eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Dostawa i montaż hali pneumatyczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania: Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż hali pneumatyczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania: Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abc715c3-a7ba-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż hali pneumatyczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania: Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc715c3-a7ba-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022784/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Dostawa i montaż hali pneumatyczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania: Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) Wykonanie robót budowlano - montażowych kompletnej hali pneumatyczej nad pełnowymiarowym boiskiem piłkarskim, zlokalizowanym przy ul. Błotnistej w Wiśniowej Górze.
2) Montaż i uruchomienie infrastruktury towarzyszącej i urządzeń kompletnej hali pneumatycznej.
3) Uzyskanie pozytywnego stanowiska Państwowej Straży Pożarnej w zakresie użytkowania obiektu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlano - montażowych kompletnej hali pneumatyczej o wymiarach (dł, szer, wys.) 116,00x75,00x18m pełnowymiarowego boiska sportowego, składającej się w szczególności z:
a. Systemu powłok - powłoka zadaszenia wykonana z podwójnej membrany, pomiędzy które wtłaczane będzie powietrze w sposób ciągły. W momencie ogrzewania hali, w przestrzeń pomiędzy powłokami wtłaczane będzie ciepłe powietrze co zapewni odpowiednią izolację termiczną. Z tego powodu ciśnienie pomiędzy powłokami musi zapewniać ich trwałą separację.
Włóknina nośna poliestrowa pokryta obustronnie elastycznym PCV, przepuszczająca światło, posiadająca stabilizatory UV, zabezpieczona przed grzybieniem. Powłoka musi posiadać atest trudnopalności dla klasy min. B-s2, d0 według Polskiej Normy PN-EN 13501.
Szczegółowe wymagania techniczne dla powłok określone zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.
System powłok o przedziałach parametrowych wskazanych w projekcie wykonawczym ma istotny wpływ na wytrzymałość konstrukcji hali i jej statykę. Zmiana określonych wartości może spowodować zmianę stabilności konstrukcji hali, obniżoną wytrzymałość powłok. Jakakolwiek zmiana wartości przedziałowych wymaga zgody Zamawiającego.
Powłoka musi być dodatkowo wyposażona w:
- rękaw do drzwi ewakuacyjnych – min 4 sztuki,
- rękaw do drzwi głównych – 1 sztuka,
- rękaw do drzwi serwisowych – 1 sztuka,
- rękawy (rury) o systemu grzewczo nadmuchowego i awaryjnego – 1 komplet.
b. Drzwi głównych, awaryjnych oraz bramy serwisowej
- Drzwi główne - wejście/wyjście - podwójne, lub dwie pary - drzwi obrotowe – 1 sztuka
Blok drzwi głównych z dwiema parami drzwi, obrotowe o wymiarach 1,80 x 1,80 x 2,0 m z trzema lub czterema skrzydłami, elementy nośne konstrukcji pokryte farba antykorozyjną, szyba wykonana ze sztucznego, bezpiecznego szkła. Drzwi wykonane z blachy stalowej.
- Drzwi awaryjne – min. 4 sztuki.
Drzwi ewakuacyjne – min. 0,9 x 2,0 m jednoskrzydłowe, elementy nośne konstrukcji pokryte farbą antykorozyjną. Drzwi wykonane z blachy stalowej. Drzwi wyposażone w klamki przeciwpaniczne.
- Brama serwisowa – min. 2,4 x 3,0 m dwuskrzydłowa, elementy nośne konstrukcji pokryte farbą antykorozyjną, kolor zielony. Drzwi wykonane z blachy stalowej. Drzwi wyposażone w klamki i zamknięcie na klucz.
c. System mocowania – składający się z kompletu rękawów mocujących powłokę szczelnie i stabilnie po obwodzie hali oraz kompletu rur mocujących na pełnym obwodzie (bez przerw np. na drzwi). System fartuchów na stałe zgrzanych z powłoką pozwalających uszczelnić powłokę hali przy gruncie.
d. Instalacji elektrycznych
- oświetlenia wewnętrznego hali
- oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
- ochrony przeciwporażeniowej.
Szczegółowy opis oraz technologia robót określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.
e. Systemu grzewczo - nadmuchowego z zasilaniem awaryjnym
System składający się z:
- pieca nadmuchowego głównego z jednostką awaryjną do awaryjnego podtrzymania ciśnienia
- pieca nadmuchowego wspomagającego w czasie bardzo niskich temperatur. Urządzenia zasilane olejem opałowym ze zbiornika o pojemności 5 000l.
Urządzenia wolnostojące niewymagające instalowania w pomieszczeniach.
System grzewczo-nadmuchowy musi zapewnić wytworzenie oraz utrzymanie ciśnienia i temperatury wewnątrz hali pneumatycznej. Wymagane ciśnienie w hali na poziomie ok. 150-280 Pa. Autonomia nadmuchu awaryjnego min. 24 h.
