eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › 36 miesięczna usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego SPZOZ w Wolsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
36 miesięczna usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego SPZOZ w Wolsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.2.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.4.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SPZOZ

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181336

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00174926/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – (Dz.U. poz. 2021.1129 t.j.), Zamawiający zmienia SWZ w zakresie:
1. Załącznik nr 1- Formularza ofertowego, Zamawiający wykreśla z formularza zapis w pkt. 4:
‘’ Oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert:
a. Oświadczam, że dysponuję dodatkowymi ______________ osobami na zastępstwo osób wykonujących usługi sprzątania (innymi niż te które będą wykazane na potwierdzenie spełnienia warunków uczestnictwa).
b. Oświadczam, że Wykonawca zobowiązuje się/nie zobowiązuje się* do samodzielnej realizacji kluczowych zadań tj. usług sprzątania (części) zamówienia określonych przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia („Obowiązek Samodzielnej Realizacji” – zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ)”.
2. Załącznika 2,
1) Zamawiający w zakresie Pakietów 3 i 8 w ciągu 36 m-cy szacuje w okresie umowy po 3 przeglądy
2) Zamawiający w zakresie Pakietu nr 49 szacuje dla pozycji 1 (myjnia) – 6 przeglądów w okresie umowy i pozycji 2 (sterylizator parowy) – 3 przeglądy w okresie umowy.
3) Zamawiający w zakresie Pakietu nr 50 szacuje po 6 przeglądów w okresie umowy
3. SWZ:
 rodz.7.1.4) b), Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w pkt 7.1 4), litera b), pkt. 2). Powyższy wymóg nie dotyczy Pakietów 9,18,23,24,35,40,53,55 na które podtrzymano dotychczasowe wymogi.
 rozdz. 7.1.4) b) 1) Zamawiający wykreśla ze SWZ punkt 7.1 4) b) 1). Powyższe wykreślenie nie dotyczy Pakietów 9,18,23,24,35,40,53,55 na które podtrzymano dotychczasowe wymogi.
 rodz.7.1.4) c) otrzymuje brzmienie: „oświadcza, że dysponuje zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, posiada określone przez wytwórcę: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych”,
 rodz. 9.1 d), otrzymuje brzmienie: „wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - tj. certyfikat potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisantem wytwórcy lub oświadczenie, że Wykonawca jest podmiotem spełniającym łącznie warunki określone poniżej:
- dysponuje określonym przez wytwórcę: zapleczem technicznym, częściami zamiennymi posiada określone przez wytwórcę: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności,
- dysponuje kluczami i kodami do oprogramowania serwisowego, jeżeli dotyczy to danego modelu urządzenia.”
Powyższy zapis nie dotyczy Pakietów 9,18,23,24,35,40,53,55 na które podtrzymano dotychczasowe wymogi.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w rozdziale 6 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje co najmniej:
• na Pakiet nr 1- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.700,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 2- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 29.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 3- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 7.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 4- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 500,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 5- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 7.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 6- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 7- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 8- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 9- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 3.500,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 10- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 6.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 11- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 12- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.500,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 13- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 350,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 14- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.500,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 15- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 16- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.500,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 17- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 18- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 67000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 19- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 5.600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 20- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 21- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.100,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 22- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4300,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 23- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 24- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 25- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 26- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej .8000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 27- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 28- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 29- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 800,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 30- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 31- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.700,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 32- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 5.700,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 33- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.500,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 34- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 6.200,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 35- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.300,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 36- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 900,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 37- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 38- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 840,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 39- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.300,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 40- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 3.800,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 41- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 300,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 42- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 43- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 400,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 44- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1700,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 45- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 46- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 47- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 48- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 49- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 50- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 16.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 51- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 3.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 52- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 12.500,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 53- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 6.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 54- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 9.000,00 zł brutto każda,
• na Pakiet nr 55- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.000,00 zł brutto każda,
Uwaga
Wykonawca może wykazywać to samo doświadczenie na więcej niż jeden pakiet pod warunkiem spełnienia wymagań kwotowych dla danej części zamówienia.
b) Wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
1) (serwisant/inżynier serwisu), która legitymuje się posiadaniem uprawnień do wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń medycznych, wykonywania przeglądów technicznych i napraw urządzeń medycznych wystawione przez producenta sprzętu potwierdzające posiadanie odpowiedniego przeszkolenia do serwisowania sprzętu,
2) wykaże, że dysponuje przynajmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. która posiada świadectwa kwalifikacyjne „E” lub „D” do 1kV, z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.
Wykonawca może wykazywać te same osoby na więcej niż jeden pakiet.
Uwaga!
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach z zachowaniem postanowień obowiązujących przepisów dotyczących wzajemnego uznawania kwalifikacji zawodowych dla zawodów medycznych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
c) wykaże, że dysponuje zapleczem technicznym, oryginalnymi częściami zamiennym oraz oryginalnymi częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi, zatwierdzonymi do stosowania przez wytwórcę (nie dopuszcza się do stosowania zamienników części oryginalnych), posiada określone przez wytwórcę: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności,

