eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Zakup urządzeń edukacyjnych w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka z podziałem na 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń edukacyjnych w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka z podziałem na 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2579ab5-bcc6-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń edukacyjnych w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka z podziałem na 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2579ab5-bcc6-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019252/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup urządzeń edukacyjnych w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby szkół zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zakup urządzeń edukacyjnych w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby szkół zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa mobilnego miasteczka rowerowego na potrzeby SP w Kiełczowie, składającego się z:
a) maty gumowe - 30 szt.
b) rondo - 1 szt.
c) znaki drogowe (wg zestawienia w SWZ)
d) podstawy metalowe do ww. znaków drogowych – 30 szt.
e) Sygnalizator 2 komorowy – 2 szt.
f) Sygnalizator 3 komorowy – 2 szt.
g) Sygnalizator kolejowy z rogatką – 1 szt.
Szczegółowy opis urządzeń w SWZ.
Miejsce dostawy ww. urządzeń: Szkoła Podstawowa w Kiełczowie (ul. Szkolna 3, 55-093 Kiełczów), miejsce wskazane przez zamawiającego/dyrektora szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32651,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa symulatora roweru (z wymiennym modułem UTO, hulajnoga elektryczna) na potrzeby SP w Mirkowie – 1 szt.
Charakterystyka urządzenia:
Symulator roweru (z wymiennym modułem: UTO, hulajnoga elektryczna)
Symulator szkoleniowy przeznaczony do użytkowania w placówkach szkolących dzieci i młodzież w zakresie bezpiecznego poruszania się po drogach publicznych.
Symulator umożliwiający bezstresową, naukę zasad pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach, naukę zachowania na drodze w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (np. mgła, noc, deszcz, śnieg).
Symulator kontrolujący następujące zachowania ucznia: zatrzymanie się na STOPIE, zachowanie wobec sygnalizacji świetlnej, zachowanie wobec innych użytkowników drogi, zachowanie wobec pieszych, prędkość jazdy na odcinkach gdzie jest ona ograniczona.
Symulator przeznaczony zasadniczo do pracy stacjonarnej.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Mirkowie (ul. Adama Mickiewicza 24,
55-095 Mirków), miejsce wskazane przez zamawiającego/dyrektora szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 47355,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa trenażera czasu reakcji na potrzeby SP w Brzeziej Łące – 1 szt.
Charakterystyka urządzenia:
Trenażer czasu reakcji przeznaczony do sprawdzania i podnoszenia sprawności w zakresie czasu reakcji na bodźce świetlne i obserwację otoczenia.
Urządzenie zawierające 8 podświetlanych przycisków sterowanych mikrokontrolerem. Przyciski rozmieszczone na ramionach w sposób wymuszający duży zakres ruchu rąk (i pole obserwacji).
Na panelu dwa wyświetlacze: czasu przeznaczonego na ćwiczenie i ilości uzyskanych punktów a także sygnalizator dźwiękowy.
Wynikiem ćwiczenia jest liczba „zgaszonych” przycisków w ramach przydzielonego czasu.
Czas ćwiczenia odgórnie ustalany przez osobę upoważnioną.
Zapamiętywanie najwyższego osiągniętego wyniku (również po wyłączeniu urządzenia).
Konstrukcja umożliwiająca łatwy demontaż i transport w inne miejsce.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzeziej Łące (ul. Szkolna 10), miejsce wskazane przez zamawiającego/dyrektora szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 19507,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa symulatora zderzenia (zasady działania pasów 3 punktowych i innych urządzeń zabezpieczających dzieci), na potrzeby SP w Borowej – 1 szt.
Charakterystyka urządzenia:
Symulator zderzenia ma uświadomić kierowcę jak ważne jest zapinanie pasów bezpieczeństwa podczas jazdy samochodem.
Osoby poddawane symulacji mogą odczuć na własnej skórze jak silne bywa zderzenie z nieruchomą przeszkodą przy prędkości około 15 km/h.