Parametry techniczne systemu grzewczo-nadmuchowego (nagrzewnica główna) oraz parametry techniczne nagrzewnicy wspomagającej określone zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.
f. Zbiornika na olej opałowy
Zbiornik systemowy, dwupłaszczowy o pojemności 5000 l. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył olej opałowy w ilości pozwalającej na min. 24 godzinną pracę rozruchową - pieca nadmuchowego głównego i awaryjnego oraz pieca nadmuchowego podtrzymującego temperaturę.
g. Konstrukcja powłoki balonu powinna być wyposażona w elementy umożliwiające montaż do jego kopuły piłkochytów pozwalających na podział istniejącego boiska na trzy mniejsze boiska.
h. Pod kątem wymagań przeciwpożarowych dla budynków tymczasowych rozwiązania powinny być zgodne z §288 i §289 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022r. poz. 1225).
2) Budowę systemu kotwienia hali (kotwy wraz z systemem zabezpieczającym). Szczegółowy opis oraz parametry techniczne opisane zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniku nr 11 do SWZ.
3) Wykonanie utwardzeń z betonu wylewanego dla montażu drzwi ewakuacyjnych, obrotowych, bramy hali pneumatycznej, pieców i zbiornika na olej opałowy.
4) Dostawę wózków służących do przewożenia całej zdemontowanej powłoki pneumatycznej w ilości zapewniającej przewiezienie powłoki, o co najmniej dwóch kołach skrętnych, każdy.
5) Dostawę i montaż piłkochwytów o minimalnej wysokości 6m, pozwalających na podział boiska na 3 mniejsze.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 11 do nr 13 włącznie:
1) Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa
2) Załącznik nr 12 – Specyfikacja techniczna
3) Załącznik nr 13 - Przedmiar robót
4. Zamawiający nie będzie dopuszczał przebywania w hali jednocześnie więcej niż 50 osób niebędących stałymi użytkownikami obiektu.
5. Przedmiotowe prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie – boisku treningowym. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości dostępu do boiska i korzystania z obiektu w wymiarze minimum połowy czasu realizacji przedmiotowego zamówienia. Okres dostępu i korzystania z boiska ustalony zostanie na podstawie harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego.
6. Istniejące pełnowymiarowe boisko sportowe jest ogrodzone i wzdłuż niego wykonana jest opaska z kostki betonowej oraz linia energetyczna niskiego napięcia. W przypadku uszkodzenia istniejącej infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy szkód na własny koszt. Z uwagi na zakres prowadzonych prac ziemnych oraz przewidzianych kolizji istnieje ryzyko możliwości uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany będzie wykonać oraz przedstawić protokoły z pomiarów zastanej infrastruktury elektrycznej boiska w obrębie wykonywanych prac.
7. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany będzie do wykonania pomiarów mocy biernej, na podstawie których w jego zakresie jest dobranie odpowiednich urządzeń kompensacyjnych (kompensacji mocy biernej pobieranej przez urządzenia nadmuchowe i oświetleniowe). Urządzenia kompensacyjne należy zabudować w obudowie wolnostojącej IP-45, w wykonaniu do pracy na zewnątrz cos fi po kondensacji ≥0,96.
8. Wszystkie rozdzielnice elektryczne należy wyposażyć w systemowe wkładki zamków uniemożliwiające dostęp osób niepowołanych. Rodzaj zamków należy uzgodnić z Zamawiającym.
9. Nie dopuszcza się wjazdu pojazdów mechanicznych na nawierzchnię pełnowymiarowego boiska ze sztucznej trawy.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania, uzyskania i przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowego wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia, a w szczególności: zaświadczenia i stanowiska właściwych instytucji i organów, niezbędne świadectwa i atesty dotyczące materiałów, wyniki badań, protokoły testów funkcjonalnych, w tym protokoły rozruchu urządzeń i instalacji objętych instrukcjami rozruchu, instrukcje stanowiskowej obsługi i dokumentację techniczno – rozruchową zainstalowanych urządzeń, dokumentację powykonawczą, dokument dla przedmiotowej hali pneumatycznej wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub inny akredytowany instytut budownictwa lub pożarnictwa potwierdzający bezpieczeństwo przeciwpożarowe i ewakuacji osób pomimo braku konstrukcji do awaryjnego podwieszenia powłoki pneumatycznej, dokument z badania min. 10% zainstalowanych kotew potwierdzających wymaganą dla instalowanej hali siłę kotwiącą (lecz nie mniej niż 49 kN).
11. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przeprowadzenia pierwszego rozruchu technologicznego hali pneumatycznej (min 24 h podstawowego i 12h awaryjnego) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
12. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego (przez okres dwóch kolejnych sezonów licząc od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) do dwukrotnego zainstalowania (przed rozpoczęciem sezonu zimowego) i dwukrotnego zdemontowania (po sezonie zimowym) hali pneumatycznej.
Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o konieczności zainstalowania/zdemontowania hali, a Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia montażu/demontażu hali najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych licząc od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania w/w czynności. Powiadomienie każdej ze stron odbywać się będzie na piśmie lub drogą elektroniczną. Każde zlecenie usługi montażu i demontażu na koszt Zamawiającego (innemu podmiotowi lub wykonanie bezpośrednio siłami Zamawiającego) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji. (...)
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w Dziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45217000-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów nadmuchiwanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4393123,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4393123,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4393123,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831693297

7.3.3) Ulica: Puławska 38

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4393123,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.