eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drużbice › Budowa Centrum Kultury i Usług Społecznych w Drużbicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Kultury i Usług Społecznych w Drużbicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRUŻBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 77 A

1.5.2.) Miejscowość: Drużbice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-403

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 631-10-78 (79)

1.5.8.) Numer faksu: 44 631-12-59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@druzbice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-325b66db-a6ac-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Kultury i Usług Społecznych w Drużbicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-325b66db-a6ac-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Centrum Kultury i Usług Społecznych w Drużbicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4292742,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Centrum Kultury i Usług Społecznych w Drużbicach. Lokalizacja inwestycji: działka nr ewid. 61/1, obręb geod. 5 Drużbice, gm. Drużbice. Zadanie obejmuje budowę budynku użyteczności publicznej i usług społecznych o pow. użytkowej 593,75 m², kubaturze 4147,90 m³.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) przygotowanie placu budowy.
2) rozbiórka budynku gospodarczego (rozbiórka pokrycia dachowego, demontaż stolarki drzwiowej, rozbiórka murów i fundamentów wraz z wywozem gruzu z rozbiórki).
3) budowa budynku użyteczności publicznej i usług społecznych o pow. użytkowej 593,75 m², kubaturze 4147,90 m³. Budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej, ściany zewnętrzne z pustaka ceramicznego, ściany wewnętrzne z pustaka ceramicznego i bloczka gazobetonowego, strop z płyt kanałowych izolowanych wełną mineralną, konstrukcja dachu drewniana z przekryciem z blachy płaskiej. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie posadzki, wykonanie robót wykończeniowych,
4) wykonanie utwardzenia terenu działki: ciągi komunikacyjne piesze i jezdne, miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych - szt. 2, miejsca postojowe - szt. 7, pochylnia dla osób niepełnosprawnych, schody wejściowe oraz wykonanie zagospodarowania terenu zieleni niskiej,
5) wykonanie instalacji sanitarnych w tym: instalacji wodociągowej (wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji), instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji ogrzewczej, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji, zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe, zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki, przyłącza wodociągowego,
6) wykonanie instalacji elektrycznych w tym: zasilanie i rozdział energii, instalacji kanalizacji teletechnicznej, głównego wyłącznika prądu w budynku, wykonanie rozdzielni elektrycznych (głównej i podrozdzielnic, oraz rozdzielnic obwodów komputerowych), instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, obwodów gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalacji przeciw porażeniowej i połączeń wyrównawczych, instalacji odgromowej, instalacji strukturalnych, instalacji systemu sygnalizacji i włamania SSWIN, instalacji monitoringu wizyjnego CCTV, instalacji paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy zainstalowanej 25,2 kWp, instalacji uziemiającej i ochrony odgromowej paneli fotowoltaicznych, instalacji przyzywowej dla osób niepełnosprawnych, instalacji ogrzewania wpustów rynien, linii kablowej zasilania oświetlenia zewnętrznego wraz ze słupami oświetleniowymi wysokości 5 m wraz z oprawą LED 30W,
7) montaż wyposażenia pomieszczeń – zgodnie z przedmiarem wyposażenia meblowego,
8) wyposażenie obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy – zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) projekty techniczno-wykonawcze:
a) projekt techniczny instalacji elektrycznych,
b) projekt zagospodarowania działki,
c) projekt budowlany przyłącza wodociągowego,
d) projekt techniczny - część konstrukcyjna,
e) projekt wykonawczy instalacji elektrycznych,
f) projekt techniczny branży sanitarnej,
g) projekt wykonawczy;
- stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:
a) branża konstrukcyjna,
b) branża sanitarna,
c) branża elektryczna,
- stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ;
3) przedmiary robót:
a) branża budowlana,
b) branża sanitarna,
c) branża elektryczna,
d) wyposażenie meblowe,
- stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ.
4) Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego
- stanowiąca Załącznik nr 12 do SWZ.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określają projekty techniczno-wykonawcze oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót załączone do SWZ stanowią opracowanie wtórne w stosunku do projektów budowlanych. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią jedynie funkcję pomocniczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4498000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4498000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIVEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384857786

7.3.3) Ulica: Czapliniecka 146

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4498000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane przy współudziale środków z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.