eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › "Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego poleg. na wer. procesu inwest.nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Nr 116460R Malhowice - Stanisławczyk w km 0+161 - 0+412 oraz 1+387 - 2+135"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie usługi nadzoru
inwestorskiego poleg. na wer. procesu
inwest.nad realizacją zadania pn.:
„Przebudowa drogi gminnej Nr
116460R Malhowice – Stanisławczyk w
km 0+161 – 0+412 oraz 1+387 –
2+135”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borelowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-16 670 48 00

1.5.8.) Numer faksu: 0-16 670 52 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaprzemysl.bip.gov.pl/2022-r/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie usługi nadzoru
inwestorskiego poleg. na wer. procesu
inwest.nad realizacją zadania pn.:
„Przebudowa drogi gminnej Nr
116460R Malhowice – Stanisławczyk w
km 0+161 – 0+412 oraz 1+387 –
2+135”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd7735c8-cc57-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054969/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego poleg. na wer. procesu inwest.nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 116460R Malhowice – Stanisławczyk w km 0+161 – 0+412 oraz 1+387 – 2+135”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145848/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.3.ZP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16588,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Opis przedmiotu zamówienia na pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego polegającego na weryfikacji procesu inwestycyjnego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 116460R Malhowice – Stanisławczyk w km 0+161 – 0+412 oraz 1+387 – 2+135”
1. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje:
1) Wykonanie poszerzenia i wzmocnienia istniejącej nawierzchni do szer. 4,5 m
2) Wykonanie warstwy wiążąco - profilującej z masy min. – asf. AC16W szer. 4,5 m
3) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. – asf. AC11S szer. 4,5 m
4) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,75 m
5) Wykonanie zjazdów indywidualnych i na drogi boczne
6) Wykonanie mijanki
7) Wykonanie kanału technologicznego
8) Wykonanie prawostronnego chodnika szer. 2,0 m
9) Wymianę (remont) istniejących przepustów betonowych Ø 60 cm na rury PEHD o tej samej średnicy ze ściankami czołowymi pod koroną drogi

2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją, specyfikacjami technicznymi, kosztorysem, zgłoszeniem robót budowlanych a także obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, uzgodnieniami oraz zapisami umowy w sprawie robot budowlanych.
2) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,
3) sprawdzanie, jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robot – atestów i certyfikatów wraz z ich szczegółową weryfikacją,
4) współpraca z projektantem/ nadzorem autorskim,
5) uzgadnianie z projektantem/ nadzorem autorskim i Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeżeli zaistnieje taka konieczność,
6) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, w uzgodnieniu z Zamawiającym, spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym,
7) udział w przekazaniu placu budowy,
8) organizowanie na żądanie Zamawiającego narad koordynacyjnych na budowie, sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich stronom,
9) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
10) przygotowanie i udział w odbiorach częściowych i końcowym,
11) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót,
12) udział w komisji inwentaryzacyjnej jeżeli zajdzie konieczność przedterminowego rozwiązania umowy bądź zmiany wykonawcy robót
13) kontrolowanie rozliczeń robót budowlanych,
14) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na budowie,
15) powiadamianie Zamawiającego o rozbieżnościach między dokumentacją, a stanem faktycznym na terenie budowy,
16) informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które mogą mieć wpływ na termin realizacji robót budowlanych,
17) dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo – finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót pod względem terminowym i finansowym,
18) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła spowodować zagrożenie bezpieczeństwa bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną,
19) sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru,
20) sprawdzanie rozliczeń robót,
21) poświadczanie terminu zakończenia robót budowlanych,
22) zweryfikowanie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych,
23) udział w przygotowaniu rozliczenia końcowego zadania,
24) udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów,
25) udział w przeglądach gwarancyjnych (ostatnim oraz rocznych) przed upływem terminu gwarancji
26) w przypadku współfinansowania przedmiotowej inwestycji ze środków zewnętrznych, zobowiązuje się do aktywnej współpracy z Zamawiającym w zakresie sporządzenia materiałów i informacji o charakterze rzeczowo – finansowym związanych z realizowanymi robotami, a niezbędnymi ze względu na źródło finansowania,
27) potwierdzenie gotowości wykonawcy robót do odbioru końcowego oraz przygotowanie i udział w końcowym odbiorze zadania w obecności Zamawiającego,
28) przebywanie na placu budowy i dokonywanie kontroli robót, co najmniej 3 razy w tygodniu w okresie wykonywania prac przez Wykonawcę oraz na każde wezwanie zamawiającego bądź Wykonawcy robót, z zaznaczeniem że każdy pobyt na placu budowy musi zostać wcześniej zgłoszony do Zamawiającego oraz potwierdzony wpisem na liście obecności.
29) Wykonawca jako inspektor nadzoru inwestorskiego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robot podejmuje wyłącznie Zamawiający.
Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na
stronie Urzędu Gminy Przemyśl pod adresem: https://gminaprzemysl.bip.gov.pl/2022-r/
Numer postepowania : IG.271.1.ZP.2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13899,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13899,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe "INWEST-ROL" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005073877

7.3.3) Ulica: KLASZTORNA

7.3.4) Miejscowość: PRZEMYŚL

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13899,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.