Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00123584/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
- 2021/BZP 00154971/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00159374/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.tomczak@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a86fa410-ea1a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123584/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU3.383.16.2021.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Akademia Menagera Projektów – szkolenie IPMA STUDENT dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1 do swz4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 216000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego”12.2. Część 2 – Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Akademia Menagera Projektów – szkolenie DESIGN THINKING dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.2 do swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.3. Część 3 – Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Akademia Menagera Projektów – szkolenie AGILE dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego” . szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.3 do swz4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 117000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.4. Część 4 – Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Menedżer Procesów BPO – szkolenie ZARZĄDZANIE PROCESOWE W STANDARDZIE ITIL dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego” szczegółowy opi przedmiotu zamówienia załącznik 1.4 do swz4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.5. Część 5 – Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Menedżer Procesów BPO – szkolenie ZARZADZANIE MIGRACJĄ PROCESÓW dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do swz4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 100800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.6. Część 6 – Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Certyfikacja ISO – szkolenie ISO 9001 zarządzanie jakością – audytor wewnętrzny dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego” szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.6 do swz4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 61968,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.7. Część 7 – Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Certyfikacja ISO – szkolenie 27701 ZARZĄDZANIE OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego” szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.7 do swz4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 104400,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.8. Część 8 – Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Certyfikacja ISO – szkolenie ISO/IEC 27001 ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego” szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.8 do swz4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W przypadku usług szkoleniowych Zamawiający, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 26) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jest zwolniony od podatku:
„Art. 43 ust. 1 pkt 26)
26) usługi świadczone przez:
a) jednostki objęte systemem oświaty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, w zakresie kształcenia i wychowania,
b)uczelnie, jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz instytuty badawcze, w zakresie kształcenia
- oraz dostawę towarów i świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane”.
Zamawiający w dokumentach zamówienia – SWZ, OPZ dla części 1-8, Formularzach ofertowych nie poinformował potencjalnych Wykonawców o tym, że Zamawiający jest zwolniony od podatku zatem zaoferowana kwota netto= kwocie brutto. Ponadto, w części C Formularzy ofertowych dla części 1-8 dot. oferowanej ceny, Zamawiający dokonał rozgraniczenia na oferowaną kwotę netto i kwotę brutto w następujący sposób:
„Wartość netto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………zł
Wartość brutto dla 1 uczestnika szkolenia:
…………………………………………………… zł
Dla 12 uczestników szkolenia:
Wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Wartość brutto … edycji szkolenia: …………………………………………………..
słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Dla 12 uczestników szkolenia:
Łączna wartość netto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ………………………………………………………………………..
Łączna wartość brutto dla … edycji szkolenia: ……………………………………………….
Słownie złotych: ……………………………………………………………………….”
co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd, gdyż nie są oni zobowiązani do posiadania wiedzy o tym, że w przypadku szkoleń będących przedmiotem postępowania kwota netto=kwocie brutto.
W postępowaniu zostało złożonych łącznie 15 ofert. Część Wykonawców zaoferowało kwoty netto i brutto tej samej wysokości, w kilku ofertach Wykonawcy do kwoty netto dodali również kwotę podatku, co ostatecznie spowodowało, że Zamawiający nie miał możliwości dokonania porównania złożonych ofert i ich prawidłowej oceny.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec wystąpienia okoliczności wyżej opisanych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ nie ma możliwości poprawnej oceny treści złożonej oferty.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.