eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na roboty budowlane: usunięcie barier architektonicznych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1: piętro.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane: usunięcie barier architektonicznych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1: piętro.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na roboty budowlane: usunięcie barier architektonicznych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1: piętro.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd1cb01d-c3cb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Usunięcie barier architektonicznych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1: piętro

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na usunięciu barier architektonicznych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1: piętro.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącej balustrady na klatce schodowej,
b) montaż nowej balustrady schodowej,
c) montaż platformy schodowej,
d) malowanie klatki schodowej i korytarzy na każdej kondygnacji,
e) malowanie ścian i sufitów w sanitariatach,
f) wykonanie robót rozbiórkowych w pomieszczeniach sanitarnych,
g) wykonanie ścianek działowych w sanitariatach,
h) montaż drzwi w pomieszczeniach sanitarnych,
i) wykonanie tynków w sanitariatach,
j) wykonanie posadzek z płytek gresowych,
k) obłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości min. 2,1 m,
l) montaż parapetów okiennych,
m) montaż w sanitariatach armatury i wyposażenia,
n) montaż w sanitariatach nowych grzejników i podgrzewaczy wody,
o) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
p) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
q) wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych,
r) wykonanie instalacji przyzywowej,
s) demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji wod.-kan. oraz c.o.,
t) wykonanie wentylacji grawitacyjnej wzmożonej.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie przez wykonawcę niezbędnej dokumentacji w celu uzyskania decyzji UDT zezwalającej na eksploatację platformy schodowej,
- badania odbiorcze przeprowadzone przez UDT,
- zarejestrowanie przez wykonawcę w imieniu zamawiającego urządzenia technicznego (platformy schodowej) w UDT.
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek administracyjny Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1. Budynek, w którym będą prowadzone roboty budowlane jest obiektem czynnym, użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego i bezpiecznego dostępu do budynku oraz do terenu wokół budynku (chodniki, parking itd.) nie objętego procesem inwestycyjnym;
• wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w sposób umożliwiający Wydziałowi Budownictwa oraz Wydziałowi Geodezji bieżące załatwianie spraw służbowych;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych;
• w trakcie wykonywania robót wykonawca zapewni na co najmniej jednej kondygnacji dostęp do całego segmentu pomieszczeń higieniczno - sanitarnych z podziałem na część męską i damską;
• wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń sąsiadujących z miejscem wykonywanych prac przed kurzem i brudem;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac;
• wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych;
• wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w remontowanym budynku w godzinach urzędowania stałego dostępu do energii elektrycznej oraz bieżącej wody;
• zamawiający nie dopuszcza wyłączenia w godzinach urzędowana sieci teletechnicznej bez wiedzy i zgody zamawiającego;
• prace szczególnie uciążliwe należy wykonać po godzinach pracy urzędu tj. po godz. 16.00 lub w dni wolne od pracy;
• prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony za pomocą „dokumentacji technicznej” /zwanej również „dokumentacją projektową”/, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, tj. za pomocą:
• projektu wykonawczego w branży architektonicznej wraz z częścią rysunkową,
• projektu wykonawczego w branży elektrycznej wraz z częścią rysunkową,
• projektu wykonawczego w branży sanitarnej wraz z częścią rysunkową,
• inwentaryzacji (rysunki),
• specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dodatkowo załącznik nr 1 do SWZ zawiera przedmiary robót (dla branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej), które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena całkowita brutto podana w ofercie wykonawcy, natomiast okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia.
8. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej) wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, w tym wymagania w zakresie montażu platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych i dostosowania sanitariatów do potrzeb osób niepełnosprawnych.
9. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 1 ustawy Pzp, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Tak więc, wykonawca składający ofertę nie jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej i/lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. Jednakże Zamawiający umożliwia wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia po wcześniejszym zgłoszeniu tego zamiaru nie później niż na 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki. O terminie zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej.
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia (zgłoszenia gotowości odbiorowej robót) w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót budowlanych. Przekazanie terenu robót budowlanych nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442180-2 - Powtórne malowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia jest fakt, że oferta z najniższą ceną 489 773,66 zł przewyższa kwotę 381 501,00 zł, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489773,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632368,76 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.