eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kock › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kocku wraz z budową infrastruktury komunalnej oraz budową PSZOK



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kocku wraz z budową infrastruktury komunalnej oraz budową PSZOK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29

1.5.2.) Miejscowość: Kock

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kock@kock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kocku wraz z budową infrastruktury komunalnej oraz budową PSZOK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1104f18d-be6e-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114481/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kocku wraz z budową infrastruktury komunalnej oraz budową PSZOK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Modernizacja i remont oczyszczalni ścieków, budowa brakujących odcinków wodociągu oraz kanalizacji na terenie gminy Kock
Zakres planowanej inwestycji będzie obejmował w szczególności:
- opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień oraz pozwolenia/zgłoszenia na wykonanie robót budowlanych,
- remont i modernizację oczyszczalni gminnej, w tym: wymiana pokrycia dachowego, zabudowa wiaty na przyczepę z osadem, wymiana pomp w przepompowni, w retencji, osadu, wymiana sond i pływaków, czyszczenie zbiornika retencji/ przepompowni oraz reaktorów, naprawa rurociągów w reaktorach, wymiana dmuchaw w obudowach dźwiękoszczelnych, zagospodarowanie placu oraz remont dróg dojazdowych,
- dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 37,8 kWp;
- budowa kanalizacji sanitarnej w Kocku:
a/ budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN200 przy ul. Gen. Kleeberga o długości L=150m w rurze osłonowej o długości L=50m.
b/ budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN200 o długości L=235m i tłocznej PE DN75 o długości L=100m przy ul. Św. Jana Chrzciciela wraz z przepompownią ścieków wraz z systemem monitoringu i wizualizacji.
c/ budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN200 o długości L=156 przy ul. Jana Pawła II.
d/ budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN200 o długości L=266m przy ul. Wojska Polskiego.
e/ wymiana sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z kamionki na PE 100 DN225 o długości L=301m przy ul. Warszawskiej/Przechodniej – wykonanie metodą bezwykopową – np. kraking

- budowa sieci wodociągowej w Kocku:
a/ budowa sieci wodociągowej PE DN125 o długości L=270m przy ul. Św. Jana Chrzciciela,
b/ budowa sieci wodociągowej PE DN125 o długości L=165m przy ul. Jana Pawła II,
c/ budowa sieci wodociągowej PE DN125 o długości L=572m przy ul. Wojska Polskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 3000000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część -2 - Budowa zaplecza techniczno-socjalnego oraz budowa PSZOK.
Zakres planowanej inwestycji będzie obejmował w szczególności:
- opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień oraz pozwolenia na wykonanie robót budowlanych,
- budowa zaplecza techniczno-socjalnego dla gospodarki komunalnej:
- budowa PSZOK (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) zorganizowanego w postaci 3 stref:
1) strefa wjazdowa oraz dział administracji
2) strefa wymiany rzeczy używanych, oddawania frakcji drobnych i niebezpiecznych
3) strefa zasadnicza PSZOK

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 5000000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5410893,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5410893,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9189330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9189330,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.