eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przeprowadzenie warsztatów, z zakresu otwierania danych, dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
przeprowadzenie warsztatów, z zakresu otwierania danych, dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012261725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-583

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@kprm.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/premier

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przeprowadzenie warsztatów, z zakresu otwierania danych, dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1579afed-d86b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1579afed-d86b-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1579afed-d86b-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: wzp@kprm.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-10

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2036691,06 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120540 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie warsztatów, z zakresu otwierania danych, dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera nr 1 (D1), w tym z zakresu: otwartych danych i ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera nr 1 (D1), w tym z zakresu: ochrony danych osobowych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera nr 2 (D2) z zakresu technicznego przygotowania i udostępniania otwartych danych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szkolenie dotyczące obsługi osób z niepełnosprawnością

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
dysponuje / będzie dysponował osobami, zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym co najmniej:
1. jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, pełniącą funkcję trenera z zakresu otwartych danych i ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego oraz ochrony danych osobowych, która spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada tytuł co najmniej doktora nauk prawnych lub równoważny w rozumieniu art. 177 ustawy z dnia z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1668) lub uprawnienia radcy prawnego lub uprawnienia adwokata lub świadczy pomoc prawną jako prawnik zagraniczny na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej ( Dz.U. z 2020 r. poz. 823);
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 (trzydzieści) godzin szkoleniowych kursów lub szkoleń lub warsztatów (za jedną godzinę szkoleniową przyjmuje się 45 minut) z zakresu otwartych danych i ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego;
c) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 (trzydzieści) godzin szkoleniowych kursów lub szkoleń lub warsztatów (za jedną godzinę szkoleniową przyjmuje się 45 minut) z zakresu ochrony danych osobowych;
2. jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, pełniącą funkcję trenera z zakresu technicznego przygotowania i udostępniania otwartych danych, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 (trzydzieści) godzin szkoleniowych kursów lub szkoleń lub warsztatów (za jedną godzinę szkoleniową przyjmuje się 45 minut) z zakresu technicznego przygotowania i udostępniania otwartych danych, które obejmowały w szczególności zagadnienia: integracji i struktury danych; przekształcenia danych.
3. jedną osobą, zatrudnioną przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, skierowaną do realizacji zamówienia, odpowiedzialną za sprawy organizacyjne (Koordynator),w tym kontakty bieżące z Zamawiającym (tj. w szczególności będącą do dyspozycji telefonicznej Zamawiającego w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8.00 - 16.00), która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała realizację co najmniej 3 usług, których przedmiotem były szkolenia lub warsztaty on-line , przy czym w ramach co najmniej jednej usługi przeszkolono nie mniej niż 50 osób.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji tego zamówienia pracownika zatrudnionego dotychczas na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia ról w zamówieniu przez jedną osobę

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
a) w zakresie postanowień, których zmiana jest dopuszczalna na podstawie art. 455 ust. 1 lub ust. 2 ustawy PZP bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności: zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (jej zaistnienia lub wejścia w życie) lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach, w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa lub wydane wytyczne lub interpretacje wymagają zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym mogą wymagać zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie;
b) co do zakresu lub sposobu realizacji przedmiotu Umowy dla dostosowania do zmiany stanu faktycznego na skutek zdarzenia o charakterze siły wyższej, które nastąpiło po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a wpływa na zakres lub sposób realizacji przedmiotu Umowy;
c) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji Umowy w zakładanym terminie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn, których nie można było przewidzieć, w tym przedłużenia się postępowania o udzielenia zamówienia wskutek wniesienia środków ochrony prawnej - nie dłużej jednak niż o 20 dni;
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 nie będą prowadziły do zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1.
4. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, każda ze Stron może wnosić o odpowiednio podwyższenie bądź obniżenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. W takim przypadku, stawka wynagrodzenia za realizację zamówienia zostanie zwaloryzowana w oparciu o Półroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych obwieszczany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Wynagrodzenie zostanie zwaloryzowane, o ile Półroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych obwieszczany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego wyniósł co najmniej 100,5 (okres poprzedni = 100), przy czym po raz pierwszy nie wcześniej niż w półroczu następującym po 6 (sześciu) miesiącach od upływu terminu do składania ofert (tj. wskaźnikiem obliczonym dla półrocza, w którym upłynął termin do składania ofert). Zastrzega się, że uprawnienie Wykonawcy wygasa, jeżeli Zamawiający w terminie miesiąca od dnia opublikowania wskaźnika nie otrzyma od Wykonawcy wniosku, w którym wykazany zostanie wpływ zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wpływ zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę zostanie określony na podstawie zestawień, oświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. W szczególności, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia faktur, rachunków i umów z kontrahentami, z których wynika wpływ zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
6. W przypadku zmiany wynagrodzenia zgodnie z ust. 4, Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
7. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia na skutek waloryzacji, o której mowa w ust. 4 nie może przekroczyć 150% kwoty łącznego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 5 ust. 1.
8. Dostosowanie zakresu i sposobu wykonania przedmiotu Umowy lub zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie z dniem zawarcia pisemnego aneksu do Umowy, nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w Umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.