eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › "Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/toszek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f55b7559-aea2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001036/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wodociągów wraz z przepięciem istniejących przyłączy oraz budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Toszek.
2. Realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego należy wykonać jednocześnie w ramach 2 pakietów tj:
A. Pakiet I: "Budowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej na terenie gminy Toszek - poprawa jakości i standardów życia”.
B. Pakiet II : „Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek - Rządowy Fundusz Polski Ład – przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych”.
Zadanie w ramach Pakietu II realizowane jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów
nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. i objęte jest wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji nr Edycja2/2021/2956/PolskiLad.
3. Zakres przedmiotu zamówienia został ustalony następująco:
3.1. Pakiet I:
1. Zakres: wymiana wodociągów wraz z przepięciem istniejących przyłączy.
2. Lokalizacja inwestycji:
Gmina Toszek, miejscowości:
- Wymiana wodociągu w drodze gminnej nr 620106 S ul. Wiejska w Boguszycach,
- Wymiana wodociągu w drodze gminnej nr 620216 S ul. Plac Drzewny w Paczynie,

3. Opis planowanych prac:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz wymaganych pozwoleń, a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę.
4. Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania:
-wytyczenie sieci wodociągowej,
- roboty ziemne,
- zabezpieczenie wykopów,
- montaż sieci wodociągowej z rur PE,
- przewiertów dla sieci wodociągowej,
- montaż armatury na sieci wodociągowej – hydranty; zasuwy, itd.,
- wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej,
- próby szczelności,
- przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych,
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci,
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wyplantowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych – naruszonych przez Wykonawcę w czasie,
- realizacji robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie i zgłoszenie zakończenia robót, oraz uzyskanie potwierdzenia uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia użytkowania,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty, jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy.

3.2. Pakiet II
1. Zakres: budowa oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Toszek.
2. Lokalizacja inwestycji:
Gmina Toszek, miejscowości:
- Przebudowa drogi gminnej nr 620106 S ul. Wiejska w Boguszycach,
- Przebudowa drogi gminnej nr 620190 S ul. Górna w Ligocie Toszeckiej,
- Przebudowa drogi gminnej nr 620253 S ul. Ogrodowa w Pisarzowicach,
- Przebudowa drogi gminnej nr 620018 S ul. Leśna w Toszku,
- Przebudowa drogi gminnej nr 620126 S ul. Osiedlowa w Ciochowicach,
- Przebudowa drogi gminnej nr 620272 S ul. Wiejska w Płużniczce,
- Przebudowa drogi gminnej nr 620301 S ul. Nogowczycka w Proboszczowicach,
- Przebudowa drogi gminnej nr 620216 S ul. Plac Drzewny w Paczynie,

3. Opis planowanych prac:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz wymaganych pozwoleń, a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę.

4. Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania:
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi,
- roboty ziemne,
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni w miejscu poszerzeń,
- frezowanie nawierzchni istniejących,
- wykonanie nowych warstw bitumicznych,
- przebudowę skrzyżowań,
- budowę i przebudowę zjazdów,
- oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej DOR,
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod- i nadziemnej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci,
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wyplantowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych – naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie i zgłoszenie zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty, jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12468208,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12468208,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12468208,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.