eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulhówek › "Dostawa sprzętu do utrzymywania urządzeń melioracyjnych na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej w Ulhówku".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu do utrzymywania urządzeń melioracyjnych na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej w Ulhówku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846616004

1.5.8.) Numer faksu: www.ulhowek.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gswulhowek@interia.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.ulhowek.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna Spółka Wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Utrzymanie Urządzeń Melioracyjnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu do utrzymywania urządzeń melioracyjnych na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej w Ulhówku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8628a91a-b35f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3. Projekt współfinansowany w ramach „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof”, typ operacji „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107620

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSW.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 849363,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 690539,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Silnik diesel 4-cylindrowy spełniający obowiązujące najnowsze normy STAGE V o pojemności min: 3,6 do 4litrów o momencie obrotowym nie mniejszym niż 450Nm przy 1400 rpm 2. Moc silnika od 105KM do 120KM
3. Układ ułatwiający rozruch w niskich temperaturach
4. Automatyczna skrzynia biegów min 4 biegi do przodu min 3 do tyłu, prędkość jazdy w przód nie mniejsza niż 39km/h
5. Napęd na obie osie 4x4 ,Hamulce zanurzone w cieczy olejowej
6. Most przedni wzmocniony przeznaczony do ciężkiej pracy wahliwy min. 10o na stronę
7. 100% blokada mechanizmu różnicowego
8. Koła z oponami w rozmiarze przód min 20 cali tył min. 30 cali
9. Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydajności nie mniejszej niż 160l/min oraz ciśnieniu nie mniejszym niż 200 bar
10. 2 siłowniki przechyłu łyżki ładowarkowej typu równoległego
11. Łyżka ładowarki otwierana typu 7w1 o pojemności nie mniej niż 1,15 m3 z widłami uchylnymi do palet, z listwą skrawająca wewnętrznego lemiesza wymienną odwracaną dwustronnie
12. Samopoziomowanie łyżki
13. System automatycznego powrotu łyżki do funkcji kopania , z funkcją dzielenia łyżki, z funkcją blokady
14. Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą jednej dźwigni typ „joystick” z funkcją jazdy przód /tył mechanizmu różnicowego, funkcją rozprzęgania
15. Wysokość podnoszenia łyżki mierzona do sworznia obrotu min. 3450mm
16. Maksymalna wysokość wysypu przy kącie. 45O - min. 2600mm
17. Udźwig łyżki dzielonej na pełnej wysokości nie mniejszy niż 3500kg Głębokość kopania z teleskopem nie mniej niż 5600 mm (bez szybkozłącza)
18. Mechaniczny system przesuwu ramienia kopiącego
19. Siła wyrywająca łyżki koparkowej min. 5900 daN
20. Sterowanie układem koparkowym za pomocą: joysticków
21. Szybkozłącze koparkowe mechaniczne
21. Łyżka koparkowa o szer.: 300 mm i o szer.: 600 mm
22. Łyżka skarpowa o szer.: 1500 mm
23. Wyposażenie kabiny:
Prędkościomierz fabryczny, uchylna do góry tylna szyba, dostęp do jednoczęściowej pokrywy silnika z poziomu terenu, drzwi operatora (lewa, prawa str.) otwierane częściowo, boczne szyby otwierane, 2 lusterka wsteczne, światła drogowe, kierunkowskazy, sygnalizator świetlny „tzw. kogut” a także oświetlenie robocze z przodu, tyłu koparko-ładowarki, tylne światła drogowe, osłony metalowe świateł drogowych przednie i tylnie, siedzisko operatora amortyzowane mechanicznie, osłony metalowe boczne ramy między kabiną a tylnymi kołami, fabryczne radio, kamera cofania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 425739,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Wysięgnik wielofunkcyjny
