Ogłoszenie z dnia 2021-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179840/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów dla KP PSP w Kolnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KOLNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 3
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 711 82 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspko@straz.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-kolno
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/kppsp-kolno/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów dla KP PSP w Kolnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3299c400-14a5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00179102/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów dla KP PSP w Kolnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179840/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo – ratowniczego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór stanowi załącznik nr 3A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu operacyjnego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór stanowi załącznik nr 3B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 14 września 2019 r. Zamawiający – Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów dla KP PSP w Kolnie. W opublikowanym ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania mu środków publicznych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
W dniu 16 września 2021 r. Zamawiający otrzymał informację z Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej o nieprzyznaniu tych środków.
W związku z powyższym mając na uwadze art. 310 pkt 1 ustawy, mówiący o tym, że Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 14 września 2019 r. Zamawiający – Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kolnie wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów dla KP PSP w Kolnie. W opublikowanym ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania mu środków publicznych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
W dniu 16 września 2021 r. Zamawiający otrzymał informację z Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej o nieprzyznaniu tych środków.
W związku z powyższym mając na uwadze art. 310 pkt 1 ustawy, mówiący o tym, że Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Dostawa przyrządów i materiałów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa kruszyw do remontów dróg
- Przebudowa drogi we wsi Kozioł
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "W ochronie klimatu - razem możemy więcej" - zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP Kończyce Małe wraz z wyposażeniem.
- Dostawa samochodu specjalnego rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki OSP Długoszyn w Jaworznie.
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rożce
- DOSTAWA 11 SZT. SAMOCHODÓW RATOWNICZO- GAŚNICZYCH I SPECJALNYCH.
- Dostawa samochodów pożarniczych.
- Zakup samochodów pożarniczych i motopomp pożarniczych.
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.