Po zmianie:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w rozdziale 6 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje co najmniej: • na P. nr 1- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.700,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 2- 2 usługi polegające na serwis. sprzętu med. o wartości co najmniej 29.tys zł brutto każda, 2 • na P. nr 3- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 7.tys zł brutto każda, 2 • na P.nr 4- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 500,00 zł brutto każda, • na P. nr 5- 2 usługi polegające na serwis. sprzętu med.go o wartości co najmniej 7.000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 6- 2usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 7- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.600,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 8- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 15.tys zł brutto każda, • na P.nr 9- 2 usługi polegające na serwis.sprzętu med.o wartości co najmniej 3.500,00 zł brutto każda, • na P. nr 10- 2usługi polegające na serwis. sprzętu med. o wartości co najmniej 6.tys zł brutto każda, • na Pakiet nr 11- dwie usługi polegające na serwis. sprzętu med. o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda, • na P.nr 12- 2 usługi polegające na serwis. sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.500,00 zł brutto każda, • na P.nr 13- 2usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 350,00 zł brutto każda, na P.nr 14- 2usł. poleg. na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.500,00 zł br.każda, • na P.nr 15- 2 usługi polegające na serwis. sprzętu med. o wartości co naj. 600,00 zł br.każda,• na Pakiet nr 16- 2 usługi poleg. na serwis. sprzętu med. o wartości co naj.2.500,00 zł br.każda, • na Pakiet nr 17- 2 usługi poleg. na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co naj.600,00 zł br.każda, • na Pakiet nr 18- 2 usługi poleg. na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 67tys zł br. każda, • na Pakiet nr 19- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 5.600,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 20- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 21- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.100,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 22- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4300,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 23- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 24- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 25- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 26- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej .8000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 27-2e usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto każda, • na P. nr 28- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 29-2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 800,00 zł brutto każda, • na P. nr 30- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 31- dwie usługi polegające na serwis. sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.700,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 32- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 5.700,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 33- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.500,00 zł brutto każda, • na P. nr 34- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 6.200,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 35- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.300,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 36- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 900,00 zł brutto każda, • na P. nr 37- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.600,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 38- dwie usługi poleg.na serwis.sprzętu medycznego o wartości co najmniej 840,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 39- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 2.300,00 zł brutto każda, • na P. nr 40- 2usługi polegające na serw.sprzętu medycznego o wartości co najmniej 3.800,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 41- dwie usługi polegające na serw. sprzętu medycznego o wartości co najmniej 300,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 42- 2usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1000,00 zł brutto każda, • na P.nr 43- 2 usługi polegające na serwis. sprzętu med. o wartości co najmniej 400,00 zł brutto każda,• na P. nr 4-2usługi polegające na serw. sprzętu med.o wartości co najmniej 1700,00 zł brutto każda,• na P.nr 45- 2usługi polegające na serw.sprzętu med. o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda, • na P. nr 46- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 47- 2 usł. polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 1.000,00 zł brutto każda, • na Pakiet nr 48- dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto każda, • na P.nr 49- 2usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 10.tys. zł br. każda, • na Pakiet nr 50- 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu med. o wartości co naj. 16.tys zł br. każda, • na Pakiet nr 51-2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości co najmniej 3.tyszł brutto każda, • na Pakiet nr 52- 2 usługi polegające na serwis.sprzętu med. o wartości co najmniej 12.500,00 zł br. każda, • na P.nr 53- 2 usługi polegające na serwis. sprzętu medycznego o wartości co najmniej 6.tys zł brutto każda, • na Pakiet nr 54- 2 usługi polegające na serwis. sprzętu medycznego o wartości co najmniej 9.tys zł brutto każda, • na P. nr 55-2 usługi polegające na serwis. sprzętu medycznego o wartości co najmniej 4.tys zł brutto każda,Uwaga Wykonawca może wykazywać to samo doświadczenie na więcej niż jeden pakiet pod warunkiem spełnienia wymagań kwotowych dla danej części zamówienia. b) Wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1) (serwisant/inżynier serwisu), która legitymuje się posiadaniem uprawnień do wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń medycznych, wykonywania przeglądów technicznych i napraw urządzeń medycznych wystawione przez producenta sprzętu potwierdzające posiadanie odpowiedniego przeszkolenia do serwisowania sprzętu, 2) wykaże, że dysponuje przynajmniej 1 os.zdolną do wykonania zamówienia, tj. która posiada świadectwa kwalifikacyjne „E” lub „D” do 1kV, z uprawn.do wykonywania pomiarów ochr. Wykonawca może wykazywać te same os. na więcej niż 1 pakiet. Uwaga! W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach z zachowaniem postanowień obowiązujących przepisów dotyczących wzajemnego uznawania kwalifikacji zawodowych dla zawodów medycznych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. c)wykaże, że dysponuje zapleczem technicznym, oryginalnymi częściami zamiennym oraz oryginalnymi częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi, zatwier. do stos. przez wytwórcę (nie dopuszcza się do stosowania zamien.części oryginalnych), posiada określone przez wytwórcę: instr. serwisowe, odp. procedury i instrukcje wykonywania czynności,
Uwaga zmiany! w SWZ, rodz.7.1.4) b), Zam. dopuszcza, aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą zdolną do wykonania zam., pod warunkiem spełnienia wymagań określ. w pkt 7.1 4), litera b), pkt. 2). rozdz. 7.1.4) b) 1) Zamawiający wykreśla ze SWZ pkt 7.1 4) b) 1). -rodz.7.1.4) c) otrzym. brzmienie: „oświadcza, że dysponuje zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, posiada określone przez wytwórcę: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych”, rodz. 9.1 d), otrzymuje brzmienie: „wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń tech. dostępnych wykonawcy w celu wyk. zamówienia pub. wraz z inf.o podstawie do dyspon. tymi zasobami - tj. certyfikat potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisantem wytwórcy lub oświadczenie, że Wykonawca jest podmiotem spełn.łącznie warunki: dysponuje określ.przez wytwórcę: zapleczem tech., częściami zamien. posiada określone przez wytwórcę: instrukcje serwis. odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności,- dysponuje kluczami i kodami do oprogr. serwis., jeżeli dot. to danego modelu urządzenia.”Powyższy zapis nie dotyczy Pakietów 9,18,23,24,35,40,53,55 na które podtrzymano dotychczasowe wymogi.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-20 09:00

