Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182637/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00274204/01 - Wynik z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa laptopów w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mazurska 13
1.4.2.) Miejscowość: Brodnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 0564941612
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185242
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00182637/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą
dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 454 i art. 455 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
oraz nie będą wykraczały poza przedmiot niniejszej umowy.
2. Zmiany umowy mogą być dokonywane w szczególności, gdy:
1) przy czyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostaw będą następstwem
okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca
2) zmianę danych, na podstawie których wykonywany będzie przedmiot umowy, lub opóźnienie w dostarczeniu danych dla
Wykonawcy,
3) żądani e przez jednostki uzgadniające, opiniujące lub zatwierdzające w trakcie realizacji dostaw dokumentów lub o pinii
nieujętych w przedmiocie niniejszej umowy,
4) wystąpienie Siły wyższej , niewystępującej w chwili zawarcia niniejszej umowy i niemające j bezpośredniego wpływu na
przedmiot dostawy a uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
5) z uwagi na interes społeczny mieszkańców Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie,
6) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych
m.in. ze względu na brak dostępności przedmiotu umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, innych podmiotów i osób wskazanych w
ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych
odpowiednio w SWZ i w niniejszej umowie. Powyższy zapis dotyczy również zarządcy sukcesyjnego.
4. Warunkiem dokonania zmiany umowy, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez
strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na warunkach określonych niniejszą
umową oraz w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji
przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie, o kwotę równą różnicy w
kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za prace, których do dnia zmiany stawki podatku VAT
jeszcze nie wykonano.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą
dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 454 i art. 455 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
oraz nie będą wykraczały poza przedmiot niniejszej umowy.
2. Zmiany umowy mogą być dokonywane w szczególności, gdy:
1) przy czyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostaw będą następstwem
okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca
2) zmianę danych, na podstawie których wykonywany będzie przedmiot umowy, lub opóźnienie w dostarczeniu danych dla
Wykonawcy,
3) żądani e przez jednostki uzgadniające, opiniujące lub zatwierdzające w trakcie realizacji dostaw dokumentów lub o pinii
nieujętych w przedmiocie niniejszej umowy,
4) wystąpienie Siły wyższej , niewystępującej w chwili zawarcia niniejszej umowy i niemające j bezpośredniego wpływu na
przedmiot dostawy a uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
5) z uwagi na interes społeczny mieszkańców Gminy Brodnica.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, innych podmiotów i osób wskazanych w
ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych
odpowiednio w SWZ i w niniejszej umowie. Powyższy zapis dotyczy również zarządcy sukcesyjnego.
4. Warunkiem dokonania zmiany umowy, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez
strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na warunkach określonych niniejszą
umową oraz w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji
przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie, o kwotę równą różnicy w
kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za prace, których do dnia zmiany stawki podatku VAT
jeszcze nie wykonano.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (specjalista integracji sensorycznej) w ramach rządowego programu "Za Życiem" w ZSS w Brodnicy.
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Dostawa komputerów
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.