eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 23.22 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
23.22 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 780-01-46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

23.22 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d390b11e-ae59-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099766/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.23.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1 - Dializatory poliamidowe sterylizowane parą wodną, w tym:
1 Dializator low-flux, powierzchnia 1,7 m2 z błoną poliflux, sterylizacja para wodna.
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 194 ml/min
Fosforany minimum 163 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 12,5
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 104 ml szt 3 500
2 Dializator low-flux, powierzchnia 2,1 m2 z błoną poliflux, sterylizacja para wodna
Klirens przy Qb 300 ml/min:
Mocznik minimum 275 ml/min
Fosforany minimum 218 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 15,0
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 123 ml szt 1 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 100500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2 - Dializatory niskoprzepływowe sterylizowane parą wodną, w tym:
1 Dializator low-flux, powierzchnia 1,3 m2 z błoną polisulfonową, sterylizacja para wodna
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 186 ml/min
Fosforany minimum 148 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 13
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 78 ml szt 500
2 Dializator low-flux, powierzchnia 1,4 m2 z błoną helixonową, sterylizacja para wodna
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 191 ml/min
Fosforany minimum 160 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 12
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 74 ml szt 600
3 Dializator low-flux, powierzchnia 1,6 m2 z błoną polisulfonową, sterylizacja para wodna
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 188 ml/min
Fosforany minimum 155 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 16
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 96 ml szt 1 500
4 Dializator low-flux, powierzchnia 1,8 m2 z błoną helixonową, sterylizacja para wodna
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 193 ml/min
Fosforany minimum 170 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 14
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 95 ml szt 2 800
5 Dializator low-flux, powierzchnia 2,2 m2 z błoną polisulfonową, sterylizacja para wodna
Klirens przy Qb 200 ml/min:
Mocznik minimum 192 ml/min
Fosforany minimum 168 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 21
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 132 ml szt 700

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 144110,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3 - Dializator wysokoprzepływowy sterylizowany parą wodną, w tym:
1 Dializator high-flux, powierzchnia 1,8 m2 z błoną helixonową, sterylizacja para wodna
Klirens przy Qb 300 ml/min:
Mocznik minimum 279 ml/min
Fosforany minimum 244 ml/min
Współczynnik ultrafiltracji (ml/godz. x mmHg) maksimum 53
Objętość wypełnienia krwi (ml) maksimum 95 ml szt 1 700

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 39100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4 - Dializator z błoną poliaryloeterosulfonową typu Medium Cut-Off sterylizowany parą wodną, w tym:
1 Dializator umożliwiający efektywne usuwanie dużych średnich cząsteczek toksyn mocznicowych w procesie rozszerzonej hemodializy, powierzchnia 1,7 m2 szt 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 5 - Linie krwi i kolumny dwuwęglanowe do aparatów Fresenius 4008S, w tym:
1 Zestaw linii krwi tętniczo-żylnej, linie winny posiadać:
- worek do odbioru płynu
- igła „spike” do butelek
- łącznik recyrkulacyjny
- zaciski na linii tętniczej i żylnej
- końcówki łączące Luer-Lock ze specjalnym rowkowaniem w części obrotowej zapewniające niezawodne połączenie linii krwi z pacjentem
- porty na linii żylnej i tętniczej
- filtry hydrofobowe z podwójną membraną
- dren do podaży heparyny szt 12 000
2 Kolumna dwuwęglanowa składnik B zasadowy 650g do aparatu Fresenius 4008S szt 1 000
3 Kolumna dwuwęglanowa składnik B zasadowy 650g do aparatu Fresenius 5008 szt 11 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 336000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 6 - Linie do zabiegów HDF do aparatów Fresenius typ 5008, w tym:
1 Zestaw linii krwi tętniczo-żylnej szt 4 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 76000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 7 - Dezynfekcja Nerki Fresenius, w tym:
1 Kwas cytrynowy plus kwas jabłkowy plus kwas mlekowy op. 5 l op 200
2 Filtr do nerki Fresenius Diasafe Plus lub równoważny szt 100
3 Preparat do odbiałczania zawierający podchloryn sodu op. 5 l op 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33181200-4 - Filtry do dializy

