Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143010/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków opieki społecznej w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków przeciwpożarowych budynku łóżkowego zlokalizowanego w Ostrowinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowina 21
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pdps-ostrowina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pdps-ostrowina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pdps-ostrowina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynków opieki społecznej w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków przeciwpożarowych budynku łóżkowego zlokalizowanego w Ostrowinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8236a289-f8f0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa zespołu budynków w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów PPOŻ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143010/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 499877,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynków opieki społecznej w zakresie dostosowania do obowiązujących warunków przeciwpożarowych budynku łóżkowego, zlokalizowanego w Ostrowinie 21, 56-400 Oleśnica, dz. nr 96/1, 95/5, 95/6, obręb 0017 Ostrowina.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod CPV: 45215100-8
Dodatkowy kod CPV: 45262800-9; 45262690-4; 45310000-3; 45330000-9
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wymianę stolarki drzwiowej na drogach ewakuacyjnych w zakresie zmiany kierunku otwierania lub szerokości przejścia,
2) wymianę stolarki drzwiowej w obrębie klatek schodowy na ślusarkę w klasie odporności ogniowej EIS30 i EIS60.
3) podział kondygnacji ścianami w klasie odporności ogniowej REI60 i drzwiami w klasie odporności ogniowej EI60,
4) wyposażenie poszczególnych drzwi wewnętrznych w elektrozamek podłączony do systemu sygnalizacji pożarowej SSP,
5) wyposażenie zewnętrznych drzwi wyjściowych z klatek schodowych w system automatycznego napowietrzania podłączony do systemu sygnalizacji pożarowej SSP,
6) wydzielenie pomieszczeń wentylatorni i rozdzielnicy elektrycznej z akumulatorownią ścianami wydzielenia pożarowego w klasie odporności ogniowej REI60 z drzwiami EI30,
7) powiększenie istniejących otworów drzwiowych w istniejących ścianach konstrukcyjnych wraz ze zmianą nadproża i montażem stolarki/ślusarki drzwiowej,
8) wymianę istniejących hydrantów wewnętrznych wyposażonych w węże płaskoskładane na hydranty DN25 z wężem półsztywnym o długości 30m.
9) wykonanie nowych hydrantów wewnętrznych DN25 z wężem półsztywnym o długości 30m.
5. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają stanowiące załączniki do SWZ:
1) dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia w tym: Projekt budowlany, STWWiOR, przedmiary robót.
UWAGA: Przedmiary stanowią dokument pomocniczy i w związku z tym nie stanowią podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający przedstawia je tylko poglądowo.
2) projektowane postanowienia umowy (zał. do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
7. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. (Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane”).
8. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym.
9. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy opisane w opisującej przedmiot zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
12. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty i Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej z udziałem przedstawicieli Zamawiającego. Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Grzewczej i Sanitarnej „HORN” Andrzej Horn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9111274165
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52c
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zakup i dostawa toru wizyjnego 4K ICG z zestawem narzędzi laparoskopowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1494D nad Dziesławskim Potokiem
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Kompleksowy remont elewacji i dachu zabytkowego budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszyniu
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Remont i renowacja sal rozpraw Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku przy ulicy Nowe Ogrody 30 (dotyczy sal rozpraw nr: 28 i 30)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.