eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU podczas wykonania otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Dębno GT-1 w miejscowości Dębno.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU podczas wykonania otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Dębno GT-1 w miejscowości Dębno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU podczas wykonania otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Dębno GT-1 w miejscowości Dębno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d351019-e0b4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012783/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sprawowanie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU podczas wykonywania otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych GT-1 Dębno w miejscowości Dębno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/um_debno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/um_debno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną. Zaleca się składanie podpisu bezpośrednio na każdym dokumencie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I) Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU podczas prowadzenia robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Dębno GT-1 w miejscowości Dębno” w tym:
1) Przygotowywanie i przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na wykonanie prac i robót określonych w projekcie, o którym mowa w ust. 1, w tym opracowanie specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) we wskazanym postępowaniu obejmującym m.in.:
a) określenie minimalnych wymagań technicznych postawionych potencjalnym wykonawcom robót określonych projektem, o którym mowa w ust. 1,
b) określenie warunków udziału w postępowaniu,
c) aktualizacja kosztorysu inwestorskiego,
d) opracowanie przedmiaru robót dla wszystkich robót,
e) opracowanie harmonogramu robót,
f) weryfikacja treści projektu robót geologicznych,
g) udział w pracach komisji przetargowej do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty,
h) opracowanie wzoru umowy z Wykonawcą robót.
2) Sprawowanie nadzoru podczas wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych dla rozpoznania i udokumentowania zasobów wód termalnych Dębno GT-1 w miejscowości Dębno”.
3) Sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych dla rozpoznania i udokumentowania zasobów wód termalnych Dębno – GT-1 w miejscowości Dębno” oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, a także opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonanie otworu geotermalnego.
4) Opracowanie dokumentacji geologicznej z wykonania otworu geotermalnego.
5) Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.
6) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach.
7) Bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą prac i robót określonych w projekcie o którym mowa w ust. 1 w trackie ich realizacji oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.
8) Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad wykonawcą prac i robót określonych w projekcie o którym mowa w ust. 1 w tym między innymi:
a) doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,
b) nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,
c) przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,
d) kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności z założonym harmonogramem prac,
e) opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,
f) nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,
g) nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na terenie objętym robotami,
h) współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym.
9) Doradztwo przy wykonaniu przez zamawiającego umowy o dofinansowanie zawartej z NFOŚiGW a w szczególności:
a) przygotowanie rozliczenia inwestycji z NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie z Umową o dofinansowanie,
b) przygotowywanie załączników do wniosku o wypłatę środków,
c) przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót i prac, o których mowa w ust. 1
d) przygotowywanie pism, wniosków i wyjaśnień do NFOŚiGW w zakresie projektu przy akceptacji Zamawiającego,
e) udział na wniosek Zamawiającego w kontrolach Projektu, w tym niezwłoczne udzielanie i przygotowywanie wszelkich informacji i wyjaśnień,
f) monitorowanie i przygotowanie dokumentów osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu.
10) Badania laboratoryjne – wykonanie laboratoryjnych badań prób w zakresie miedzy innymi:
a) składu petrograficznego i właściwości fizyko-chemicznych skał,
b) właściwości fizyko-chemicznych i przydatności do wykorzystania w balneoterapii wód termalnych,
c) ustalenia składu gazu złożowego.
11) Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej w zakresie:
a) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uczestnictwem w procedurze zatwierdzania tej dokumentacji hydrogeologicznej, aż do uzyskania decyzji właściwego organu administracji geologicznej zatwierdzającej dokumentację,
b) przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej w wymaganej ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia.
II) Przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych w stosunku do wszystkich utworów stworzonych przez wykonawcę umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
2.1) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.
2.2) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.
3) Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.:
3.1) Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał osobiście w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 3 usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia; za takie będzie uznane pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto każda.
3.2) Potencjał kadrowy:
3.2.1) Kierownik projektu - 1 osoba - posiada doświadczenie zdobyte podczas wiercenia minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. oraz brał udział przy sporządzaniu zatwierdzonych dla tych otworów dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych.
