eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Organizacja III Międzynarodowej Konferencji naukowo - technicznej "Infrastruktura Krytyczna Miast" w dniach 4-6.10.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja III Międzynarodowej Konferencji naukowo – technicznej "Infrastruktura Krytyczna Miast” w dniach 4-6.10.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sądeckie Wodociągi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490797830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Pola 22

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184438643

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@swns.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swns.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swns.logintrade.net/zapytania_email,122451,adf91a6b52f2bf391089f54ac5138b0c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja III Międzynarodowej Konferencji naukowo – technicznej "Infrastruktura Krytyczna Miast” w dniach 4-6.10.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090eb227-c953-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.26.1.37.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208829,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie, organizacja i obsługa III Międzynarodowej Konferencji naukowo - technicznej „Infrastruktura Krytyczna Miast” w dniach 4-6.10.2023 r., w tym zapewnienie:
1. sal wyposażonych w sprzęt multimedialny, w których odbywać się będzie Konferencja:
a. głównej sali konferencyjnej dla maksymalnie 130 uczestników,
b. mniejszej sali konferencyjnej dla 30 uczestników, w której odbywać się będą warsztaty techniczne.
2. usług gastronomicznych i artystycznych dla uczestników Konferencji w trakcie trwania:
a. kolacji biesiadnej dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji w dniu 4.10.2023 r.,
b. kolacji uroczystej dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji w dniu 5.10.2023 r.,
3. oprócz kolacji wyżej wymienionych w pkt. 2. lit. a i b, wyżywienia formie:
a. śniadania w dniach 5-6.10.2023 r.
b. obiadu w dniach 4-6.10.2023 r.
dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji.
4. usług hotelarskich – noclegów w pokojach jedno i dwuosobowych dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji.
5. miejsc parkingowych dla samochodów uczestników Konferencji w liczbie nie mniejszej niż 85.
6. pracowników zapewniających prawidłową obsługę Konferencji.
7. przestrzeni wystawienniczej z dostępem do energii elektrycznej i Internetu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 201010,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji:
- pamięci USB;
- długopisów klasycznych;
w ilości maksymalnie 130 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 2456,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji: toreb bawełnianych w kolorze naturalnym (ecru, surowa bawełna) w ilości maksymalnie 130 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 1784,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów informacyjnych Konferencji:
- zeszyty streszczeń wystąpień w czasie obrad Konferencji w ilości maksymalnie 130 sztuk;
- bannery konferencyjne (rozmiar 120 cm x 360 cm) – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 3578,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323348,7 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323348,7 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357,9 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3357,9 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3997,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3997,5 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9520,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9520,2 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.