eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wykonanie projektu budowlanego dla budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 1209P na odcinku DW182 - Mirosław



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego dla budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 1209P na odcinku DW182 – Mirosław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 210 94 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego dla budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 1209P na odcinku DW182 – Mirosław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ad9dc42-ff45-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002502/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie projektu budowlanego dla budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 1209P na odcinku DW182 – Mirosław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.53.2021.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40650,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie projektu budowlanego dla budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 1209P na odcinku DW182 - Mirosław”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 1209P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do miejscowości Mirosław (gmina Ujście) w granicach istniejącego pasa drogowego na długości 998 mb.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji oraz uzyskanie wszystkich decyzji i uzgodnień, w tym m. in. zgody na odprowadzenie wód – pozwolenie wodnoprawne, umożliwiających dokonanie zgłoszenia lub uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz realizację inwestycji.
4. Rozwiązania konstrukcji nawierzchni, jej parametry oraz inne elementy zagospodarowania terenu winny być zgodne ze szczegółowymi wytycznymi Powiatowego Zarządu Dróg w Pile oraz ustaleniami dokonanymi w trakcie spotkań roboczych.
5. Dokumentacja projektowa dla przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
1) aktualnych map do celów projektowych,
2) projektu budowlanego drogowego – w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa – wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, zawierającego:
- opis techniczny,
- orientację w skali 1:10000,
- sytuację w skali 1:500,
- profil podłużny 1:100/1000,
- przekrój typowy z konstrukcją nawierzchni w skali 1:50,
- obliczenie objętości robót ziemnych,
- nawiązanie geodezyjne,
- opinię geotechniczną,
- przedmiar robót,
- kosztorys ofertowy,
- kosztorys inwestorski,
- indywidualne uzgodnienia z administratorami sieci podziemnych (w razie potrzeby),
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót objętych zakresem zamówienia,
- oświadczenie projektanta oraz sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
3) projektu sanitarnego dla budowy urządzeń odwadniających – w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi (pozwolenie wodno-prawne).
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu całą dokumentację w wersji papierowej (5 egzemplarzy), a także w wersji elektronicznej (w formacie doc., pdf, dwg, ath).
7. W celu właściwego wykonania zamówienia Wykonawca winien zdobyć wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
8. Mapa orientacyjna stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
9. Wykonawca we własnym zakresie dokona wszelkich uzgodnień branżowych oraz formalno–prawnych. Materiały do projektowania (w tym mapę do celów projektowych, badania geotechniczne) i inne niezbędne dokumenty Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem.
10. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
11. Kosztorysy należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
12. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „o parametrach wyższych lub równoważnych”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego.
13. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
15. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawców. Udział wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48093,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96678,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48093,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowa Jakub Nawrocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542953954

7.3.3) Ulica: ul. Mazurska 42/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-424

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48093,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.