Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151820/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00162235/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch świetlic kontenerowych na terenie gminy Warnice – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warnice 66
1.5.2.) Miejscowość: Warnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90
1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e1a4148-cc6b-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch świetlic kontenerowych na terenie gminy Warnice – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e1a4148-cc6b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019126/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa dwóch świetlic kontenerowych na terenie gminy Warnice – Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.10.2023.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186245,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73770,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Warnice Przysiółek dz. nr ewid. 472/6, gm. Warnice – Etap II (poz. 4 i 5 (26-52) z załączonego do SWZ przedmiaru robót):A. Zakres prac – budowy świetlicy kontenerowej w m. Warnice Przysiółek dz. nr ewid. 472/6, gm. Warnice – Etap II obejmuje:
a) Obsługę geodezyjną,
b) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
- Zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z budową studni głębinowej wraz z podłączeniem do budynku świetlicy kontenerowej,
- Zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem do budynku świetlicy kontenerowej.
c) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
d) Opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa.
Zamawiający informuje, że:
A. W Etapie I inwestycji zostały posadowione budynki świetlic kontenerowych wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan i elektryczną.
B. Etap II inwestycji nie obejmuje zakresu robót budowlanych związanych z:
a) dostawą kompletnego kontenera budynku świetlicy (kompletny prefabrykowany kontener wraz z wyposażeniem w instalacje wod-kan, przybory sanitarne, armatura sanitarna, elektryczną, ogrzewanie elektryczne, oświetlenie, gniazda, szafa elektryczna) wraz z jej transportem, rozładunkiem oraz montażem – ten zakres prac został zrealizowany w Etapie I inwestycji.
b) budową schodów i podjazdu – ten zakres prac został zrealizowany w Etapie I inwestycji,
c) budową zewnętrznej instalacji elektrycznej,
d) budową parkingu i utwardzeniem terenu.
Prace budowlane należy wykonać w wyżej wymienionym zakresie zgodnie z: dokumentacja projektową stanowiącą załącznik do SWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ. robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 90737,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice – Etap II (poz. 4 i 5 (26-51) z załączonego do SWZ przedmiaru robót):A. Zakres prac – budowy świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice – Etap II obejmuje:
e) Obsługę geodezyjną,
f) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
- Zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z podłączeniem do budynku świetlicy kontenerowej wraz uzyskaniem niezbędnych zgód i decyzji wymaganych przepisami prawa, w tym m. in. opłat za zajęcie pasa drogowego przy prowadzeniu robót budowlanych, projekt organizacji ruchu itp. (przyłącze wodociągowe przebiega m. in. przez drogę powiatową),
- Zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym wraz z podłączeniem do budynku świetlicy kontenerowej,
g) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
h) Opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa.
Zamawiający informuje, że:
A. W Etapie I inwestycji zostały posadowione budynki świetlic kontenerowych wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan i elektryczną.
B. Etap II inwestycji nie obejmuje zakresu robót budowlanych związanych z:
e) dostawą kompletnego kontenera budynku świetlicy (kompletny prefabrykowany kontener wraz z wyposażeniem w instalacje wod-kan, przybory sanitarne, armatura sanitarna, elektryczną, ogrzewanie elektryczne, oświetlenie, gniazda, szafa elektryczna) wraz z jej transportem, rozładunkiem oraz montażem – ten zakres prac został zrealizowany w Etapie I inwestycji.
f) budową schodów i podjazdu – ten zakres prac został zrealizowany w Etapie I inwestycji,
g) budową zewnętrznej instalacji elektrycznej,
h) budową parkingu i utwardzeniem terenu.
Prace budowlane należy wykonać w wyżej wymienionym zakresie zgodnie z: dokumentacja projektową stanowiącą załącznik do SWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ. robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 138344,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust. 1, ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18 kwietnia 2023 roku, na godzinę 10:00 (Ogłoszenie nr: 2023/BZP 00151820/01 z dnia 27.03.2023 r., ogłoszenie o zmianie nr: 2023/BZP 00162235/01 z dnia 03.04.2023 r., nr indentyfikacyjny postępowania: ocds-148610-7e1a4148-cc6b-11ed-9355-06954b8c6cb9). Zamawiający przeznaczył na wykonanie niniejszego zamówienia:
229 081,85 brutto PLN (słownie: dwieście dwadzieścia dziewięć tysięcy osiemdziesiąt jeden złotych 85/100)
w tym:
1. Część I – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Warnice Przysiółek dz. nr ewid. 472/6, gm. Warnice – Etap II – 90 737,22 brutto PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset trzydzieści siedem złotych 22/100).
2. Część II – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice – Etap II - 138 344,63 brutto PLN (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy trzysta czterdzieści cztery złote 63/100).
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 kwietnia 2023 roku, godzina 10:00, nie wpłynęły do Zamawiającego żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust. 1, ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18 kwietnia 2023 roku, na godzinę 10:00 (Ogłoszenie nr: 2023/BZP 00151820/01 z dnia 27.03.2023 r., ogłoszenie o zmianie nr: 2023/BZP 00162235/01 z dnia 03.04.2023 r., nr indentyfikacyjny postępowania: ocds-148610-7e1a4148-cc6b-11ed-9355-06954b8c6cb9). Zamawiający przeznaczył na wykonanie niniejszego zamówienia:
229 081,85 brutto PLN (słownie: dwieście dwadzieścia dziewięć tysięcy osiemdziesiąt jeden złotych 85/100)
w tym:
1. Część I – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Warnice Przysiółek dz. nr ewid. 472/6, gm. Warnice – Etap II – 90 737,22 brutto PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset trzydzieści siedem złotych 22/100).
2. Część II – Budowa świetlicy kontenerowej w m. Nowy Przylep dz. nr ewid. 93, gm. Warnice – Etap II - 138 344,63 brutto PLN (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy trzysta czterdzieści cztery złote 63/100).
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 kwietnia 2023 roku, godzina 10:00, nie wpłynęły do Zamawiającego żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI WARNICE
- Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.
- Zagospodarowanie terenów sportowo-rekreacyjnych w miejscowościach na terenie gminy Warnice.
więcej: przetargi WARNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont istniejącego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Korfantowie - ETAP I
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.