Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124788/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów przy ul. Długiej na cele rekreacyjno- wypoczynkowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Braniewa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 111
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556440102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@braniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://braniewo.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów przy ul. Długiej na cele rekreacyjno- wypoczynkowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c5f273-bd0a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047096/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenów przy ulicy Długiej na cele rekreacyjno- wypoczynkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2.2023.KG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zagospodarowanie terenów przy ul. Długiej na cele rekreacyjno- wypoczynkowe”.
2. W celu podniesienia atrakcyjności turystycznej miasta oraz zrewitalizowaniu obszaru historycznego terenu młyna miejskiego, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, zaplanowane jest:
1) uporządkowanie terenu i wyposażenie w urządzenia małej architektury, z uwzględnieniem informacji o historii miejsca,
2) budowa tras spacerowo rowerowych,
3) zagospodarowanie brzegów jeziorka/ Czerwonego Rowu,
4) nasadzenia i uporządkowanie zieleni,
5) utworzenie stref odpoczynku i rekreacji zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie terenu do budowy. Podczas przygotowań terenu Wykonawca zobowiązuje się usunąć:
a) boisko do gry w piłkę plażową,
b) boisko do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej,
c) dwie drewniane wiaty na planie prostokąta (przenieść do nowej lokalizacji),
d) słupy oświetleniowe,
e) ławki,
f) pozostałe drobne elementy wyposażenia terenu,
2) budowę:
a) strefy gastronomicznej,
b) placów zabaw,
c) ścieżki rowerowej,
d) nawierzchni bezpiecznych i utwardzonych,
e) strefy relaksu,
f) stanowisk do grilla i palenia ognisk,
g) tężni solankowej,
h) strefy sportowej,
i) pomostu,
j) umocnienia grobli grodzią winylową,
k) parkingu.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4873563,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7327110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4873563,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451847179
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 1
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NOVUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4873563,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- NAPRAWA NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA
- Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
- "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku powt.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wilkowie.
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.