Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59ff991-be49-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120430/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22110000-4 - Drukowane książki
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIADziałając na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, który stanowi, że Zmawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 17 marca 2023 r. do godz. 9:00.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
Nr oferty/l.dz Nazwa(firma) i adres Wykonawcy Cena oferty brutto
1.
SZ-264/2023 Firma Poligraficzno-Introligatorska „UDZIAŁOWIEC” Sp. z o.o.
ul. Narcyzowa 2,
42-256 Olsztyn 271 247,00 zł
2.
SZ- 265/2023 Poligrafia „Bro-Kal” s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna
ul. Dolna 69, 26-001 Masłów,
Mąchocice Kapitulne 248 284,50 zł
3.
SZ- 266/2023 Druk i Reklama ,,b-ART” Piotr Orłowski
ul. Orłowska 17,
42-110 Popów 294 671,00 zł
Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamieścił na stronie internetowej prowadzącego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 203 520,00 zł.
W związku z powyższym Zamawiający przeprowadził negocjacje, wyznaczył termin na złożenie ofert dodatkowych na dzień 05.04.2023 r. godz. 9:30, do wyznaczonego terminu ofertę dodatkową złożył Wykonawca Firma Poligraficzno-Introligatorska „UDZIAŁOWIEC” Sp. z o.o. ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, pozostali Wykonawcy nie złożyli ofert dodatkowych.
Zamawiający stworzyła listę rankingową złożonych ofert ostatecznych:
Nr oferty/l.dz Nazwa(firma) i adres Wykonawcy Cena oferty brutto
1.
SZ-327/2023 Firma Poligraficzno-Introligatorska „UDZIAŁOWIEC” Sp. z o.o.
ul. Narcyzowa 2,
42-256 Olsztyn 244 752,00 zł
2.
SZ- 265/2023 Poligrafia „Bro-Kal” s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna
ul. Dolna 69, 26-001 Masłów,
Mąchocice Kapitulne 249 444,50 zł
3.
SZ- 266/2023 Druk i Reklama ,,b-ART” Piotr Orłowski
ul. Orłowska 17,
42-110 Popów 294 671,00 zł
Złożone przez Wykonawców oferty oraz oferty dodatkowe, jak wynika z powyższej tabeli, przewyższają kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
W związku z powyższym należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Dostawa książek i publikacji na potrzeby promocji województwa warmińsko-mazurskiego
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.