eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1820W, na terenie Gminy Jabłonna, na odcinku od ronda przy ul. Kisielewskiego do wiaduktu kolejowego - ul. Partyzantów w miejscowości Chotomów, (...) - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1820W, na terenie Gminy Jabłonna, na odcinku od ronda przy ul. Kisielewskiego do
wiaduktu kolejowego – ul. Partyzantów w miejscowości Chotomów, (...) – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640516

1.5.8.) Numer faksu: 227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1820W, na terenie Gminy Jabłonna, na odcinku od ronda przy ul. Kisielewskiego do
wiaduktu kolejowego – ul. Partyzantów w miejscowości Chotomów, (...) – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71417abc-ad0d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039338/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1820W w Gminie Jabłonna - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8813777,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi powiatowej Nr 1820W,
na terenie Gminy Jabłonna, na odcinku od ronda przy ul. Kisielewskiego do wiaduktu kolejowego – ul Partyzantów w
miejscowości Chotomów, w ramach zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz rozbudowa drogi powiatowej
Nr 1820W w Gminie Jabłonna – etap 1 – poprawa infrastruktury drogowej”. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną
wykonane roboty: 1) rozbudowa drogi powiatowej wraz z budową odwodnienia w postaci wpustów ulicznych ze zrzutem do
drenaży, skrzynek rozsączających oraz zbiornika infiltracyjno-odparowującego (kategoria ruchu KR3-4),
2) budowa zjazdów, chodników, zatok autobusowych i elementów ścieżki rowerowej,
3) budowa kanału technologicznego,
4) budowa doświetlenia przejść dla pieszych,
5) przebudowa sieci elektroenergetycznej NN,
6) oznakowanie pionowe, 7) oznakowanie poziome grubowarstwowe, 8) podpisywanie protokołów zdawczo-odbiorczych
nieruchomości przejętych przez Powiat Legionowski w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach
przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 9) Inwentaryzacja powykonawcza inwestycji w zakresie
obiektów budowlanych wraz z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie oznaczenia użytków gruntowych, 10)
przeniesienie osnowy geodezyjnej w przypadku jej kolizji z elementami przebudowy. 3. Powyższe roboty objęte są
dokumentacją projektową: 1) projekt budowlany wielobranżowy zagospodarowania terenu, stanowiący załącznik nr 1, 2)
projekt wykonawczy branża sanitarna, stanowiący załącznik nr 2, 3) projekt wykonawczy dotyczący przebudowy kanalizacji
teletechnicznej, stanowiący załącznik nr 3, 4) projekt wykonawczy branża elektroenergetyczna stanowiący załącznik nr 4, 5)
projekt wykonawczy budowy oświetlenia, stanowiący załącznik nr 5 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
stanowiące załącznik nr 6, 7) projekt czasowej organizacji, stanowiący załącznik nr 7, 8) projekt stałej organizacji,
stanowiący załącznik nr 8, 9) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9, W/w załączniki stanowią integralną część SWZ. 4.
Zamawiający informuje, że do wyceny zieleni dla ronda na skrzyżowaniu ulic: Partyzantów, Piusa, Strażackiej należy przyjąć
projekt zieleni zgodnie z dokumentacją załączoną do SWZ – Załącznik nr 1 – rondo zieleń- projekt. 5. Zamawiający
informuje, że przy sporządzaniu przedmiaru wycinki i nasadzeń zieleni z wyłączeniem ronda na skrzyżowaniu ulic:
Partyzantów, Piusa, Strażackiej, należy dokonać wyceny na podstawie rys. 13.1 oraz 13.2. 6. W przypadku wystąpienia
rozbieżności w załącznikach do SWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:
1) projekt budowlano-wykonawczy, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót. 7. Zgodnie z
art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga
zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osóbprzedmiotem zamówienia w zakresie w zakresie robót drogowych tj. na stanowisku: 1) kierowcy samochodów ciężarowych
oraz dostawczych, 2) operatora koparki - ładowarki, rozściełacza masy asfaltowej, walca 3) brukarza, 4) montera sieci
energetycznych. 8. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 7 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22
§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510). Wymóg powyższy nie dotyczy samego
Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na
zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 9. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający
zostawia w gestii Wykonawcy. 10. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie
kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia
tych wymagań, zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
11. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane rękojmi na okres 24 miesięcy.
12. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez
Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego lub daty usunięcia wady/usterki
stwierdzonej w czasie odbioru.
13. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z
zapisami Rozdziału XXIV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty. 14. Jeżeli w
SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot
zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech
technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania
przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów
równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy. 15. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane w ramach
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12826210,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15500000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12826210,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIT BRUK Tomasz Knopik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551943993

7.3.3) Ulica: Tomaszewska 42/30/9

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 26-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12826210,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.