3.2.2) Hydrogeolog (nadzór hydrogeologiczny) - 1 osoba:
a) posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi.
b) posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia minimum 2 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1 200 m p.p.t., oraz jest autorem zatwierdzonej dla tego otworu dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych.
3.2.3) Geolog (nadzór geologiczny) - 1 osoba:
a) posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi.
b) posiada doświadczenie zdobyte podczas wiercenia minimum 2 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1 200 m p.p.t. oraz brał udział przy sporządzaniu zatwierdzonej dla tego otworu dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych.
3.2.4) Kierownik dozoru geologicznego - 1 osoba:
a) posiada kwalifikacje geologiczne kategorii XIII zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi.
b) posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t.
3.2.5) Geolog (dozór geologiczny) - 4 osoby:
a) posiada kwalifikacje geologiczne kategorii XIII zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi.
b) każda z wymienionych osób musi posiadać doświadczenie w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1 200 m p.p.t.
3.3) Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Jako otwór geotermalny Zamawiający rozumie otwór, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20oC.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg. załącznika nr 4 do swz.
4. wykaz osób (potencjał kadrowy) wg. załącznika nr 5 do swz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu wg załącznika nr 2e do SWZ, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg załącznika nr 2c i 2d do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (wymienionych w pkt 5.2.3. SWZ) mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z tym dołączają do oferty także oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2) Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej.
3) Oświadczenie wg załącznika nr 2a do SWZ składa każdy z Wykonawców w takim zakresie, w jakim spełnia poszczególne warunki, przy czym doświadczenie wymagane w pkt 5.2.3 ppkt 1 SWZ) w pełnym zakresie musi posiadać przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenie wg załącznika nr 2b do SWZ każdy z Wykonawców składa odrębnie wykazując brak podstaw wykluczenia z postępowania w pełnym zakresie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrane zapisy, w związku z ograniczeniem długości treści na formularzy ogłoszenia.

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w formie aneksu w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, o ile będą miały wpływ na zmianę terminu:
1.1.) wstrzymania robót, przerw w pracach lub opóźnień w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych,
1.2.) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wy-stępujące po zawarciu umowy, a których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź, akty wandalizmu, awarie, kata-strofy,
1.3.) konieczności realizacji robót dodatkowych, zamiennych, działań mających na celu nie-zwłoczne usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
1.4.) zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,
1.5.) znalezisk archeologicznych, wojennych itp. prowadzących do konieczności wstrzymania robót budowlanych,
1.6.) wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych mających charakter anomalii nie pozwalających na wykonanie robót budowlano-montażowych lub spowalniających wy-konanie robót budowlanych,
1.7.) przedłużających się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedur i postępowań administracyjnych, cywilnych, karnych, lub innych w szczególności wydania przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót, z powodów za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
1.8.) działań osób trzecich niezależnych od Stron umowy uniemożliwiających lub znacznie utrudniających wykonanie umowy we wskazanym terminie,
1.9.) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
1.10.) w przypadku, gdy z przyczyn technologicznych lub organizacyjnych wynikających z wytycznych podmiotów zewnętrznych, w tym NFOŚiGW lub opinii branżowych, roboty realizowane w ramach inwestycji określonej w § 1 ust. 1 będą wymagały wstrzymania lub spowolnienia albo konieczne będzie wykonanie dodatkowych robót budowlanych lub geologicznych.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmniejszenia kosztów, poprawiających sprawność, jakość, efekt wykonywania usług.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na jego wniosek w przypadku zmiany:
3.1.) stawki podatku od towarów i usług,
3.2.) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3.3.) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
3.4.) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
4) Zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 439 ust 1, Prawo zamówień publicznych Umowa, której przedmiotem są usługi, zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/um_debno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
2) Wykonawca musi wykonać osobiście kluczowe zadania tj nadzór geologiczny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.