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 93940,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 8 - Dezynfekcja pętli i szafy WRO uzdatniania wody, w tym:
1 Kwas nadoctowy plus kwas octowy plus nadtlenek wodoru op. 5l op 15
2 paski testowe do kontroli procesu płukania na obecność pozostałości nadtlenku wodoru szt 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1605,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 9 - Igły do dializy sterylizowane promieniami Gamma, opatrunek ze spongostanem stosowany w dializoterapii, w tym:
1 Igły dotętnicze 1,6, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 10 000
2 Igły żylne 1,6, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 10 000
3 Igły dotętnicze 1,5, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 2 000
4 Igły żylne 1,5, igły winny posiadać:
- ostre ścięcie
- zaopatrzone w giętki „motylek” o specjalnym kształcie umożliwiającym łatwe uchwycenie igły i wygodne manipulowanie nią
- dren silikonowy, giętki długość do 16 cm, posiadający zacisk z korkiem zabezpieczającym z łatwym zamknięciem szt 2 000
5 Sterylny opatrunek ze spongostanem o wymiarach EXL – 30 x 72mm; wymiar spongostanu 15 x 20mm szt 20 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141110-4 - Opatrunki

33141324-7 - Igły do dializy

4.5.5.) Wartość części: 27280,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 10 Cewniki do dializ czasowe dwukanałowe, w tym:
1 Zestaw cewnika do hemodializ dwukanałowy długość 15, średnica 12F, przystosowany do kontroli wprowadzania za pomocą EKG z zestawem akcesoriów do zakładania cewnika. Skład zestawu:
- cewnik
- prowadnik do obsługi jedną ręką, końcówka typu J, długość 50 cm
- rozszerzacz 12F
- igła 18G
- strzykawka
- skalpel
- korek do wstrzyknięć
- przewód do podłączenia EKG szt 100
2 Zestaw cewnika do hemodializ dwukanałowy długość 20, średnica 12F, przystosowany do kontroli wprowadzania za pomocą EKG z zestawem akcesoriów do zakładania cewnika. Skład zestawu:
- cewnik
- prowadnik do obsługi jedną ręką, końcówka typu J, długość 50 cm
- rozszerzacz 12F
- igła 18G
- strzykawka
- skalpel
- korek do wstrzyknięć
- przewód do podłączenia EKG szt 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 14640,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 11 - Linie krwi, filtry, środek dezynfekcyjny, części wymienne do aparatu Dialog, w tym:
1 Zestaw tętniczy/żylny do Dialog A 1 szt+igła do linii krwi Spike 1 szt szt 2 000
2 Filtr Diacap Ultra DF-Online Filtr lub równoważny do aparatu Dialog szt 18
3 Kwasek cytrynowy 50% (kanister 10 l) szt 30
4 Uchwyty do jeziorka tętniczego i żylnego do aparatu Dialog szt 5
5 Ssawka koncentratu op 3
6 Uchwyty do linii pojedyńczy szt 3
7 Uchwyty do linii podwójny szt 2
8 Przyłącze do pomiaru ciśnienia niebieskie szt 5
9 Przyłącze do pomiaru ciśnienia czerwone szt 5
10 Czujnik żylny szt 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33181200-4 - Filtry do dializy

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 31300,98 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 12 - Części wymienne eksploatacyjne do aparatów Fresenius 4008 i 5008, w tym:
1 Uchwyt tłoka strzykawki heparyny do aparatu Fresenius 4008 szt 10
2 Obudowa Level detector clasic lub równoważna do aparatu Fresenius 4008 S szt 6
3 Stator pompy krwi kompletny do aparatu Fresenius 4008 szt 5
4 Linia dializatu czerwona do aparatu Fresenius 4008 szt 2
5 Linia dializatu niebieska do aparatu Fresenius 4008 szt 2
6 Pokrywa komory płukania szeroka do aparatu Fresenius 4008 S clasic szt 2
7 Pokrywa komory płukania wąska do aparatu Fresenius 4008 S szt 2
8 Pokrywa pompy krwi 4008 S clasic lub równoważna do aparatu Fresenius 4008 S szt 5
9 Ssawka koncentratu czerwona szt 4
10 Ssawka koncentratu niebieska szt 2
11 Klapka level dektora powietrza 4008 S clasic lub równoważna do aparatu 4008 S szt 15
12 Łoże tłoka strzykawki heparyny szt 3
13 Mankiet do pomiaru ciśnienia tętniczego aparat typ 4008S szt 5
14 Uchwyt do jeziorka tętniczego aparat typ 4008S szt 5
15 Klapka przepływu dializatu aparat typ 4008S szt 2
16 Klapka przepływu zasysania typ aparatu 5008 szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 12853,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8 271 818 828

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155638,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155638,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155638,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155638,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42228,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42228,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42228,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42228,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8 271 818 828

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362804,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362804,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362804,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362804,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101455,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101455,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101455,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101455,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1760,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1760,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1760,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8 271 818 828

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1760,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30024,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30024,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30024,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8 271 818 828

7.3.3) Ulica: ul. Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30024,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15811,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19310,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15811,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teleflex Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-30-86-403

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 16a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15811,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 11 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22562,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22562,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22562,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785

7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22562,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.