eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › "Budowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w rejonie ulicy Srebrnej"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w rejonie ulicy Srebrnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl/kategorie/76-postepowania-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-o-wartosci-powyzej-130000-zl/artykuly/1200-budowa-miejsc-parkingowych-dla-samochodow-osobowych-w-rejonie-ulicy-srebrnej-?lang=PL

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w rejonie ulicy Srebrnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c62a1b4f-ac1d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036560/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w rejonie ulicy Srebrnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103331/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165367,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych z kostki betonowej wraz z odwodnieniem oraz wycinką drzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższej dokumentacji, włączając załączone do niej pisma uzgadniające (zwanej dalej także: „dokumentacją projektową” lub „dokumentacją techniczną”, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ):
1) projekt budowlany budowy parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Srebrnej,
2) projekt budowlany budowy parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Srebrnej – branża sanitarna budowa przyłączy kanalizacji deszczowej,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) projekt czasowej organizacji ruchu (w zakresie przedmiotowej inwestycji), ważny do dnia 31 grudnia 2022 r.,
5) projekt docelowej organizacji ruchu (w zakresie przedmiotowej inwestycji), ważny do dnia 31 grudnia 2022 r.,
6) informacja dotycząca wycinki drzew (w zakresie przedmiotowej inwestycji),
7) przedmiar robót,
8) badania geotechniczne (w zakresie przedmiotowej inwestycji)
sporządzonej przez draftAB Bartłomiej Pyszczek.

Zakres inwestycji obejmuje:
I. w zakresie miejsc parkingowych:
1) budowę utwardzonych stanowisk parkingowych, przeznaczonych dla samochodów osobowych, tj. budowę 29 miejsc parkingowych o wymiarach 2,5 x 5m oraz 2 stanowisk postojowych dla niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5m – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej;
2) przebudowę istniejącego krawężnika drogowego na krawężnik najazdowy (wjazd na parking będzie stanowić krawężnik najazdowy zlokalizowany wzdłuż ul. Srebrnej);
II. w zakresie odwodnienia:
1) odwodnienie nowych nawierzchni poprzez nowoprojektowane wpusty i przykanaliki z włączeniem do istniejących kanałów deszczowych: Ø 200 mm,
2) wpięcie nowych wpustów i przykanalików poprzez włączenie do istniejących studni rewizyjnych na kolektorze deszczowym,
3) kolektory przyłączy kanalizacji deszczowej z rur PVC-U litych typu ciężkiego SN8, SDR 34(o średnicach: Ø 200 x 5,9 mm, Ø 160 x 4,7 mm) łączonych kielichowo z zastosowaniem uszczelki gumowej lub elastomerowej,
4) studnie rewizyjne stanowiące projektowane studnie inspekcyjne Ø 600 mm wraz z wymienionymi w projekcie elementami studni,
5) wpusty deszczowe konstrukcji betonowej, wykonane z prefabrykowanych elementów radialnych DN500mm ze szczelnym dnem,
6) wpusty deszczowe uliczne kasy D400 (płaskie) z kołnierzem, z uchylną kratą zatrzaskową na zawiasach (z koszem osadniczym),
III. w zakresie organizacji ruchu:
1) w czasie trwania robót – zastosowanie projektu czasowej organizacji ruchu (w zakresie przedmiotowej inwestycji),
2) po wykonaniu wszystkich robót – zrealizowanie projektu docelowej organizacji ruchu (w zakresie przedmiotowej inwestycji),
IV. wycinkę drzew zgodnie z dokumentacją techniczną – informacją dotyczącą wycinki drzew (w zakresie właściwym dla przedmiotowej inwestycji), celem realizacji inwestycji należy usunąć zinwentaryzowane rosnące w jej obrębie drzewa i krzewy. Usunięcia wskazanych drzew i krzewów należy dokonać zgodnie z Zarządzeniem nr 84/19 Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie z dnia 21 lutego 2019 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z wycinki drzew z nieruchomości stanowiących własność gminy Miasteczko Śląskie.

Roboty towarzyszące i uzupełniające:
1) wykonanie planu BIOZ,
2) ogrodzenie i oznakowanie placu budowy i terenu zaplecza,
3) realizacja inwestycji pod nadzorami branżowymi, zgodnie z wydanymi uzgodnieniami stanowiącymi załącznik do dokumentacji projektowej,
4) wykonanie wymaganych badań, pomiarów, próby szczelności, inspekcji kamerą TV,
5) postępowanie z wytworzonymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami (wywóz i utylizacja odpadów),
6) po zakończeniu inwestycji uporządkowanie placu budowy i terenów przyległych wykorzystywanych dla potrzeb budowy,
7) obsługa geodezyjna inwestycji, w tym wykonanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych), sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 2 egzemplarzach,
8) wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót,
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach.

Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym również zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., nr 47, poz. 401). Wykonawca ma bezwzględny obowiązek zapoznania się z warunkami uzgodnień podanymi w pismach uzgadniających oraz załączonych do projektu oraz przestrzegania tychże warunków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223669,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162000,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pol-Bruk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831692518

7.3.3) Ulica: Bociania Górka 13

7.3.4) Miejscowość: Poczesna

7.3.5) Kod pocztowy: 42-262

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.