Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036955/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00044048/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00052407/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I - Modernizacja systemu CCTV w Lubinie.
Część II - Modernizacja systemu CCTV w Głogowie i Jaworze.
Część III - Modernizacja systemu SSWiN w Głogowie, Jaworze i Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 42 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I - Modernizacja systemu CCTV w Lubinie.Część II - Modernizacja systemu CCTV w Głogowie i Jaworze.
Część III - Modernizacja systemu SSWiN w Głogowie, Jaworze i Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7214f2b-a0cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000357/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja telewizji przemysłowej CCTV - I/Jawor, I/Głogów, I/ZUS Lubin. Modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - I/Jawor, I/Głogów, BT Góra.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036955/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 190000/271/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512088,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416332,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Modernizacja systemu telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Lubinie, przyul. Drzymały 12.
Obecnie obiekt jest wyposażony w analogowy system telewizji przemysłowej CCTV, który należy zdemontować. Nowy system-monitoring obejmuje wybrane rejony budynku oraz teren wokół obiektu. Projekt zakłada wymianę systemu CCTV na system w oparciu o technologię IP, w tym:
− wymianę 13 szt. kamer na kamery w jakości 4K z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę rejestratora na rejestrator cyfrowy, umożliwiający nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer w trybie ciągłym, automatyczny backup oraz przechowywanie nagrań minimum 30 dni,
− montaż dodatkowych 6 szt. kamer w jakości 4K z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę 2 stacji klienckich (monitor 32 cale oraz 40 cali),
− montaż szafy dystrybucyjnej z UPS oraz 19 calowym monitorem serwisowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres opisuje dokumentacja projektowa, w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 179907,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Modernizacja systemu telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Głogowie, przy ul. Morcinka 14 oraz w Inspektoracie ZUS w Jaworze przy ul. Gagarina 5.1. Obiekt w Głogowie wyposażony jest w analogowy system telewizji przemysłowej CCTV, który należy zdemontować. Nowy system-monitoring obejmuje wybrane rejony budynku oraz teren wokół obiektu. Projekt zakłada wymianę systemu CCTV na system w oparciu o technologię IP, w tym:
− wymianę 16 szt. kamer na kamery w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę rejestratorów na rejestratory cyfrowe, umożliwiające nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer w trybie ciągłym, automatyczny backup oraz przechowywanie nagrań
minimum 30 dni,
− wymianę monitorów,
− montaż dodatkowych 10 szt. kamer w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Głogów, w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Obiekt w Jaworze wyposażony jest w analogowy system telewizji przemysłowej CCTV, który należy zdemontować. Nowy system-monitoring obejmuje wybrane rejony budynku oraz teren wokół obiektu. Projekt zakłada wymianę systemu CCTV na system w oparciu o technologię IP, w tym;
− wymianę 9 szt. na kamery w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę rejestratorów na rejestratory cyfrowe, umożliwiające nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer w trybie ciągłym, automatyczny backup oraz przechowywanie nagrań minimum 30 dni,
− wymianę monitorów,
− montaż dodatkowych 6 szt. w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Jawor w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 168041,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w Inspektoracie ZUS w Głogowie, przy ul. Morcinka 14, w Inspektoracie ZUS w Jaworze, przy ul. Gagarina 5 oraz w Biurze terenowym ZUS w Górze, przy ul. Wrocławskiej 54.1. Obiekt w Głogowie wyposażony jest w system włamania i napadu zainstalowany około 20 lat temu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację istniejącego systemu i dostosowanie go do istniejących standardów poprzez:
− demontaż 17 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni,
− kontrolę: 6 szt. czujek ruchu, 4 szt. czujek zbicia szkła, 6 szt. czujek magnetycznych oraz 6 szt. ręcznych przycisków napadowych przewidzianych do dalszego wykorzystania,
− montaż 7 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 1 szt. czujki dualnej (czujka ruchu + mikrofalowa), 3 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 18 szt. czujek dualnych (zbicia szkła + ruchu), 2 szt. przycisków napadowych, 142 szt. czujek magnetycznych oraz 5 szt. czujek zalania wody.
− wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy.
− dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami przewidzianymi do dalszej eksploatacji przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Głogów , w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Obiekt w Jaworze wyposażony jest w system włamania i napadu zainstalowany kilkanaście lat temu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację istniejącego systemu i dostosowanie go do istniejących standardów poprzez:
− demontaż 16 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 15 szt. czujek magnetycznych.
− kontrolę: 3 szt. czujek ruchu, 4 szt. czujek zbicia szkła, oraz 7 szt. ręcznych przycisków napadowych przewidzianych do dalszego wykorzystania,
− montaż 13 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 2 szt. czujki dualnej (czujka ruchu + mikrofalowa), 6 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 10 szt. czujek dualnych (zbicia szkła + ruchu), 2 szt. przycisków napadowych, 63 szt. czujek magnetycznych oraz 3 szt. czujek zalania wody,
− wymiana centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy,
− dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami przewidzianymi do dalszej eksploatacji przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Jawor , w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Obiekt w Górze wyposażony jest w system włamania i napadu zainstalowany kilkanaście lat temu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację istniejącego systemu i dostosowanie go do istniejących standardów poprzez:
− demontaż 1 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni,
− kontrolę: 8 szt. czujek ruchu, 2 szt. czujek magnetycznych
− montaż 2 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 2 szt. czujki dualnej (czujka ruchu + mikrofalowa), 6 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 5 szt. czujek dualnych (zbicia szkła + ruchu), 4 szt. przycisków napadowych, 37 szt. czujek magnetycznych oraz 2 szt. czujek zalania wody,
− wymiana centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy,
− dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami przewidzianymi
do dalszej eksploatacji przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa ma Górę, w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 164139,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136614,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178354,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136614,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 U Systems Robert Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951325029
7.3.3) Ulica: ul. Metalowców 10b/7
7.3.4) Miejscowość: Jawor
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
demontaż, wykonania instalacji, montażu urządzeń - OBSES Daniel Lewandowski, ul. Krucza 27, 59-220 Legnica
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136614,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126857,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167972,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126857,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-COM Tomasz Gawron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751871519
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 21
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126857,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175886,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175886,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 U Systems Robert Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951325029
7.3.3) Ulica: ul. Metalowców 10b/7
7.3.4) Miejscowość: Jawor
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
demontaż, wykonanie okablowania, montaż urządzeń - OBSES Daniel Lewandowski, ul. Krucza 27, 59-220 Legnica.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175886,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja nawierzchni podwórza pomiędzy ulicami Traugutta, Roosevelta i Chłapowskiego
- Konserwacja i restauracja kamiennych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ORAZ NAWODNIENIE BOCZNEJ PŁYTY BOISKA SPORTOWEGO NA STADIONIE W BUKU
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.