eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › "Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika
w Ostródzie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/738579

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika
w Ostródzie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a784ba85-bf17-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055067/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzkiej, Drwęckiej i Kopernika w Ostródzie - poprawa infrastruktury drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.9.2023.BŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie w ramach, której przewiduje się:
• wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej dróg oraz skrzyżowania typu rondo,
• budowę ścieżek rowerowych,
• budowę chodnika,
• budowę ciągów pieszo-rowerowych,
• budowę przejść dla pieszych,
• budowę zatok autobusowych,
• budowę zjazdów do przyległych nieruchomości,
• prace wykończeniowe i towarzyszące,
• budowa ulicznej sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ulicę Drwęcką.
W związku z występowaniem kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną przewiduje się:
• przebudowę sieci elektroenergetycznej,
• przebudowę sieci i instalacji wodociągowych,
• przebudowę sieci i instalacji gazowej,
• budowę kanalizacji deszczowej,
• przebudowę kanalizacji sanitarnej,
• przebudowę sieci teletechnicznej,
• przebudowę innych sieci kolidujących z inwestycją.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy (załącznik nr 3 do SWZ), przedmiar robót (zał. nr 1a do SWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał. nr 4 do SWZ).
2. Dodatkowe informacje:
Na etapie wykonywania roboty budowlanej:
1) przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
- szczegółowy harmonogram rzeczowo- finansowy będzie przez Wykonawcę co miesiąc uszczegółowiany, uaktualniany i przekazywany Zamawiającemu. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia każdego etapu robót.
2) wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania etapów harmonogramu rzeczowo- finansowego oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, w sposób minimalizujący opóźnienie.
3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia robót w taki sposób, aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu na drogach powiatowych i gminnych oraz dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją.
4) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia robót w taki sposób, aby zachować ciągłość przejazdu w obszarze inwestycji przez cały okres trwania prac (dzielenie robót na etapy) oraz musi zapewnić możliwość przejazdu do ulic powiatowych i gminnych.
5) wykonawca sporządzając projekt organizacji ruchu na czas robót musi przewidzieć utrudnienia jakie trwają na drogach powiatowych i gminnych w ramach nw. inwestycji:
1) budowa nawierzchni ulicy I Dywizji,
2) uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ulicy Demokracji (w tym przebudowa i budowa nawierzchni jezdni),
3) budowa rond w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Ostróda w skład, którego wchodzą:
- budowa skrzyżowania typu rondo z centralną wyspą przejezdną na przecięciu się ulic Olsztyńskiej, Drwęckiej i Niepodległości w Ostródzie (Rondo nr 1) – planowana realizacja w 2024 roku oraz
- budowa skrzyżowania typu małe rondo z centralną wyspą przejezdną na przecięciu się ulic Mickiewicza i Olsztyńskiej w Ostródzie (Rondo nr 2) – planowana realizacja w 2023 roku
6) wykonawca rozpocznie realizację umowy niezwłocznie po jej zawarciu i będzie wykonywał swoje zobowiązania z odpowiednim pośpiechem, aby dotrzymać terminu realizacji umowy, nawet w przypadku napotkania niespodziewanych trudności.
7) podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego (co najmniej raz na miesiąc), informowania Zamawiającego
o przebiegu realizacji umowy w formie raportów zawierających stan zaawansowania robót (przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@zdp.ostroda.pl bądź dostarczenie osobiście do tut. zarządu).
Raport miesięczny powinien zawierać:
• wprowadzenie zawierające ogóle informacje o Inwestycji, Zamawiającym, Projektancie i terminach realizacji;
• opis postępu prac i uzgodnień projektowych wykonanych przez wykonawcę
w odniesieniu do zaakceptowanego Harmonogramu wraz ze wskazaniem opóźnień realizowanych prac;
• w przypadku wykazania opóźnień, niezbędne jest wskazanie podjętych kroków mających na celu zniwelowanie powstałych opóźnień;
• inne znaczące elementy związane z inwestycją, mogące mieć wpływ na dalszą realizację.
8) wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe- w sposób minimalizujący opóźnienie.
9) wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektów organizacji ruchu na czas budowy. Każdorazową zmianę tymczasowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Zamawiającym. Projekt organizacji ruchu musi uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu.
10) materiały pochodzące z rozbiórek, nadające się do ponownego użytku (m.in. destrukt, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa z rozbiórki chodników, krawężniki, obrzeża) stanowią własność Zamawiającego, jedynie Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek należy dostarczyć do Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km
11) nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pełnić będzie Inspektor nadzoru wyłoniony na drodze oddzielnego postępowania.
12) wykonawca na polecenie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego, w niezbędnym zakresie i czasie, udostępni teren budowy innym wykonawcom, działającym w porozumieniu z Zamawiającym lub na zlecenie dysponentów mediów (sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej itp.).
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót;
b) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
c) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone były roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;
g) ustawienia, w miejscu wykonywania zadania tablicy pamiątkowej dwustronnej(1 szt.) o wymiarach 180x120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne. Tablica powinna być wykonana z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy zawierającej informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Miejsce umieszczenia, termin umieszczenia, wzór oraz treść tablicy zostanie ustalona z Zamawiającym. Ostateczny wzór tablicy powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego.
4. Projekt dofinansowany z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6992070,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8884553,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6992070,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA”, Ryszard Zieja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7210000613

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6992070,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 216 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 216 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 205 dni od dnia podpisania umowy;
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 216 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.