Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160189/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914182459
1.5.8.) Numer faksu: 914182919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7316a42-cefa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158348/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Niewiadowo i Dzisna pod klucz”.
Zadanie obejmuje budowę budynku kancelarii leśnej w technologii szkieletu drewnianego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr 157 obręb Niewiadowo gm. Goleniów wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.:
- budowę budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, kancelarii leśnictwa, w technologii szkieletu drewnianego, dach dwuspadowy z dźwigarów kratownicowych, kryty blachą powlekaną w formie blachodachówki wraz z pracami wykończeniowymi – pod klucz;
- budowę przyłączy: elektroenergetycznego, wodociągowego, telekomunikacyjnego;
- budowę instalacji: sanitarnej, wodociągowej, ogrzewania elektrycznego, wentylacji mechanicznej, elektroenergetycznej i oświetleniowej, uziemiającej i odgromowej, teletechnicznej, przeciwwłamaniowego systemu alarmowego;
- w ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać drogę wewnętrzną, pięć miejsc postojowych (w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej), dojścia do budynku, plac na pojemnik z odpadami, zbiornik na nieczystości płynne (szambo) i ogrodzenie;
- sporządzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedłożenie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej w formie papierowej, opatrzonych numerem nadanym w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków oraz podpisem osoby uprawnionej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki od nr 1A do nr 1K do SWZ:
- Projekt budowlany – Załącznik nr 1A do SWZ
- Projekt wykonawczy Konstrukcja – Załącznik nr 1B do SWZ
- Projekt wykonawczy Architektura, aranżacja wnętrz – Załącznik nr 1C do SWZ
- Projekt wykonawczy Instalacje sanitarne – Załącznik nr 1 D do SWZ
- Projekt wykonawczy Instalacje elektryczne – Załącznik nr 1 E do SWZ
- Projekt wykonawczy Instalacje telekomunikacyjne – Załącznik nr 1 F do SWZ
- Projekt wykonawczy Przyłącze wodociągowe – Załącznik nr 1 G do SWZ
- Projekt wykonawczy Zagospodarowanie działki nawierzchnie utwardzone – Załącznik nr 1 H do SWZ
- Opinia geotechniczna – Załącznik nr 1 I do SWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbiory robót budowlanych – Załącznik nr 1 J do SWZ
- Przedmiar robót – Załącznik nr 1 K do SWZ
- Uzgodnienia i decyzje – Załącznik nr 1 L do SWZ
- Decyzja nr 6/2023, znak: WAB.6740.897.01.2022.2023.MG Nr 32657 z dnia 03.01.2023 r.– pozwolenie na budowę, wydana przez Starostę Goleniowskiego;
- Uzgodnienie lokalizacji zjazdu;
- Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator Sp. z o.o. nr 60341/2022/OD3/ZR3 z dnia 24.10.20233 r
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz i wyposażenia w meble.
2. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
3. Przedmiotu zamówienia będzie realizowany w miejscowości Niewiadowo, działka nr 157, obręb Niewiadowo, gm. Goleniów (72-100 Goleniów) województwo zachodniopomorskie.
4. Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty ogólnobudowlane;
- roboty przy zagospodarowaniu terenu;
- czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
- roboty ziemne;
- roboty fundamentowe;
- roboty brukarskie;
- roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- roboty instalacji sanitarnej i kanalizacyjnej;
- roboty elektryczne i teletechniczne;
- roboty montażowe;
- roboty wykończeniowe, malarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia17.04.2023 r. do godziny 13:00 nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Dostawa mrożonek, warzyw i owoców świeżych, kiszonek oraz pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa wymiany, montażu i uruchomienia: lampy RTG, przewodów HV, wymiana modułu CAN,... w Tomografie komputerowym Siemens Somatom Scope numer seryjny 98777 płatne w 12 ratach (sprzedaż ratalna).
- DOSTAWA SYSTEMU STEROWANIA C.O. KOTŁOWNI GAZOWEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W GOLENIOWIE
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej
- "Modernizacja sieci elektrycznej w SOSW w Nowogardzie".
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.