eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawa sprzętu graficznego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla szkoły na rzecz realizacji projektów.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu graficznego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla szkoły na rzecz realizacji projektów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292673729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs2@zs2-kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2-kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu graficznego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla szkoły na rzecz realizacji projektów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc29e407-bbd6-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektów „Profesjonalne kadry – kontynuacja” oraz „Profesjonalne kadry” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Zespole Szkół nr 2w Kielcach, ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/RPOWŚ/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100052,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1:

Dostawa oprogramowania na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja”: (Licencja urządzeń współużytkowanych Adobe Creative Cloud, prawo do oprogramowania graficznego
na 48 mc – 25 szt., Oprogramowanie do impozycji z instruktażem stanowiskowym – 2 komplety)

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 15983,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2:

Dostawa oprogramowania i komponentów do profilowania proofera cyfrowego na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja” (OPROGRAMOWANIE dedykowane DO EPSON
SC-P9000, wersja edukacyjna, język PL, wraz z wdrożeniem programu i instruktażem stanowiskowym – 1szt, Spektrofotometr wraz z oprogramowaniem dedykowanym – 2 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38433000-9 - Spektrometry

4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3:

Dostawa sprzętu graficznego i poligraficznego na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja” (Kalibrator/ Kolorymetr – 2 szt., Ploter/grawer laserowy CO2 wraz z dedykowanym oprogramowaniem, sterownikami i instruktażem stanowiskowym – 1 szt., Laserowa drukarka cyfrowa CMYK z kompletem tonerów – 1 szt., Ploter tnący wraz z oprogramowaniem kompatybilnym z Corel Draw lub Adobe Illustrator oraz sterowniki – 1 szt., Profesjonalna foliarka (laminator) do laminowania kolorowych zdjęć, wydruków i złocenia wydruków laserowych w formacie SRA3 (320 x 450mm) – 1 szt., Laminator na zimno, do laminowania, nakładania folii samoprzylepnej, klejenia dociskowego – 1 szt., Trymer A1 – 1 szt., Elektryczna gilotyna do papieru – 1 szt., Prasa termotransferowa – 1 szt., Skaner
do zdjęć i klisz – 1 szt.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 51174,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja” („Samogojąca” mata do ciecia, dwustronna z podziałką centymetrową z jednej i calową
z drugiej strony – 2 szt., Nożyki segmentowe, wąskoostrzowe, szerokość ostrza 9mm – 10 szt., Linijka
co cięcia 70 cm - 2 szt., Nożyki do plotera tnącego kąt 60 stopni – 8 szt., Nożyki do plotera tnącego kąt 30 – 4 szt., Nożyki do plotera tnącego kąt 45 stopni. – 4 szt., Wybierak do folii flex i flock – 2 szt., Papier woskowany do prasy w arkuszach – 300 szt., Folia Flex rolka – 2 szt., Folia Flock rolka – 2 szt., Folia transferowa do przenoszenia wylotowych grafik na foliach Flex/ Flok - rolka– 2 szt., Metaliczna folia barwiąca do złoceń, ZŁOTA i SREBRNA – 2 szt, Papier kredowy w formacie SRA3 300g – 1 szt, Papier kredowy w formacie SRA3 150g – 1 szt, Folia błysk do foliarki – 2 szt., Folia mat do foliarki – 2 szt., Folia soft touch do foliarki – 2 szt., Media do druku na EPSON SC P9000 (papier w rolkach) – 5 szt., Media
do druku na EPSON SC P9000 (folia polipropylenowa w rolkach) – 2 szt., Próbniki kolorów Coated/Uncoated, dla kolorów CMYK (2 rodzaje w komplecie) – 4 szt., Próbniki kolorów Coated/Uncoated, dla kolorów PANTONE (2 rodzaje w komplecie) – 4 szt.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192113-6 - Wkłady drukujące

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Wartość części: 15414,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19618,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19618,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861493189

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19618,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część 2 unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 3 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część 3 unieważniono.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 4 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część 4 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.