eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Część I - Modernizacja systemu CCTV w Lubinie. Część II - Modernizacja systemu CCTV w Głogowie i Jaworze. Część III - Modernizacja systemu SSWiN w Głogowie, Jaworze i Górze



Ogłoszenie z dnia 2021-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I - Modernizacja systemu CCTV w Lubinie.
Część II - Modernizacja systemu CCTV w Głogowie i Jaworze.
Część III - Modernizacja systemu SSWiN w Głogowie, Jaworze i Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 42 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I - Modernizacja systemu CCTV w Lubinie.
Część II - Modernizacja systemu CCTV w Głogowie i Jaworze.
Część III - Modernizacja systemu SSWiN w Głogowie, Jaworze i Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7214f2b-a0cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000357/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja telewizji przemysłowej CCTV - I/Jawor, I/Głogów, I/ZUS Lubin. Modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - I/Jawor, I/Głogów, BT Góra.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036955/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 190000/271/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512088,41 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416332,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Modernizacja systemu telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Lubinie, przy
ul. Drzymały 12.

Obecnie obiekt jest wyposażony w analogowy system telewizji przemysłowej CCTV, który należy zdemontować. Nowy system-monitoring obejmuje wybrane rejony budynku oraz teren wokół obiektu. Projekt zakłada wymianę systemu CCTV na system w oparciu o technologię IP, w tym:
− wymianę 13 szt. kamer na kamery w jakości 4K z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę rejestratora na rejestrator cyfrowy, umożliwiający nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer w trybie ciągłym, automatyczny backup oraz przechowywanie nagrań minimum 30 dni,
− montaż dodatkowych 6 szt. kamer w jakości 4K z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę 2 stacji klienckich (monitor 32 cale oraz 40 cali),
− montaż szafy dystrybucyjnej z UPS oraz 19 calowym monitorem serwisowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres opisuje dokumentacja projektowa, w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 179907,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Modernizacja systemu telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Głogowie, przy ul. Morcinka 14 oraz w Inspektoracie ZUS w Jaworze przy ul. Gagarina 5.

1. Obiekt w Głogowie wyposażony jest w analogowy system telewizji przemysłowej CCTV, który należy zdemontować. Nowy system-monitoring obejmuje wybrane rejony budynku oraz teren wokół obiektu. Projekt zakłada wymianę systemu CCTV na system w oparciu o technologię IP, w tym:
− wymianę 16 szt. kamer na kamery w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę rejestratorów na rejestratory cyfrowe, umożliwiające nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer w trybie ciągłym, automatyczny backup oraz przechowywanie nagrań
minimum 30 dni,
− wymianę monitorów,
− montaż dodatkowych 10 szt. kamer w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Głogów, w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

2. Obiekt w Jaworze wyposażony jest w analogowy system telewizji przemysłowej CCTV, który należy zdemontować. Nowy system-monitoring obejmuje wybrane rejony budynku oraz teren wokół obiektu. Projekt zakłada wymianę systemu CCTV na system w oparciu o technologię IP, w tym;
− wymianę 9 szt. na kamery w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”,
− wymianę rejestratorów na rejestratory cyfrowe, umożliwiające nagrywanie obrazu ze wszystkich kamer w trybie ciągłym, automatyczny backup oraz przechowywanie nagrań minimum 30 dni,
− wymianę monitorów,
− montaż dodatkowych 6 szt. w jakości 5 Mpx z możliwością pracy „dzień-noc”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Jawor w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 168041,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w Inspektoracie ZUS w Głogowie, przy ul. Morcinka 14, w Inspektoracie ZUS w Jaworze, przy ul. Gagarina 5 oraz w Biurze terenowym ZUS w Górze, przy ul. Wrocławskiej 54.

1. Obiekt w Głogowie wyposażony jest w system włamania i napadu zainstalowany około 20 lat temu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację istniejącego systemu i dostosowanie go do istniejących standardów poprzez:
− demontaż 17 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni,
− kontrolę: 6 szt. czujek ruchu, 4 szt. czujek zbicia szkła, 6 szt. czujek magnetycznych oraz 6 szt. ręcznych przycisków napadowych przewidzianych do dalszego wykorzystania,
− montaż 7 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 1 szt. czujki dualnej (czujka ruchu + mikrofalowa), 3 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 18 szt. czujek dualnych (zbicia szkła + ruchu), 2 szt. przycisków napadowych, 142 szt. czujek magnetycznych oraz 5 szt. czujek zalania wody.
− wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy.
− dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami przewidzianymi do dalszej eksploatacji przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Głogów , w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Obiekt w Jaworze wyposażony jest w system włamania i napadu zainstalowany kilkanaście lat temu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację istniejącego systemu i dostosowanie go do istniejących standardów poprzez:
− demontaż 16 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 15 szt. czujek magnetycznych.
− kontrolę: 3 szt. czujek ruchu, 4 szt. czujek zbicia szkła, oraz 7 szt. ręcznych przycisków napadowych przewidzianych do dalszego wykorzystania,
− montaż 13 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 2 szt. czujki dualnej (czujka ruchu + mikrofalowa), 6 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 10 szt. czujek dualnych (zbicia szkła + ruchu), 2 szt. przycisków napadowych, 63 szt. czujek magnetycznych oraz 3 szt. czujek zalania wody,
− wymiana centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy,
− dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami przewidzianymi do dalszej eksploatacji przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa na Jawor , w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

3. Obiekt w Górze wyposażony jest w system włamania i napadu zainstalowany kilkanaście lat temu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację istniejącego systemu i dostosowanie go do istniejących standardów poprzez:
− demontaż 1 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni,
− kontrolę: 8 szt. czujek ruchu, 2 szt. czujek magnetycznych
− montaż 2 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 2 szt. czujki dualnej (czujka ruchu + mikrofalowa), 6 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 5 szt. czujek dualnych (zbicia szkła + ruchu), 4 szt. przycisków napadowych, 37 szt. czujek magnetycznych oraz 2 szt. czujek zalania wody,
− wymiana centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy,
− dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami przewidzianymi
do dalszej eksploatacji przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa ma Górę, w tym:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 164139,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136614,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178354,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136614,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 U Systems Robert Marciniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951325029

7.3.3) Ulica: ul. Metalowców 10b/7

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

demontaż, wykonania instalacji, montażu urządzeń - OBSES Daniel Lewandowski, ul. Krucza 27, 59-220 Legnica

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136614,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126857,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167972,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126857,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-COM Tomasz Gawron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751871519

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 21

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126857,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175886,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213405,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175886,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 U Systems Robert Marciniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951325029

7.3.3) Ulica: ul. Metalowców 10b/7

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

demontaż, wykonanie okablowania, montaż urządzeń - OBSES Daniel Lewandowski, ul. Krucza 27, 59-220 Legnica.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175886,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.