eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Przebudowa ulic Jasnej i Gojdana w Lubartowie wraz z budową kanałów technologicznych



Ogłoszenie z dnia 2021-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Jasnej i Gojdana w Lubartowie wraz z budową kanałów technologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 855-22-73

1.5.8.) Numer faksu: (81) 855-20-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic Jasnej i Gojdana w Lubartowie wraz z budową kanałów technologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0147af8c-e9f0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001058/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ulicy Gojdana

1.1.4 Przebudowa ulicy Jasnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 970590,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulicy Jasnej (nr 103416L) w Lubartowie wraz z budową kanału technologicznego
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
a) roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe – 0,17 km
b) roboty rozbiórkowe:
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 3 cm – 1062,00 m2
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, za każdy dalszy 1 cm gr. – 1062,00 m2
- mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o gr. 12 cm – 1062,00 m2
- rozebranie krawężników betonowych – 352,00 m
- rozebranie ław pod krawężniki z kruszywa – 26,40 m3
- rozebranie obrzeży – 20,00 m
c) kanał technologiczny:
- kopanie koparkami podsiębiernymi rowów dla kabli – 170,00 m
- nasypanie warstwy piasku o gr. 0,1 m na dno rowu kablowego – 170,00 m
- układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 140 mm w wykopie – 170,00 m
- układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm w wykopie – 170,00 m
- ręczne układanie taśmy sygnalizacyjnej – 170,00 m
- budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych – 6 studni
- mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli – 170,00 m
d) regulacja urządzeń:
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 11 szt.
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 11 szt.
e) podbudowy:
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników – 837,00 m2
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 837,00 m2
- warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne – 837,00 m2
- podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 824,50 m2
f) elementy ulic
- ława pod krawężniki betonowa z oporem – 26,32 m3
- krawężniki betonowe najazdowe na podsypce piaskowej – 351,00 m
- obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej – 77,00 m
g) nawierzchnie
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – 824,50 m2
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej na zjazdach – 15,00 m2
h) oznakowanie pionowe i poziome
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm – 4 szt.
- przymocowanie tablic znaków drogowych – 4 szt.
i) prace wykończeniowe
- rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z przerzutem na terenie płaskim – 125,00 m3
- ręczne plantowanie poboczy – 125,00 m2
- obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 125,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 414699,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulicy Gojdana (nr 103408L) w Lubartowie wraz z budową kanału technologicznego
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
a) roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe – 0,24 km
b) roboty rozbiórkowe:
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 3 cm – 1090,00 m2
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, za każdy dalszy 1 cm gr. –1090,00 m2
- mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o gr. 12 cm – 1090,00 m2
- rozebranie krawężników betonowych – 498,00 m
- rozebranie ław pod krawężniki z kruszywa – 37,35 m3
- rozebranie obrzeży – 22,00 m
c) kanał technologiczny:
- kopanie koparkami podsiębiernymi rowów dla kabli – 244,00 m
- nasypanie warstwy piasku o gr. 0,1 m na dno rowu kablowego – 244,00 m
- układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 140 mm w wykopie – 244,00 m
- układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm w wykopie – 244,00 m
- ręczne układanie taśmy sygnalizacyjnej – 244,00 m
- budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych – 14 studni
- mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli – 244,00 m
d) regulacja urządzeń:
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 19 szt.
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 16 szt.
e) podbudowy:
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników – 1090,00 m2
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1090,00 m2
- warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne – 1090,00 m2
- podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 1090,00 m2
f) elementy ulic
- ława pod krawężniki betonowa z oporem – 37,20 m3
- krawężniki betonowe najazdowe na podsypce piaskowej – 496,00 m
- obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej – 94,00 m
g) nawierzchnie
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – 1089,00 m2
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej na
zjazdach – 14,00 m2
h) oznakowanie pionowe i poziome
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm – 4 szt.
- przymocowanie tablic znaków drogowych – 4 szt.
i) prace wykończeniowe
- ręczne formowanie nasypów z gruntu – 40,00 m3
- rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z przerzutem na terenie płaskim – 40,00 m3
- ręczne plantowanie poboczy – 180,00 m2
- obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 180,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 555890,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268138,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328707,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268138,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BRUK Monika Chołody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060161995

7.3.3) Ulica: Miłocin 40 A

7.3.4) Miejscowość: Nałęczów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268138,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358186,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456016,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358186,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BRUK Monika Chołody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060161995

7.3.3) Ulica: Miłocin 40 a

7.3.4) Miejscowość: Nałęczów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358186,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.