eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bogutach - Piankach"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Bogutach – Piankach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45

1.4.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki

1.4.3.) Kod pocztowy: 07-325

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 86 277 50 03

1.4.8.) Numer faksu: +48 86 277 50 03

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180645

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00156150/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego. Przedmiotem opracowania jest budynek Urzędu Gminy mieszczący się przy ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 45 w miejscowości Boguty-Pianki (dz. 684/3).
Zamówienie obejmuje wymianę źródła ciepła oraz prace termomodernizacyjne, a także prace remontowe wraz z ich zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
2) opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna,
3) opracowanie dokumentacji projektowej (projekty architektoniczno-budowlane (budowlane) – po 4 egz., projekty techniczne (wykonawcze) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy - 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
4) zapewnienie nadzoru autorskiego,
5) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania,
6) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
7) wykonanie prac budowlanych,
8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
9) opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,
10) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
11) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
12) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,
13) branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).
5. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną o grubości 15 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 650 m2),
- Ocieplenie cokołów/ścian fundamentowych przy gruncie styrodurem o grubości 10 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 170 m2),
- Ocieplenie stropodachu łącznika styropapą o grubości 22 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 51 m2),
- Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem płytami z wełny mineralnej o grubości 24 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/m*K wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 493 m2),
- Ocieplenie skosów dachu od pomieszczeń ogrzewanych wełną mineralną o grubości 24 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK, wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 65 m2),
- Wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej (drewnianej na PCV – 1 szt.) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej (stalowej na PCV – 2 szt.) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K wraz z pracami towarzyszącymi,
- Zamurowanie 1 szt. drzwi wewnętrznych od serwerowni w Urzędzie Pocztowym wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wstawienie w miejsce okna w serwerowni w Urzędzie Pocztowym drzwi zewnętrznych (PCV) o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K, wykonanie schodów prowadzących do tych drzwi oraz zadaszenia wejścia wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wstawienie w łączniku drzwi zewnętrznych od strony parkingu (PCV) o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K, wykonanie zadaszenia wejścia wraz z pracami towarzyszącymi,
- Montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach,
- Wymiana poszycia dachowego wraz z wymianą jednostkowych skorodowanych elementów konstrukcyjnych oraz pracami towarzyszącymi
- Remont kominów wraz z pracami towarzyszącymi,
- Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do istniejących przepisów wraz z remontem pomieszczenia i pracami towarzyszącymi,
- Wydzielenie osobnego pomieszczenia w kotłowni jako magazyn opału wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wymiana drzwi pomiędzy kotłownią a starym magazynem opału wraz z pracami towarzyszącymi,
- Remont i adaptacja byłego składu opału na pomieszczenie pomocnicze kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi,
- Modernizacja źródła ciepła polegająca na demontażu istniejącego źródła ciepła i montażu nowego, jakim jest kocioł na pellet o mocy min. 70 kW wraz z automatyką sterującą, niezbędną armaturą i urządzeniami, dostosowaniem pomieszczenia kotłowni, magazynem opału, podajnikiem ślimakowym oraz wszelkimi robotami towarzyszącymi,
- Wymiana całej kompletnej instalacji C.O. (59 szt. grzejników, orurowanie, izolacja), na grzejniki płytowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach, wraz z pracami towarzyszącymi,
- Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (wymiana przepływowych podgrzewaczy elektrycznych na nowe),
- Modernizacja wentylacji grawitacyjnej budynku,
- Wymiana oświetlenia w budynku na LED-owe (tylko źródła światła),
- Montaż mikroinstalacji PV o mocy minimum 12,54 kWp wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku,
- Montaż nowej instalacji odgromowej,
- Rozbudowa instalacji odgromowej budynku w zakresie objęcia ochroną systemu PV,
- Zasilenie urządzeń instalacji sanitarnych w kotłowni.

Po zmianie:
2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego.
Przedmiotem opracowania jest budynek Urzędu Gminy mieszczący się przy ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 45 w miejscowości Boguty-Pianki (dz. 684/3).
Zamówienie obejmuje wymianę źródła ciepła oraz prace termomodernizacyjne, a także prace remontowe wraz z ich zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
2) opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna,
3) opracowanie dokumentacji projektowej (projekty architektoniczno-budowlane (budowlane) – po 4 egz., projekty techniczne (wykonawcze) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy - 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
4) zapewnienie nadzoru autorskiego,
5) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania,
6) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
7) wykonanie prac budowlanych,
8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
9) opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,
10) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
11) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
12) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,
13) branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).
5. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną o grubości 15 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 650 m2),
- Ocieplenie cokołów/ścian fundamentowych przy gruncie styrodurem o grubości 10 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 170 m2),
- Ocieplenie stropodachu łącznika styropapą o grubości 22 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 51 m2),
- Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem płytami z wełny mineralnej o grubości 24 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/m*K wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 493 m2),
- Ocieplenie skosów dachu od pomieszczeń ogrzewanych wełną mineralną o grubości 24 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,036 W/mK, wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 65 m2),
- Wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej (drewnianej na PCV – 1 szt.) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej (stalowej na PCV – 2 szt.) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K wraz z pracami towarzyszącymi,
- Zamurowanie 1 szt. drzwi wewnętrznych od serwerowni w Urzędzie Pocztowym wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wstawienie w miejsce okna w serwerowni w Urzędzie Pocztowym drzwi zewnętrznych (PCV) o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K, wykonanie schodów prowadzących do tych drzwi oraz zadaszenia wejścia wraz z pracami towarzyszącymi,
- Wstawienie w łączniku drzwi zewnętrznych od strony parkingu (PCV) o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2*K, wykonanie zadaszenia wejścia wraz z pracami towarzyszącymi,
- Montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach,
- Wymiana poszycia dachowego wraz z wymianą jednostkowych skorodowanych elementów konstrukcyjnych oraz pracami towarzyszącymi
- Remont kominów wraz z pracami towarzyszącymi,
- Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do istniejących przepisów wraz z remontem pomieszczenia i pracami towarzyszącymi,
- Modernizacja źródła ciepła polegająca na demontażu istniejącego źródła ciepła i montażu nowego, jakim jest kocioł gazowy kondensacyjny o mocy min. 80 kW wraz z automatyką sterującą, niezbędną armaturą i urządzeniami oraz wszelkimi robotami towarzyszącymi,
- Wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej,
- Montaż podziemnego zbiornika na gaz płynny o objętości min. 2 x 4,8 m3,
- Wymiana całej kompletnej instalacji C.O. (59 szt. grzejników, orurowanie, izolacja), na grzejniki płytowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach, wraz z pracami towarzyszącymi,
- Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (wymiana przepływowych podgrzewaczy elektrycznych na nowe),
- Modernizacja wentylacji grawitacyjnej budynku,
- Wymiana oświetlenia w budynku na LED-owe (tylko źródła światła),
- Montaż mikroinstalacji PV o mocy minimum 12,54 kWp wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku,
- Montaż nowej instalacji odgromowej,
- Rozbudowa instalacji odgromowej budynku w zakresie objęcia ochroną systemu PV,
- Zasilenie urządzeń instalacji sanitarnych w kotłowni.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-16 11:00

Po zmianie:
2021-09-30 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-16 11:30

Po zmianie:
2021-09-30 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-15

Po zmianie:
2021-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.