Fotel samochodu typu bus wraz z oparciem oraz fabrycznie montowanym pasem
3 punktowym (w całości homologowanym).
Konstrukcja symulatora stalowa wykonana z szyny jezdnej, w dolnej części konstrukcji wzmocnienie z szyny wraz z odbojami spełniającymi funkcję amortyzatorów przy uderzeniu.
Całość konstrukcji lakierowana proszkowo w kolorze czarnym.
Blachy zewnętrzne służące jako maskownice konstrukcji.
Wózek jezdny fotela wykonany pod kątem prostym do kierunku jazdy, wykonany z blachy stalowej, wzmocnienie konstrukcyjne wózka tworzy zagięcie pod kątem w przedniej części podstawy co tworzy podnóżek, dodatkowo wypełniony blachą aluminiową ryflowaną w miejscu styku kończyn z podłożem, co uniemożliwia przemieszczanie się kończyn oraz wycieranie się wierzchniej warstwy powłoki lakierniczej.
Rączka służąca do podciągania fotela do góry.
Otwory w podstawie umożliwiające montaż do podłoża.
Deklaracja CE spełniająca normy maszynowe.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Borowej (ul. Parkowa 2/4), miejsce wskazane przez zamawiającego/dyrektora szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 30327,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup symulatora przejścia dla pieszych na potrzeby SP w Długołęce – 1 szt.
Charakterystyka urządzenia:
Symulator przejścia dla pieszych przeznaczony do użytkowania w placówkach szkolących dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w zakresie bezpiecznego korzystania z przejścia dla pieszych.
Symulator przejścia dla pieszych na trzech ekranach (o wymiarach od 200x150cm każdy),wyświetla otoczenie przejścia dla pieszych: jezdnia z jadącymi samochodami, sygnalizacja, chodnik itp.
Za pomocą czujników położenia symulator określa: czy pieszy nie znajduje się na przejściu kiedy ma wyświetlany czerwony sygnał lub czy nie wtargnął pod nadjeżdżający pojazd w przypadku przejścia niewyposażonego w sygnalizację.
Sygnalizator emitujący dźwięki dla niewidomych zgodny z fazami wyświetlanych na przejściu świateł (czerwone, zielone, zielone przerywane).
Sygnalizator umożliwiający osobie szkolącej zależnie od typu przejścia: – poczekać na światło zielone, przejść przez przejście nim zapali się światło czerwone, – upewnić się, że nie nadjeżdża pojazd i przejść przez przejście – nacisnąć przycisk i zaczekać na światło zielone, przejść przez przejście nim zapali się światło czerwone.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Długołęce (ul. Szkolna 40), miejsce wskazane przez zamawiającego/dyrektora szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 49507,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16 marca 2023 r. o godzinie 10:30 dokonano przy użyciu systemu teleinformatycznego otwarcia ofert złożonych w niniejszym postępowaniu. Po ich zbadaniu Zamawiający uznał, że wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Wobec powyższego, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31660,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38843,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55711,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55711,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55711,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: Międzyleska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55711,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 04 kwietnia 2023 r. Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą dla Zadania nr 3 ofertę złożoną przez Wykonawcę 13p Sp. z o.o. (ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław) z ceną 19 058,85 zł brutto. Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 12 kwietnia 2023 r. Wykonawca, pismem z dnia 11 kwietnia 2023 r. oświadczył, iż podpisanie umowy z jego strony nie jest możliwe, w związku z czym uchylił się od zawarcia umowy.
Mając na uwadze złożone oświadczenie Wykonawcy, Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 3 została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert, o którym mowa w art. 263 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19058,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19058,85 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 4 – W dniu 16 marca 2023 r. o godzinie 10:30 dokonano przy użyciu systemu teleinformatycznego otwarcia ofert złożonych w niniejszym postępowaniu. Po ich zbadaniu Zamawiający uznał, że wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Wobec powyższego, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17529,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17529,96 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58244,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58244,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58244,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: Międzyleska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58244,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.