresu prac objętego zadaniem pn. „Budowa świetlicy wiejskiej na działce nr 12/21 i 12/22 w miejscowości Dzików, obr. Gaworzyce, gmina Gaworzyce.”- na cele kulturalne, w szczególności obejmujące:
- budową wolnostojącego murowanego parterowego niepodpiwniczonego budynku w technologii tradycyjnej murowanej z dachem skośnym krytym dachówką ceramiczną, zawierającego salę wielofunkcyjną z zapleczem higieniczno- sanitarnym i pomieszczeniami pomocniczymi, z urządzeniami, instalacjami i wyposażeniem;
- zagospodarowanie terenu, plac wielofunkcyjny, urządzenia sportowe, miejsca postojowe, nawierzchnię biologicznie czynną, zieleń, małą architekturę, oświetlenie zewnętrzne (solarne),
- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- budowę przyłącza wodociągowego,
- budowę zewnętrznej linii zasilającej elektroenergetycznej
- wewnętrzne instalacje, w tym: wodociągowa, kanalizacyjna, ogrzewcza, elektryczna itp.,
- instalacja pompy ciepła,
- instalacja fotowoltaiczna o mocy 10kW,
- klimatyzacja,
- wyposażenie, meble, urządzenia i sprzęty w budynku,
- wyposażenie - urządzenia strefy sportowej i rekreacyjnej,
Obiekt znajduje się w historycznym układzie ruralistycznym.
Zamawiający jest w toku uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę i przekaże Wykonawcy stosowną decyzję, niezwłocznie po jej uzyskaniu ale nie później niż przed zawarciem umowy.
Zakres robót został ustalony na podstawie dokumentów inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z:
b) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiaru robót,
d) dokumentacji projektowej składającej się z opracowań:
- projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno- budowlany „Budowa świetlicy wiejskiej na dz. 12/21, 12/22 obr.02- Gaworzyce, jedn. ewid. 021602_2 G.Gaworzyce”
- projekt techniczny „Budowa świetlicy wiejskiej na dz. 12/21, 12/22 obr.02- Gaworzyce, jedn. ewid. 021602_2 G.Gaworzyce”
- zestawienia wyposażenia i zestawienie urządzeń strefy sportowej i rekreacyjnej.
Dokumenty w/w stanowią podstawę realizacji zamówienia. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy jakby były zawarte we wszystkich opracowaniach.
Projekty uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował jako generalny wykonawca, w sposób należyty:
b) co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej budynku nie mniejszej niż 60 m2, wyposażonego w odnawialne źródło energii typu pompa ciepła lub fotowoltaika wraz z zagospodarowaniem terenu
co potwierdzi w wykazie wykonanych robót i referencjami.
c) dysponują lub będą dysponować:
– Kierownik budowy: osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy dla jednego zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej budynku nie mniejszej niż 60 m2, wyposażonego w odnawialne źródło energii typu pompa ciepła lub fotowoltaika wraz z zagospodarowaniem terenu
- Kierownik robót sanitarnych: osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętym postępowaniem,
Kierownik robót elektrycznych: osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętym postępowaniem dla sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żąda
następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ). Zamawiający żąda od wykonawcy, który na
potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 )

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania,
4) ustanowią pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę elektroniczną lub
postać elektroniczną lub kopię potwierdzoną przez notariusza elektronicznym podpisem
kwalifikowanym,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, na wezwanie Zamawiającego
przedstawią umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
6) mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty
budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz okoliczności i warunków dopuszczalnych zmian treści zawartej umowy określonych w rozdziale XVII SWZ, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sposób określony w § 19 załącznika Nr 6 Wzór umowy do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.