eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Zakup usług szkoleniowych dla uczniów - uczestników projektu "Zawodowcy z powiatu bialskiego" (IV postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług szkoleniowych dla uczniów – uczestników projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (IV postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług szkoleniowych dla uczniów – uczestników projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (IV postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-562b59a7-7544-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003420/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Organizacja kursów dla uczniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025478/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.29.2021.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168373,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Operator koparko-ładowarki” wraz z badaniami lekarskimi i wymaganym egzaminem państwowym (teoretyczny i praktyczny) dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie, przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin państwowy kończący się uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje w formie świadectwa i książeczki operatora maszyn roboczych dla 30 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 176 godz. / 1 grupa
• Ilość osób - 10 uczniów / 1 grupa
• Ilość grup - 2 grupy
• Termin - w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy (grupa 1) i do 31 grudnia 2022 r. (grupa 2 - spotkania po 8h [sobota] / 1 grupa)
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 176 godz. (22 spotkania po 8h [sobota])
• Ilość osób - 10 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „spawacza metodą MAG135” wraz z wymaganym egzaminem zewnętrznym / państwowym (teoretycznym i praktycznym) oraz badaniami lekarskimi dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin zewnętrzny (teoretyczny i praktyczny), kończący się uzyskaniem Świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza wraz z książeczką spawacza dla 15 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 145 godz.
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 145 godz.
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 145 godz.
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 52865,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Szkolenie z imprintingu” wraz wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie zawodowe, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia/certyfikatu kwalifikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje dla 45 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz./1 grupa
• Ilość osób - 15 uczniów/1 grupa
• Ilość grup - 2 grupy
• Termin - - w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy (grupa 1) i do 31 grudnia 2022 r. (grupa 2)
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs z pierwszej pomocy dla konia” wraz wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia / certyfikatu kwalifikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje dla 45 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1D do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Szkolenie z załadunku i transportu koni” wraz z wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje dla 54 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 18 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 18 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 18 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1E do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs na konwojenta zwierząt” wraz wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem dyplomu ukończenia kursu potwierdzającego kwalifikacje upoważniający do uzyskania licencji do transportu zwierząt dla 15 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1F do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9150,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs baristy” wraz z wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje dla 4 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 46 godz. (5 spotkań po 8 godz. i 1 spotkanie po 6 godz.)
• Ilość osób - 4 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1G do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4398,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI-ANDRAGOS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372494030

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92595,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92595,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92595,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie, Oddział w Białej Podlaskiej, Centrum Kształcenia w Białej Podlaskiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7120104912

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92595,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8761159474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9345,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9345,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8761159474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9345,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8761159474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.