Zamawiający wymaga dostarczenia maszyny spełniającej, co najmniej następujące cechy:
1. Masa z głowica koszącą min. 1200kg max 1300 kg
2. Montaż tylny TUZ
3. Zasięg z głowicą koszącą od 5,17m do 6,50m
4. Napęd hydrauliczny własny
5. Sterowanie elektryczne on-off
6. Pojemność zbiornika oleju min. 170 l.
7. Zabezpieczenie hydrauliczne ramienia
8. Chłodnica oleju
9. Kąt obroty głowicy min 200 stopni
10. Kąt obrotu ramienia min 90 stopni (do pozycji transportowej)
11. Wałek przegubowy w standardzie
2.2 Głowica kosząca
Zamawiający wymaga dostarczenia maszyny spełniającej, co najmniej następujące cechy:
1. Szerokość robocze od 120cm do 140cm
2. Masa min. 250 kg max 350 kg
3. Średnica wałku kopiującego i roboczego min 130 mm
4. Noże bijakowe młotkowe min 10 szt.
5. Masa bijaka min. 1kg
6. Kompatybilna z oferowanym wysięgnikiem
2.3 Odmularki do rowów – 1szt.
Zamawiający wymaga dostarczenia maszyny spełniającej, co najmniej następujące cechy:
1. Średnica dysku roboczego od 600mm do 800 mm
2. Masa min. 200 kg max 250 kg
3. Moc silnika min. 35 kW
4. Regulowany kierunek wyrzutu
5. Kompatybilna z oferowanym wysięgnikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 136542,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga dostarczenia maszyny spełniającej, co najmniej następujące cechy:
1. Zapotrzebowanie wody 30 l/min
2. Ciśnienie robocze 200 barów
3. Wytrzymałość węża myjącego - 690 barów
4. Pompa ciśnieniowa trój-tłoczkowa
5. Ramię hydrauliczne składane ręcznie umożliwiające transport na szosie
6. Trzy różne końcówki czyszczące
7. Licznik metrów
8. Maszyna z wężem o długości od 220m do 250 m
9. Pompa do wydobywania mułu/błota
10. Komputer z elektrycznym wyświetlaczem (wyświetla prędkość obrotową pompy h.)
11. Czujnik lokalizujący aktualne położenie końcówki
12. Zasięg lokalizatora do 9 metrów
13. Zbiornik na wodę w pojemności min. 6.000 L.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 230010,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga dostarczenia maszyny spełniającej co najmniej następujące cechy:
1. Ładowność 3 - 4tony
2. Układ jezdny dwuosiowy na resorach parabolicznych
3. Wywrót trójstronny
4. Długość skrzyni ładunkowej min. 4010mm
5. Szerokość skrzyni ładunkowej min. 2010/2060mm (trapez)
6. Wysokość burt min.500mm
7. Rozstaw kół min. 1600mm
8. Centralne ryglowanie ścian
9. Tylny zaczep manualny, sztywny
10. Tylne wyjścia hydrauliki, elektryki i hamulców do drugiej przyczepy
11. Kliny kół (2szt.)
12. Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
14. Masa min. 1950kg
15. Nadstawy burt min.500mm/blacha
16. Plandeka sznurowana ze stelażem
17. Koła z ogumieniem min. 11,5/80-15,3
18. Koło zapasowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

4.5.5.) Wartość części: 57072,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452483,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł KalitaTECH-EKSPERT POŁUDNIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830214804, NIP8661001673

7.3.3) Ulica: Władysława Grabskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142077,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rolmech sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008006290 ; 5670003718

7.3.3) Ulica: Pułtuska41B

7.3.4) Miejscowość: Płońska

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DE VOS MASZYNY ROLNICZE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321260735; 9860239099

7.3.3) Ulica: Bydgoska 75

7.3.4) Miejscowość: Wałcz

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69495,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384439304; 8341890743

7.3.4) Miejscowość: NOWE ZDUNY 82A

7.3.5) Kod pocztowy: 99-440

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.