eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Rozbudowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Woli Filipowskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Woli Filipowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzeszowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Krzeszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.krzeszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Woli Filipowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b841a364-77a2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024663/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Rozbudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w Woli Filipowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinasowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2. „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIT.271.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa obiektu sportowo- rekreacyjnego o instalację oświetleniową boiska, chodnik oraz trybuny sportowe i kosze na śmieci. Obiekt zlokalizowany na działkach ewidencyjnych
nr 577/74, 577/75, 577/50, 577/51, 577/49, 577/48, 577/63 w Woli Filipowskiej. Zakres robót objęty jest decyzją pozwolenia na budowę nr AB.V.1.419.2017 z dnia 20.04.2017 r.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach:
a. Dokumentacji technicznej - Załącznik nr 6 do SWZ (dokumentacja projektowa, STWiORB, pomocniczy przedmiar robót, Decyzja pozwolenia na budowę, Załącznik graficzny-zakres).
b. Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 7 do SWZ
c. Wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 6 Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II. Uzasadnienie faktyczne:

1. W postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły 3 oferty. Wykonawcy wnieśli wymagane wadium w pieniądzu na konto bankowe Zamawiającego. Postępowanie zostało ogłoszone 9 grudnia 2022 r. a pierwotnie otwarcie ofert wyznaczono na dzień 28 grudnia 2022 r. W toku postępowania, w związku
z wniesieniem zapytań termin składania ofert został ostatecznie przesunięty na dzień 1 lutego 2023 r.

2. Od 1 stycznia 2023 r. nastąpiła zmiana obsługi bankowej Urzędu Miejskiego, a co za tym idzie, zmiana numerów rachunków bankowych.

3. Zamawiający nie dokonał modyfikacji dokumentacji zamówienia w zakresie konta bankowego, na które należy wpłacać wadium i w związku z tym wszystkie wadia wpłacone zostały przez Wykonawców na nieprawidłowe konto i oferty nie są właściwie zabezpieczone.

4. W związku z tym, że wadium należy wnieść do terminu składania ofert nie ma możliwości usunięcia wady, wskazanie błędnego numeru konta jest wadą, której nie da się usunąć.

5. W art. 457 ust. 1 pkt. 1) Pzp wskazano, że umowa podlega unieważnieniu, jeśli Zamawiający nie dokonał zmiany ogłoszenia, a zmiany te miały znaczenie dla sporządzenia oferty. Zamawiający nie dokonał zmiany dokumentacji zamówienia w zakresie numeru konta bankowego dla wadium i w związku z tym Zamawiający nie może zawrzeć umowy o zamówienie publiczne, gdyż wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.