Po zmianie:
2021-09-23 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-20 09:15

Po zmianie:
2021-09-23 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-21

Po zmianie:
2021-10-24

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – (Dz.U. poz. 2021.1129 t.j.), Zamawiający zmienia:

1. Załącznik nr 1- Formularza ofertowego, Zamawiający wykreśla z formularza zapis w pkt. 4:
‘’ Oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert:
a. Oświadczam, że dysponuję dodatkowymi ______________ osobami na zastępstwo osób wykonujących usługi sprzątania (innymi niż te które będą wykazane na potwierdzenie spełnienia warunków uczestnictwa).
b. Oświadczam, że Wykonawca zobowiązuje się/nie zobowiązuje się* do samodzielnej realizacji kluczowych zadań tj. usług sprzątania (części) zamówienia określonych przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia („Obowiązek Samodzielnej Realizacji” – zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ)”.
2. Załącznika 2,
1) Zamawiający w zakresie Pakietów 3 i 8 w ciągu 36 m-cy szacuje w okresie umowy po 3 przeglądy
2) Zamawiający w zakresie Pakietu nr 49 szacuje dla pozycji 1 (myjnia) – 6 przeglądów w okresie umowy i pozycji 2 (sterylizator parowy) – 3 przeglądy w okresie umowy.
3) Zamawiający w zakresie Pakietu nr 50 szacuje po 6 przeglądów w okresie umowy
3. SWZ:
 rodz.7.1.4) b), Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w pkt 7.1 4), litera b), pkt. 2). Powyższy wymóg nie dotyczy Pakietów 9,18,23,24,35,40,53,55 na które podtrzymano dotychczasowe wymogi.
 rozdz. 7.1.4) b) 1) Zamawiający wykreśla ze SWZ punkt 7.1 4) b) 1). Powyższe wykreślenie nie dotyczy Pakietów 9,18,23,24,35,40,53,55 na które podtrzymano dotychczasowe wymogi.
 rodz.7.1.4) c) otrzymuje brzmienie:
„oświadcza, że dysponuje zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, posiada określone przez wytwórcę: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych”,
 rodz. 9.1 d), otrzymuje brzmienie:
„wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - tj. certyfikat potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisantem wytwórcy lub oświadczenie, że Wykonawca jest podmiotem spełniającym łącznie warunki określone poniżej:
- dysponuje określonym przez wytwórcę: zapleczem technicznym, częściami zamiennymi posiada określone przez wytwórcę: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności,
- dysponuje kluczami i kodami do oprogramowania serwisowego, jeżeli dotyczy to danego modelu urządzenia.”
Powyższy zapis nie dotyczy Pakietów 9,18,23,24,35,40,53,55 na które podtrzymano dotychczasowe wymogi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.